Organizacja pożytku publicznego i odpis 1 %

Data: 2013-10-05 21:40:18
Autor: jan potulicki
Organizacja pożytku publicznego i odpis 1 %
Jako stowarzyszenie rekonstrukcji historycznych uzyskaliśmy status Organizacji Pożytku Publicznego i tutaj problem.Urząd Skarbowy przelał nasze konto pieniądze z odpisów 1 % ale powstał problem.Jeden z darczyńców przekazał jeden procent ze wskazaniem na członka stowarzyszenia.Teraz mam pytanie co z tym fantem zrobić,czy można te pieniądze zużyć na cele towarzyszenia czy tylko na wskazaną osobę.
Pozdrawiam
Jan

Data: 2013-10-05 23:26:04
Autor: STS_OVLP

Użytkownik "jan potulicki" <potulickijan@gmail.com> napisał w wiadomości news:52506b24$0$21826$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obciąć członka.

Organizacja pożytku publicznego i odpis 1 %