Orka dr. What

Data: 2020-03-08 06:36:34
Autor: Bruno Brunowski
Orka dr. What
"Kawa na ławę"
Konrad Piasecki: "Proszę podać jeden autorytet, który wykreowała telewizja publiczna".
Patryk Jaki: "yyyyyyy..."

--
Bruno

Data: 2020-03-08 07:42:53
Autor: Konopny Nespresso
Orka dr. What
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
"Kawa na ławę"
Konrad Piasecki: "Proszę podać jeden autorytet, który wykreowała telewizja publiczna".
Patryk Jaki: "yyyyyyy..."

Autorytet chyba się zdobywa a nie kreuje.

Data: 2020-03-08 17:22:12
Autor: mrbluesky.pl
Orka dr. What
"Kawa na ławę" Konrad Piasecki: "Proszę podać jeden autorytet, który wykreowała telewizja publiczna". Patryk Jaki: "yyyyyyy..."

Autorytet chyba się zdobywa a nie kreuje. -- -
SKOro mozna probowac autorytety POdwazac [np KOsciola]
 to mozna i "kreowac [siem na] autorytety" [np POKOpancy] ;P

Data: 2020-03-08 16:39:15
Autor: boukun
Orka dr. What
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
"Kawa na ławę"
Konrad Piasecki: "Proszę podać jeden autorytet, który wykreowała telewizja publiczna".
Patryk Jaki: "yyyyyyy..."

Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Takich jak żydokomuna kreowała, Mazowiecki, Geremek, Michnik? To lepiej nie!

boukun

Data: 2020-03-09 06:50:28
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-08 o 16:39, boukun pisze:
[...]

Obecny premier przyznaje się do żydowskich korzeni. Co ty na to?

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-09 06:56:04
Autor: boukun
Orka dr. What
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To co zawsze, że od 1989 roku Polską rządzą Żydzi.

boukun

Data: 2020-03-09 07:00:16
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 06:56, boukun pisze:
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Obecny premier przyznaje się do żydowskich korzeni. Co ty na to?
To co zawsze, że od 1989 roku Polską rządzą Żydzi.

To dlaczego na nich głosujesz? ;-)))

Data: 2020-03-09 07:41:37
Autor: boukun
Orka dr. What
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie głosuję, nie chodzę na wybory.

boukun

Data: 2020-03-08 23:50:04
Autor: japanizer
Orka dr. What
On Monday, March 9, 2020 at 3:42:56 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

To dlaczego na nich głosujesz? ;-)))
Runt
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po tych wyrokach, jakie masz, możesz w ogóle głosować?

Data: 2020-03-09 11:19:21
Autor: boukun
Orka dr. What
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Nie głosuję, nie chodzę na wybory.

Po tych wyrokach, jakie masz, możesz w ogóle głosować?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

:)))) A jakie ja mam wyroki?
Są w ogóle wyroki zakazujące praw obywatelskich?

boukun

Data: 2020-03-09 03:38:49
Autor: Bruno Brunowski
Orka dr. What
W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 11:19:30 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

:)))) A jakie ja mam wyroki?
Są w ogóle wyroki zakazujące praw obywatelskich?

Tak. Te orzekające utratę praw publicznych.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozbawienie_praw_publicznych

--
Bruno

Data: 2020-03-09 15:16:16
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 07:41, boukun pisze:
[...]

Czyli oddajesz głos na PiS.

Skoro nie chodzisz to dlaczego tak jęczysz za PiS?
To oni przepchnęli 5G, a ty cicho siedzisz? Jak to tak?

Data: 2020-03-09 15:25:20
Autor: boukun
Orka dr. What
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

PO tez by przepchnęła, a do tego okradła z wielu lat emerytury, nie byłoby 500+, 300+ i 13, 14 emerytury, no i wszystko sprzedaliby Niemcom, nie byłoby nic, pieniędzy by nie było i nie będzie.

boukun

Data: 2020-03-10 17:14:22
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 15:25, boukun pisze:
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Skoro nie chodzisz to dlaczego tak jęczysz za PiS?
To oni przepchnęli 5G, a ty cicho siedzisz? Jak to tak?

PO tez by przepchnęła,

Jesteś pewien? Dlaczego masz pretensje do PO a nie do PiS?

a do tego okradła z wielu lat emerytury,

Mówimy o 5G więc nie marudz mi o emeryturze.

nie byłoby 500+, 300+ i 13, 14 emerytury,

Tak ci się wydaje czy w to głęboko wierzysz?

Co z 5G?

no i wszystko sprzedaliby Niemcom,

Powaznie? A co z  5G? Tez by sprzedali?

nie byłoby nic, pieniędzy by nie było i nie będzie.

