Orla Perć - warunki

Data: 2010-09-15 16:54:52
Autor: adamzel
Orla Perć - warunki
Witam

W najbliższą sobotę mam okazję połazić trochę po górach.
Jak wygląda pokrywa śnieżna na Orlej Perci?
Chcemy wchodzić przez Zawrat od strony Murowańca.

Data: 2010-09-16 22:01:59
Autor: adamzel
Orla Perć - warunki
Ten weekend odpuściliśmy sobie - podobno nie da się bezpiecznie wejść nawet na Świnicę.

Data: 2010-09-17 01:24:11
Autor: Jan Werbiński
Orla Perć - warunki
Użytkownik "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c9277a2$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
Ten weekend odpuściliśmy sobie - podobno nie da się bezpiecznie wejść nawet na Świnicę.

Taka szansa "odkryć nieznane" albo "ryzykować dla ludzkości" przepadła...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-17 08:34:48
Autor: szufla
Orla Perć - warunki

Taka szansa "odkryć nieznane" albo "ryzykować dla ludzkości" przepadła...

Czyzby zazdrosc przez ciebie przemawiala ?:)

sz.

Orla Perć - warunki