Orlando

Data: 2011-04-20 15:57:06
Autor: s
Orlando
W dniu 2011-04-20 15:47, Tomasz Radko pisze:

Oglądałem sobie ich drugi mecz (z pewnych przyczyn byłbym zadowolony,
gdyby wygrali seriÄ™ z Hawks)

A te pewne przyczyny to po jakim kursie?:-)

Co do undo - od takich przemyslen nt dealu z Wizz uwolnila ich pewnie tylko kontuzja Lewisa.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-04-20 16:51:51
Autor: Tomasz Radko
Orlando
W dniu 2011-04-20 15:57, s pisze:
W dniu 2011-04-20 15:47, Tomasz Radko pisze:

Oglądałem sobie ich drugi mecz (z pewnych przyczyn byłbym zadowolony,
gdyby wygrali seriÄ™ z Hawks)

A te pewne przyczyny to po jakim kursie?:-)

No coĹ› Ty, przecieĹĽ to nielegalne.

Co do undo - od takich przemyslen nt dealu z Wizz uwolnila ich pewnie tylko kontuzja Lewisa.

Lewis-Arenas to "zamienił stryjek". Ale Gortat by im się przydał.

SpĂłjrz na advanced p-o stats z b-r:

http://www.basketball-reference.com/teams/ORL/2011.html

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Niech mi ktoś powie, że Howard nie
powinien zostać MVP.

Data: 2011-04-20 09:40:42
Autor: Leszczur
Orlando
On 20 Kwi, 16:51, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W dniu 2011-04-20 15:57, s pisze:

> A te pewne przyczyny to po jakim kursie?:-)

No co¶ Ty, przecież to nielegalne.

> Co do undo - od takich przemyslen nt dealu z Wizz uwolnila ich pewnie
> tylko kontuzja Lewisa.

Lewis-Arenas to "zamienił stryjek". Ale Gortat by im się przydał.

Spójrz na advanced p-o stats z b-r:

http://www.basketball-reference.com/teams/ORL/2011.html

Czego¶ takiego jeszcze nie widziałem. Niech mi kto¶ powie, że Howard nie
powinien zostać MVP.

Znam takiego jednego co chetnie to nie tylko powie, ale i wykrzyczy!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-20 20:51:07
Autor: Tomasz Radko
Orlando
W dniu 2011-04-20 18:40, Leszczur pisze:

[...]

Że nie Howard, tylko Sessions?

Data: 2011-04-22 21:03:35
Autor: s
Orlando
Lewis-Arenas to "zamienił stryjek". Ale Gortat by im się przydał.

Zwlaszcza juz za chwileczke, juz za momencik, gdy Dwight wykona manewr Shaqa. Ze historia lubi sie powtarzac, wiemy juz na przykladzie Portland.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-04-22 21:11:58
Autor: Tomasz Radko
Orlando
W dniu 2011-04-22 21:03, s pisze:
Lewis-Arenas to "zamienił stryjek". Ale Gortat by im się przydał.

Zwlaszcza juz za chwileczke, juz za momencik, gdy Dwight wykona manewr Shaqa. Ze historia lubi sie powtarzac, wiemy juz na przykladzie Portland.

TeĹĽ mnie intryguje, czy Magic mrugnÄ…, gdy Lakers zaoferujÄ… Bynuma. Ale
bez s'n't to ja tego nie widzę. Czołowe zespoły raczej nie będą miały
możliwości. No chyba żeby zadziałała auta Nowego Jorku - i Nets
skompletowali partnera dla Williamsa.

Orlando