Idz z tym na Nowogrodzka.

Data: 2020-03-08 17:31:42
Autor: japanizer
Orka dr. What

https://img.wiocha.pl/images/2/8/28acb482192c7214cb22c02a736134e6.jpg

Data: 2020-03-09 06:18:05
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 01:31 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Twój prezydent, przez kolejne 5 lat.

--
Trefniś

Data: 2020-03-08 23:35:28
Autor: japanizer
Orka dr. What
On Monday, March 9, 2020 at 2:18:09 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> https://img.wiocha.pl/images/2/8/28acb482192c7214cb22c02a736134e6.jpg

Twój prezydent, przez kolejne 5 lat.

Mylisz się, to prezydent biedoty i zacofania - w sam raz dla ciebie:

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-prezydenckie-2020-zbadano-kto-zaglosuje-na-andrzeja-dude-analiza-6486057504295041a

Wybory prezydenckie 2020. Zbadano, kto zagłosuje na Andrzeja Dudę [ANALIZA]

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBSP, 60 proc. wyborców Andrzeja Dudy to osoby, które zarabiają mniej niż 2500 złotych brutto lub nie mają żadnych dochodów. Elektorat Dudy to także osoby zadeklarowane jako praktykujący katolicy. Osoby, które regularnie chodzą do kościoła, stanowią 60 proc. wyborców kandydata Prawa i Sprawiedliwości.

Data: 2020-03-09 07:38:43
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 07:35 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> https://img.wiocha.pl/images/2/8/28acb482192c7214cb22c02a736134e6.jpg

Twój prezydent, przez kolejne 5 lat.

Mylisz się, to prezydent biedoty i zacofania - w sam raz dla ciebie:

Bzdura!
Twój, Mimimimichnika, panny Biedroń - bo będzie was dymał przez kolejne 5  lat!
Ależ wam współczuję :)
Schadenfreude...

--
Trefniś

Data: 2020-03-08 23:49:31
Autor: japanizer
Orka dr. What
On Monday, March 9, 2020 at 3:38:47 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Mylisz się, to prezydent biedoty i zacofania - w sam raz dla ciebie:

Bzdura!
Twój, Mimimimichnika, panny Biedroń - bo będzie was dymał przez kolejne 5  lat!

A w jaki sposób? Po dupie dostaną właśnie tacy jak ty - biedni, niewykształceni, zacofani, łykający propagandową papkę TVPiS z ich własnych pieniędzy.

Jak ty lub ktoś z twojej rodziny będzie umierać na raka w szpitalu, to będziesz mógł sobie pooglądać w TVPiS, że na Podkarpaciu dzielni Wolacy wprowadzili kolejne strefy wolne od LGBT. To najważniejsze dla Wolski, pamiętaj!

Data: 2020-03-09 08:13:52
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 07:49 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Jak ty lub ktoś z twojej rodziny będzie umierać na raka w szpitalu, to  będziesz mógł sobie pooglądać w TVPiS, że na Podkarpaciu dzielni Wolacy  wprowadzili kolejne strefy wolne od LGBT. To najważniejsze dla Wolski,  pamiętaj!

Otrzyj twarz z piany, bo cię ktoś weźmie za roznosiciela koronawirusa...

--
Trefniś

Data: 2020-03-09 00:20:25
Autor: japanizer
Orka dr. What
On Monday, March 9, 2020 at 4:13:56 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Otrzyj twarz z piany, bo cię ktoś weźmie za roznosiciela koronawirusa...

Widzisz - biedny, niewykształcony człowieku - to ty się zapieniłeś na widok "pana Długopisika"...

Data: 2020-03-09 08:59:23
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 08:20 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Widzisz - biedny, niewykształcony człowieku - to ty się zapieniłeś na  widok "pana Długopisika"...

Nie martw się - czeka cię jeszcze tylko 5 lat dymania.
Bo PiS drugiego prezydenta za 5 lat nie wprowadzi - stawiam na Biedronia,  akurat wasz format.
EOT
--
Trefniś

Data: 2020-03-09 15:47:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Orka dr. What
w <op.0g7adeqhmtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

Otrzyj twarz z piany, bo cię ktoś weźmie za roznosiciela koronawirusa...

oj zabolała prawda niewykształconego :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-09 15:15:03
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 07:35, japanizer@japanizer.org pisze:

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBSP, 60 proc. wyborców Andrzeja Dudy to osoby, które zarabiają mniej niż 2500 złotych brutto lub nie mają żadnych dochodów.

Czyli biedota i nieroby.

Data: 2020-03-09 17:46:16
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 15:15 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

[...]

