Oriana Fallaci o Wałęsie

Data: 2009-04-27 15:00:17
Autor: mrdevilyn
Oriana Fallaci o Wałęsie
"Nasza epoka pozbawiona jest przywódców. Kiedy się pomyśli, że pijak
Jelcyn był carem, a ignorant Wałęsa symbolem wolności, uginają się
nogi pod człowiekiem"- tak napisała w swojej ostatniej książce "Oriana
Falacci przeprowadza wywiad z Orianą Falacci". "Faktem jest, że w
ostatnich dziesięcioleciach nasza epoka wydała tylko dwóch przywódców:
Karola Wojtyłę i, niestety, bin Ladena"-kontynuowała swoją myśl
Włoszka. A ja bardzo byłbym ciekaw poczytać co miałaby do powiedzenia
o rządzących naszym krajem pełowcach.. choć może lepiej nie,
prawdopodobnie po wykreśleniu wszystkich słow niecenzuralnych
pozostałyby z jej wypowiedzi tylko spójniki ;).
J-23

PS. Waliza jak zwykle niezwykle zorientowany podpisał w 2006r list
otwarty solidaryzujący sie z atakowaną przez muslimów ciężko chora
Włoszką. Gdy dowiedział się jakie miała o nim zdanie- wycofał swój
podpis. Trzeba przyznać że nawet jak na esbeckiego kapusia wyjątkowe z
niego bydlę.

Data: 2009-04-27 15:17:12
Autor: mwisniewski2008
Oriana Fallaci o Wałęsie
On 28 Kwi, 00:00, mrdevi...@gmail.com wrote:
[...]

Po pierwsze Oriana Fallusi nie jest zadna wyrocznia...

Po drugie Walesa nie jest zadnym filozofem...

Po trzecie  uzywanie trupow do biezacej polityki jaest  niesmaczne...

Data: 2009-04-28 00:08:43
Autor: awe
Oriana Fallaci o Wałęsie

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:05c058c0-0f64-4f09-83cd-5c918e2dfee9b7g2000pre.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie, no walesa to juz odgrzewany kotlet. odnosze wrazenie ze on czerpie z tego swojego cierpietnictwa jakas orgiasytyczna przyjemnosc. moze to jakis sado maso?
awe

Data: 2009-04-28 16:18:17
Autor: zbig
Oriana Fallaci o Wałęsie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt5ab2$5e1$1news.onet.pl...

[...]
Wałęsa dobrze wiedział jakie zdanie ma o nim Fallaci. Wszak zawsze żałował,że udzielił jej wywiadu.  Mimo tego w obliczu nagonki na nią i jej ciężkiej choroby potrafił się wznieść ponad poziom kaczego kupra i wesprzeć kogoś kogo darzył najwyższym szacunkiem, pomimo że było to uczucie nieodwzajemnione.

Data: 2009-04-28 09:25:37
Autor: mrdevilyn
Oriana Fallaci o Wałęsie
On 28 Kwi, 16:18, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

......czyli wycofać swoj podpis pod listem w Jej obronie? To q...
pięknego wsparcia jej udzielił, prawie tak samo pięknego jak nam w
odzyskaniu Ojczyzny z rąk komucha.
J-23

Data: 2009-04-28 07:16:31
Autor: jadrys
Oriana Fallaci o Wałęsie
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Pewnie gdyby napisała o PO dobrze, to Ty na pewno przestałbyś czytać jej wypociny i je cytować..  No nie,  Wałęsa zły bo tak powiedziała  Oriana Fallaci, koniec świata.. Niedługo Wy krytykanci Lecha będziecie cytować opinie pariasów hinduskich na temat naszego noblisty..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-04-28 07:53:51
Autor: Piotr
Oriana Fallaci o Wałęsie
Dnia Tue, 28 Apr 2009 07:16:31 +0200, jadrys napisał(a):

Niedługo Wy krytykanci Lecha będziecie cytować opinie pariasów hinduskich na temat naszego noblisty..

Ale tylko tak dla jaj... Przecież nie potrzeba żadnych zewnetrznych sygnałów, żeby być
absolutnie pewnym walizowej durnoty.
Piotr
PS. W jakimś sensie, i przy uwzględnieniu skali, to mamy takiego
Wałkuna (albo Bolizę) tu na grupie.

