Oring do check up

Data: 2009-07-18 13:20:22
Autor: zielgamk
Oring do check up
Witam
U kogo kupię oringi do rękawić check up, konkretnie ten wewnętrzny z pierścienia rekawicy
Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2009-07-19 23:10:04
Autor: PAwel
Oring do check up
[...]

Oryginały (prawie nowe) mogę Ci oddać za darmo.
grubsze o 0,02mm kupiłem w sklepie z oringami w Warszawie .
Nie pamiętam dokładnie adresu ale to jest przy takiej jednokierunkowej uliczce koło urzędu gminy W-wa Praga-południe.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-07-20 08:19:46
Autor: ~BitPump
Oring do check up
grubsze o 0,02mm kupiłem w sklepie z oringami w Warszawie .
Nie pamiętam dokładnie adresu ale to jest przy takiej jednokierunkowej uliczce
koło urzędu gminy W-wa Praga-południe.

Zapewne na ul. Terespolskiej.

~BitPump

Data: 2009-07-20 08:51:07
Autor: Karol Kopec
Oring do check up
PAwel pisze:

> [...]
> grubsze o 0,02mm kupiłem w sklepie z oringami w Warszawie .
> Nie pamiętam dokładnie adresu ale to jest przy takiej jednokierunkowej uliczce

Czy powodem zmiany o-ringa na grubszy było delikatne podciekanie rękawic ?
Jeśli jest to inny powód to prosze podaj. Ja mam ostatnio po nurkach jedną rękawice wilgną .... i szukam przyczyn.

pozdrawiam Karol

Data: 2009-07-20 09:26:08
Autor: SHARMDIVER.PL
Oring do check up
Karol Kopec wrote:
PAwel pisze:
Ja mam ostatnio po nurkach jedną rękawice wilgną .......

pozdrawiam Karol

Łoj panocku, toż jo tyż powodzie wilgnom mom. I Piotruś od Marciniaków zpodlasu co mu Jędrek Grochowej kulasa kłonicą na weselichu przetrącił i szpetnie w mordę plasnoł tyż.
Bida panocku, bida...

Data: 2009-07-20 09:30:04
Autor: SHARMDIVER.PL
Oring do check up
SHARMDIVER.PL wrote:
Karol Kopec wrote:
PAwel pisze:
[...]

Zapomniałem podpisu:

Miłośnik gwary ludowej

Data: 2009-07-20 10:09:06
Autor: qlphon
Oring do check up
U kogo kupię oringi do rękawić check up, konkretnie ten wewnętrzny z
pierścienia rekawicy

z tego co sie orientuje, to:
checkup używa tylko jednego typu oringu we wszystkich "punktach" zestawu
(oczywiście różnego dla zestawów węższego i szerszego)
i jest to jakiś bardzo standardowy oring...

ja oprócz zestawu kupiłem sobie od nich tzw manszetę awaryjną
która umożliwia szybkie założenie tejże przy jakimś nieszczęściu w czasie wyjazdu
i dokończenie zabawy z jedna mokrą rękawicą

tam w zestawie mam kilka takich samych oringów
wiec dodatkowo służy mi jako zestaw awaryjny do podstawowego systemu rękawic suchych

do Karola:
miałem kiedyś problem z nieszczelnością, którego źródłem
był oring w pierścieniu rękawicy, doszczelniający złącze z "rękawem"
po jego wydłubaniu, nasmarowaniu i wsadzeniu w oczyszczony rowek
problem zniknął
wcześniej się często podwijał przy zamykaniu, zwłaszcza zimą

Data: 2009-07-20 23:24:12
Autor: Decathlon
Oring do check up
On 20 Lip, 10:09, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:

ja oprócz zestawu kupiłem sobie od nich tzw manszetę awaryjną
która umożliwia szybkie założenie tejże przy jakimś nieszczęściu w czasie
wyjazdu
i dokończenie zabawy z jedna mokrą rękawicą

A gdzie jeśli można wiedzieć udało Ci się zakupić manszety do tych
rękawic bo ja nigdzie nie mogę ich namierzyć ?

Decathlon

Data: 2009-07-21 07:58:50
Autor:
Oring do check up
Decathlon <decathlon@aol.pl> napisał(a):
A gdzie je=B6li mo=BFna wiedzie=E6 uda=B3o Ci si=EA zakupi=E6 manszety do t=
ych
r=EAkawic bo ja nigdzie nie mog=EA ich namierzy=E6 ?

Spróbuj w takiej firmie jak Technika Podwodna, poproś o te za 20 zł za parę,
na początku wciskają te dużo droższe.

pozdrawiam rc

--

Oring do check up