Ależ sondażownie...

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wybory-parlament-europejski-sondaze-marcin-duma-z-ibris-i-lukasz-pawlowski-z-ibsp-krytykuja-sie

"Szef IBSP Łukasz Pawłowski tłumaczy, że błąd w sondażach wynikał z  nieprawidłowego zinterpretowania chęci respondentów do udziału w  głosowaniu."

--
Trefniś

Data: 2020-03-11 23:48:31
Autor: Pisiorowy Escobar
Orka dr. What
w <op.0g70vedjmtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

[...]

tym czytałeś jeszcze lepsze, takie które dawały komorowskiemu 75% głosów
tłuczek :DDD

Data: 2020-03-09 06:53:44
Autor: Runt
Orka dr. What

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-biedron-histeria-i-panika-w-obozie-pis-u-i-dudy-on-przegra,nId,4369726 I co wtedy? Zezłomujesz swoje radyjko? ;-)

Data: 2020-03-09 07:19:36
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 06:53 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

[...]

:)
Ależ macie ałtoryteta - panna z pałką...
Dowód waszej rozpaczy!

Dokładając ustawkę Kaczora z Dudą w sprawie Kurwskiego, którą łyknęliście  jak pelikany...

K o m e d y j a
:)

--
Trefniś

Data: 2020-03-09 15:14:23
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 07:19, Trefniś pisze:
W dniu .03.2020 o 06:53 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

I co wtedy? Zezłomujesz swoje radyjko? ;-)

Ależ macie ałtoryteta - panna z pałką...

ORMO-wców ci u was dostatek.

Dowód waszej rozpaczy!

Mi jest opbojetne kto będzie preziem.

Dokładając ustawkę Kaczora z Dudą w sprawie Kurwskiego,

Kurskiego nie Kurwaskiego mimo, że faceta nie trawię.
Gdyś uwaznie moje posty czytał wiedziałbyś,  że nic sie nie dzieje bez zgody Nowogrodzkiej.

którą łyknęliście jak pelikany...

Bedziesz ryczał po Jacusiu? ;-)
Dostanie odpowiednie koryto. Ziobro się o to postara.
K o m e d y j a
:)

Jeszcze jaka. Obrywacie az miło. Przeciez PiS chce za wszelką cenę przewałkowac te wybory by zwalić winy na PO/UEi cholera wie kogo.
Ale wy naiwni wierzycie, że nie jesteście w teatrze lalkowym.

Data: 2020-03-09 17:28:28
Autor: Trefniś
Orka dr. What
W dniu .03.2020 o 15:14 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

[...]

Matkę stłuł - feministki aż spływają po krzesłach .

Dowód waszej rozpaczy!

Mi jest opbojetne kto będzie preziem.

To napisz, dlaczego nie pauje ci też Kidawa Błońska?

Dokładając ustawkę Kaczora z Dudą w sprawie Kurwskiego,

Kurskiego nie Kurwaskiego mimo, że faceta nie trawię.
Gdyś uwaznie moje posty czytał wiedziałbyś,  że nic sie nie dzieje bez  zgody Nowogrodzkiej.

Odnoszę wrażenie, że powtarzasz to - ale nie wierzysz lub nie rozumiesz :)
Bo tak was jarają "rewelacje" łonetu...

K o m e d y j a
:)

Jeszcze jaka. Obrywacie az miło.

:O
Ja obrywam? Niby dlaczego?
Przecież to wy popiskujecie z rozpaczy nad wygraną Dudy! Ja zaś obserwuję,  rozumiejąc i przewidując procesy socjologiczne.

Polecam książkę Surowieckiego:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91734/madrosc-tlumu-wiekszosc-ma-racje-w-ekonomii-biznesie-i-polityce

Spokojnie - za 3 lata może wygracie parlamentarne, za pięć prezydenckie.
Bo koronawirus zabije starszych, schorowanych, zarażających się po  kościołach.

Zostaniecie lemingi ze swoimi bożkami!

--
Trefniś

Data: 2020-03-10 17:20:24
Autor: Runt
Orka dr. What
W dniu 2020-03-09 o 17:28, Trefniś pisze:
[...]

POważnie? Chyba to PiS-owiec lał swoją żonę nie matkę!

Dowód waszej rozpaczy!
Mi jest opbojetne kto będzie preziem.
To napisz, dlaczego nie pauje ci też Kidawa Błońska?
POtrafisz czytac ze zrozumieniem? Jest mi OBOJETNE!
[...]

Wybierz to w co wierzysz albo rozumiesz.
Bo tak was jarają "rewelacje" łonetu...
Nie wiem czy was. Mnie śmiesza.
K o m e d y j a
:)
Jeszcze jaka. Obrywacie az miło.