Data: 2009-04-28 08:18:10
Autor: cytryna
Oriana Fallaci o Wałęsie
mrdevilyn@gmail.com pisze:
> [...]
>
>   Pewnie gdyby napisała o PO dobrze, to Ty na pewno przestałbyś czytać jej wypociny i je cytować..  No nie,  Wałęsa zły bo tak powiedziała  Oriana Fallaci, koniec świata.. Niedługo Wy krytykanci Lecha będziecie cytować opinie pariasów hinduskich na temat naszego noblisty..

Jaki tam "nasz" noblista. Przeciez wiadomo kto "załatwił" nobla Lejbie Khone.
Oriana dobrze napisała o tym kasztanie, jeszcze teraz się ludziom nogi uginają
na samą myśl, że taki żulik (określenie Rakowskiego) mógł wodzić za nos tylu uczciwych ludzi. Nic dziwnego, że wspierajaca go Platforma Oszustów tonie. Oby
raz i na zawsze.

Data: 2009-04-28 09:22:50
Autor: mrdevilyn
Oriana Fallaci o Wałęsie
On 28 Kwi, 07:16, jadrys <C...@op.pl> wrote:

Pewnie gdyby napisała o PO dobrze, to Ty na pewno przestałbyś czytać jej
wypociny i je cytować..
Na jakiej podstawie tak twierdzisz i kim jesteś żeby nazywać
"wypocinami" ksiazki które czytały i wciąż czytają dziesiątki milionów
ludzi na całym świecie? A jeszcze jakbyś samodzielnie doszedł,
dlaczego Ją wciąż czytają miliony a tego co wybździł drukiem Wałęsa (a
wlaściwie oplaceni przez niego wyrobnicy) nie chce czytać nawet pies z
kulawą noga to miałbyś gotowa odpowieź na swoje, delikatnie pisząc nie
najmądrzejsze insynuacje .
Btw,  miarodajna i bezstronna opinia o PO została juz raz wydana, na
poczatku lat 90tych. Wtedy peło się nazywało jeszcze KLD (Kongres
Liberalno-Demokratyczny) a opiniodawą był przypadkiem też noblista,
profesor Friedmann. Ową opinie nietrudno znaleźć w sieci, także w
języku polskim.

No nie,  Wałęsa zły bo tak powiedziała  Oriana Fallaci, koniec świata..

Czy ona gdziekolwiek napisała że "zły"? I dlaczego ma to niby być
jakis koniec świata? Przytaczam jej opinię głównie dlatego że poznała
się na tym bubku drobne 20 lat wczesniej niz jego rodacy, a i to nie
wszyscy jak widac na załączonym obrazku. A także dlatego że tuż przed
jej smiercią Waliza był tak uprzejmy że potwierdził jej diagnozę o
sobie- czynem ;).

Niedługo Wy krytykanci Lecha będziecie cytować opinie pariasów hinduskich na temat naszego noblisty..

"Wasz" noblista jest przy pani Fallaci kompletnym zerem. Btw. dlaczego
"krytykanci" a nie "krytycy", czyżby tak ci przypadła do gustu
komunistyczna nowomowa;)?
J-23

Data: 2009-04-28 22:00:45
Autor: matusm
Oriana Fallaci o Wałęsie

[...]

Mądra kobitka,masz jakieś linki pod ręką???

Włoszka a wie ze u nas nadal,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-28 13:21:59
Autor: mrdevilyn
Oriana Fallaci o Wałęsie
On 28 Kwi, 22:00, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Mądra kobitka,masz jakieś linki pod ręką???
Włoszka a wie ze u nas nadal,,,,,,,,,,

Włoszka ale miała w sobie nieco polskiej krwi. Jej pradziadkiem był
jakis polski arystokrata, który zapłodnił prababkę po czy wrócił na
powstanie styczniowe umrzeć za Ojczyznę. Może stąd u niej instynktowne
wyczucie spraw polskich ;). Ciekawe sa głównie  linki  do angielskich
tłumaczeń jej tekstów, znajacego język gugle łatwo zaprowadzą.
J-23

Data: 2009-04-28 22:45:03
Autor: matusm
Oriana Fallaci o Wałęsie

[...]