Organizator odmawia wydania nagrody "bo tak"

Data: 2011-10-19 16:55:15
Autor: PiotrR
Organizator odmawia wydania nagrody "bo tak"
Witam,

Wziąłem udział w promocji biura maklerskiego Noble Markets. W skrócie, należało zarobić określoną kwotę w wymaganej liczbie transakcji i w danym czasie, nagrodą był iPad2. Warunki spełniłem, wymagany zysk i obrót wygenerowałem, edycja konkursu zakończyła się, po kilku dniach pytam mailowo, co z moją nagrodą. I tutaj - niespodzianka - dostałem odpowiedź, że organizator na podstawie regulaminu postanowił mnie wykluczyć z promocji. Owszem, w regulaminie jest punkt, że organizator ma prawo wykluczyć dowolnego uczestnika bez podania przyczyn. Pytania do Was:
Czy taki punkt regulaminu nie łapie się pod jakieś klauzule niedozwolone?
Czy przypadkiem o takim wykluczeniu nie powinienem zostać poinformowany wcześniej, a nie dopiero po uzyskaniu prawa do nagrody?
Jak ich teraz ugryźć?

Zostałem poinformowany o prawie do złożenia reklamacji, uczyniłem to ponad miesiąc temu, odpowiedź podobno została do mnie wysłana listownie w piątek, przy czym oczywiście telefonicznie nikt mi nic nie chce powiedzieć, bo mam czekać na list. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
PiotrR

Data: 2011-10-19 20:19:51
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "PiotrR" <bez@spamu.com> napisał w wiadomości news:vr9qqcufdy6m.mw7lwamwxnwc$.dlg40tude.net...
[...]

Mnie to wygląda na oszustwo - na pierwszy rzut oka. Gdybyś wiedział, że Cię wyklucza, to byś tych obrotów nie generował. Gdyby po prostu nie dali, to byłaby sprawa cywilna, a tak oszustwo. Ale ja bym po forach poszukał, czy nie ma innych podobnie oszukanych osób, bo gdyby były, to by oszustwo był o owiele mocniejsze. Zastrzegam, że regulaminu nie czytałem i nie znam motywów ich działania. Moze są jakieś merytoryczne powody. Przykładowo jesteś kimś z rodziny parcownika albo coś w tym guście.

Data: 2011-10-20 06:51:23
Autor: PiotrR
Dnia Wed, 19 Oct 2011 20:19:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Dziękuję za sugestię, rozejrzę się po forach. Nie należę do rodziny
pracownika ani osób współpracujących, ot, zobaczyłem reklamę, pomyślałem,
że spróbuję. Jestem zwykłym, szarym ;) klientem.

Piotr

Data: 2011-11-22 01:17:28
Autor: Sławomir Rutkowski
On 19 Paź, 19:19, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "PiotrR" <b...@spamu.com> napisał w wiadomościnews:vr9qqcufdy6m.mw7lwamwxnwc$.dlg40tude.net...

> [...]

motywów ich działania. Moze są jakieś merytoryczne powody. Przykładowo
jesteś kimś z rodziny parcownika albo coś w tym guście.

No to jest nas dwoje. Powody wykluczenia podejrzewam że wiem jakie są,
bawiłem się handlem razem z żoną i otwarliśmy przeciwne pozycje, co
oznacza że jeden traci, a drugi zyskuje. Nie jest to zabronione
regulaminem promocji ani umową z NM, zaś w odpowiedzi na reklamację
otrzymałem tylko informację że organizator podtrzymuje stanowisko. Bez
podania przyczyny, mimo że wyraźnie w pierwszym zdaniu o nią
zapytałem. Co dalej z nimi zrobić nie wiem, rzecznik praw konsumenta
twierdzi że może wyłącznie wystosować pismo do organizatora z
zapytaniem o powody wykluczenia i informacją że nie do końca
prawidłowo się zachowują, ale nic poza tym...

Data: 2011-11-22 01:17:43
Autor: Sławomir Rutkowski