Orlando

Data: 2010-05-05 13:11:06
Autor: Tomasz Radko
Orlando

Wygląda na to, że przynajmniej jedna seria będzie zgodna z oczekiwaniami.

Data: 2010-05-05 04:38:58
Autor: Leszczur
Orlando
On 5 Maj, 13:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Wygląda na to, że przynajmniej jedna seria będzie zgodna z oczekiwaniami.

Uwazasz, ze seria Lakers-Jazz jest z nimi niezgodna? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 14:06:23
Autor: Tomasz Radko
Orlando
W dniu 2010-05-05 13:38, Leszczur pisze:
On 5 Maj, 13:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Wygląda na to, że przynajmniej jedna seria będzie zgodna z oczekiwaniami.

Uwazasz, ze seria Lakers-Jazz jest z nimi niezgodna? ;-)

Na razie nie wiem. Nie zdziwię się, jeżeli z Salt Lake City Lakers wrócą
z wynikiem 2-2. Natomiast Magic zrobili mielonkę z gatunku chronionego.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-05 06:59:42
Autor: Leszczur
Orlando
On 5 Maj, 14:06, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Uwazasz, ze seria Lakers-Jazz jest z nimi niezgodna? ;-)

Na razie nie wiem. Nie zdziwię się, jeżeli z Salt Lake City Lakers wrócą
z wynikiem 2-2. Natomiast Magic zrobili mielonkę z gatunku chronionego.

Gatunek chroniony ma dobrze udokumentowaną tendencję do zapaści w G1
na wyjeździe.
Lakers powinni się potknąć w SLC, ale nie wierzę już w magiczny powrót
zbawcy Kirilenki i rozstrzygnięcie w G7.

Pozdro

L'e-szczur

Orlando