Organizacja konkursu.

Data: 2009-05-12 06:16:58
Autor: lukaszrak.pl
Organizacja konkursu.
Witam.
Prowadzę serwis internetowy. Chciałbym zorganizować na nim konkurs, w
którym będą do wygrania nagrody o łącznej wartości około 500zł.
Chciałbym się dowiedzieć jakie warunki muszę spełnić aby konkurs taki
był legalny.

Pozdrawiam Łukasz Rak.

Data: 2009-05-12 06:37:17
Autor: VoyteG
Organizacja konkursu.
On 12 Maj, 15:16, "lukaszrak.pl" <lukasz...@lukaszrak.pl> wrote:

Chciałbym się dowiedzieć jakie warunki muszę spełnić aby konkurs taki
był legalny.

Powinieneś być pełnoletni :-)

Konkurs nie może dotyczyć czynności sciganych z urzędu lub
wymagających posiadania uprawnien, koncesji itp

:-)

Data: 2009-05-12 16:05:07
Autor: Paweł Ubysz
Organizacja konkursu.

Użytkownik "lukaszrak.pl" <lukaszrak@lukaszrak.pl> napisał w wiadomości news:e5b4d805-55d2-469b->ac2d-ee066fc0987f@q14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Ustawa o grach i zakładach wzajemnych - szukaj  o loterii.

Data: 2009-05-12 16:59:27
Autor: Kroelewicz
Organizacja konkursu.
Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> napisał(a):
Ustawa o grach i zakładach wzajemnych - szukaj  o loterii.

Cały problem polega na tym, by uciec z konkursem z definicji loterii. :) Bardzo upraszczając: zwycięzcy konkursu powinni być wyłonieni inaczej niż losowo.

GK --

Data: 2009-05-13 08:05:49
Autor: Paweł Ubysz
Organizacja konkursu.

Użytkownik " Kroelewicz" <kroelewicz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guc9tf$6jv$1inews.gazeta.pl...
[...]

No tak - nie wiem  dlaczego, założyłem ze zwyciezce konkursu wyłoni losowanie;-)

Organizacja konkursu.