:O
Ja obrywam? Niby dlaczego?
Ciągłe przymykaja kolesi z PiS ;-)
Przecież to wy popiskujecie z rozpaczy nad wygraną Dudy!
Mi to lata i powiewa. Gorszego prezydenta juz nie będzie.
Ja zaś obserwuję, rozumiejąc i przewidując procesy socjologiczne.
Buuuhahahhahahhahahahahahhahahhahhhahahahaa!
Polecam książkę Surowieckiego:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91734/madrosc-tlumu-wiekszosc-ma-racje-w-ekonomii-biznesie-i-polityce
A ja ci POLecam "Dzieła Wszystkie" Lenina ;-)
Spokojnie - za 3 lata może wygracie parlamentarne, za pięć prezydenckie.
Jakie to ma znaczenie. Ty wciąż będziesz żuł szmaty na cymbał-radio.
Bo koronawirus zabije starszych, schorowanych, zarażających się po kościołach.
Cały PiS jest bogobojny wiec .... ;-))))

Zostaniecie lemingi ze swoimi bożkami!

Idż z tym na Nowogrodzka.

Data: 2020-03-10 11:00:51
Autor: Jacek Bialy
Orka dr. What
Ja obrywam? Niby dlaczego?
   -- - Ciągłe przymykaja kolesi z PiS ;-)

Dlatego głosowałem na PiS, bo nie boją się zamykać swoich, jak coś przeskrobią. Platforma chroni swoich ludzi przed sądami, bo w razie przymknięcia mogliby sypać.

JB

Data: 2020-03-10 17:05:59
Autor: japanizer
Orka dr. What
On Wednesday, March 11, 2020 at 3:00:53 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Dlatego głosowałem na PiS, bo nie boją się zamykać swoich, jak coś przeskrobią. Platforma chroni swoich ludzi przed sądami, bo w razie przymknięcia mogliby sypać.

A wiadomo już dlaczego koperciarz od 50000+ nie chce poddać się badaniu wariografem, "bo nie"?

Data: 2020-03-11 17:13:35
Autor: Runt
biały Kogut
W dniu 2020-03-10 o 19:00, pawian Jacek Bialy pisze:
Ja obrywam? Niby dlaczego?
    -- - Ciągłe przymykaja kolesi z PiS ;-)

Dlatego głosowałem na PiS, bo nie boją się zamykać swoich, jak coś przeskrobią.

Tylko dlaczego PO okradła kontenery PCK, a przymykają PiS-owców? ;-)

Platforma chroni swoich ludzi przed sądami,

Np. takiego Banasia ;-)))

bo w razie przymknięcia mogliby sypać.

Np. takiego "agenta Tomka" ;-)))

Pieją kury pieją bo nie ma Koguta ;-)))

Data: 2020-03-11 12:13:57
Autor: Jacek Bialy
biały Kogut
Platforma chroni swoich ludzi przed sądami,

   -- - Np. takiego Banasia ;-)))

Banasia nie chroni nikt.  Jeśli wyjdzie z tego czysty, to będzie mógł startować na prezydenta za pięć lat.

JB

Data: 2020-03-12 08:08:26
Autor: Runt
biały Kogut
W dniu 2020-03-11 o 20:13, Jacek Bialy pisze:
Platforma chroni swoich ludzi przed sądami,

    -- - Np. takiego Banasia ;-)))

Banasia nie chroni nikt.

Buuhahhahahhahhhhhahhhaaaaa!

Data: 2020-03-11 23:47:15
Autor: Pisiorowy Escobar
Orka dr. What
w <cc4b0ddf-91a5-4090-9295-2a1d81cb69d4@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Dlatego głosowałem na PiS, bo nie boją się zamykać swoich, jak coś przeskrobią. Platforma chroni swoich ludzi przed sądami, bo w razie przymknięcia mogliby sypać.

powiem więcej - nawet pis chroni peowców, bo żadnego nie aresztowali
buhahaha

Data: 2020-03-09 15:45:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Orka dr. What
w <op.0g67uyvzmtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

Ależ macie ałtoryteta - panna z pałką...

w sumie to lepiej mieć dwóch z jajami
niż pizdę u boku żony-niemowy

Data: 2020-03-08 17:36:30
Autor: Jacek Bialy
Orka dr. What
   -- - Konrad Piasecki: "Proszę podać jeden autorytet, który wykreowała telewizja publiczna".

Ale gdzież jej tam do GazoWni?
A temu Piaseckiemu to chyba bracia Kurscy się pomylili?  :-DD

JB

Orka dr. What