Orlen w Niemczech - opinia i ceny

Data: 2017-08-08 12:30:59
Autor: T.
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
Witam
Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak kształtują się ceny na tych stacjach?
Może warto namawiać rodaków jadących autem na Zachód (i z powrotem) na tankowanie na polskich stacjach paliw? :-)
T.

Data: 2017-08-08 07:22:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
Star jest w Hamburgu na poziomie np Jet-a czyli tanio ale bez żadnych akcji rabatowych itp kiedyś dzwoniłem do ich przedstawiciela na Niemcy bo nie podawali cen online w odróżnieniu od konkurencji i po jakimś czasie się ogarneli. Paliwo (diesel) bez zarzutu w porównaniu np do Shella który przy jeździe miejskiej potrafi wywołać kontrolkę katalizatora. Obsługa niestety niemiecka czyli tępe dzidy czyli stoi jakiś wieśniak przy dystrybutorze i wpierdala bigmaca a te buce zamiast go pogonić bo kolejka się robi to gapią się baranim wzrokiem :-) albo dostęp do powietrza/odkurzacza zablokowany przez auta z pobliskiej wypożyczalni, babsztyl widzi z okna co się dzieje ale dupy nie ruszy. Nie jeżdżę już tam, najlepszy jest Jet, turecki ogarnia wszystko i jest niemiecki porządek :-)

Data: 2017-08-08 20:25:41
Autor: p0li
T->Dnia 2017-08-08 16:22:18 niejaki przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał:
Star jest w Hamburgu na poziomie np Jet-a czyli tanio ale bez żadnych akcji rabatowych itp

to spraedż czy na ma zniżek jak płacisz kartą visa

u mnie było coś takiego i jak zapłacilem visa to przy kasie cena była jak
na dystrybutorze ale z samej karty zdjęło 3% mniej
teraz jeżdzę na shela bo mają najtańczy gaz w miescie a z kartą ADAC
jeszcze 1ct na litrze mniej
 --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-08-16 10:19:38
Autor: przemek.jedrzejczak
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
Coś jest na rzeczy dziś zapłaciłem 2 centy mniej niż stało na słupku i dystrybutorze. Płatność zwykła EC więc żadna promocja z KK nie wchodzi w grę. Napisałem do nich ciekawe co odpowiedzą.

Data: 2017-08-08 12:41:15
Autor: J.F.
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:598992e3$0$647$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie lepiej ich namowic, zeby w kraju nie kupowali na zagranicznych stacjach ?
Choc im wieksza konkurencja tym lepiej :-)

No i jeszcze mi sie marzy zorganizowana grupa, wybieramy najdrozsza siec miesiaca i oglaszamy bojkot :-)

J.

Data: 2017-08-08 14:03:12
Autor: T.
W dniu 2017-08-08 o 12:41, J.F. pisze:
[...]

Jeszcze do niedawna to chyba najdroższy była Statoil. Był... :-)
T.

Data: 2017-08-08 16:55:42
Autor: Miller Artur
W dniu 2017-08-08 o 14:03, T. pisze:
[...]

W Poznaniu Shell i BP bił na głowę Statoila znacząco...

a.

Data: 2017-08-10 21:35:15
Autor: jerzu.xyz
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
On Tue, 8 Aug 2017 16:55:42 +0200, Miller Artur <nomail@dupa.com>
wrote:

W Poznaniu Shell i BP bił na głowę Statoila znacząco...

W Warszawie jednak był Statoil. Obecnie jest Circle K. A Shell jest
właśnie jedną z tańszych sieci.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-10 13:14:32
Autor: slavo65
W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 12:41:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Nie lepiej ich namowic, zeby w kraju nie kupowali na zagranicznych stacjach ?

Nie lepiej. Patriotyzm gospodarczy to bezczelny przekręt marketingowy, wymyślony przez setki cwaniaków mających w dupie miliony swoich klientów.
Te kraje są bogate gdzie dobry interes robią klienci a nie producenci.

Data: 2017-08-14 09:27:34
Autor: Poldek
W dniu 2017-08-10 o 22:14, slavo65@gmail.com pisze:
[...]

A klienci skąd mają kasę, jak w kraju nic się nie produkuje?
Pewnie z bankomatu - ?

Data: 2017-08-08 20:20:53
Autor: p0li
T->Dnia 2017-08-08 12:30:59 niejaki T. napisał:
Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak kształtują się ceny na tych stacjach?

jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech - bardzo
dobre

na mniejszych stacjach nie ma gazu

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-08-08 20:24:30
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 20:20 p0li <p0li@triger.net> pisze:

jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech -  bardzo
dobre

Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?

TG

Data: 2017-08-09 19:30:11
Autor: p0li
T->Dnia 2017-08-08 20:24:30 niejaki Tomasz Gorbaczuk napisał:
Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?

TG

oczywiście do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-08-09 22:10:32
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 19:30 p0li <p0li@triger.net> pisze:

oczywiście

do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

Ja nigdy żadnej różnicy na spalaniu czy pracy silnika nie miałem. O  spalaniu u mnie bardziej decyduje wiatr czy też rodzaj nawierzchni. Jeżdżę  tylko na ON.

TG

Data: 2017-08-09 23:09:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
Przed 10-cioma laty coś było na rzeczy bo golfem 4 na jednym baku mogłem zrobić trasę HH->ZS ale nigdy odwrotnie. Teraz opłaca się tankować np premium on 4.63 pln na polskim BP zamiast zwykłego on na niemieckim Shellu 1.10EUR.

Data: 2017-08-10 08:26:15
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-08-10 o 08:09, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)
Co do ON to ja też teraz nie zauważam różnicy - jeździ się tak samo.
W ostatnim Motorze robili nawet jakieś testy (między innymi hamownia) - wyszło to samo w granicach błędu pomiarowego, nasze momentami lepsze jeśli dobrze pamiętam.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-08-11 00:00:04
Autor: LEPEK
W dniu 10.08.2017 o 08:26, Mirek Ptak pisze:

Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)

:)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-08-22 19:23:36
Autor: T.
W dniu 2017-08-08 o 12:30, T. pisze:
[...]

Dzisiejszy komunikat Orlenu:

Stacje paliw Grupy ORLEN pod marką star zwyciężyły w badaniu satysfakcji klientów ,,Fanfocus" 2017, zrealizowanym przez firmę konsultingową Forum! GmbH w Moguncji. Klienci docenili zarówno politykę cenową, jak i pozostałe udogodnienia oferowane na stacjach.

Podstawowym kryterium realizowanych badań jest jakość relacji pomiędzy klientem, a określoną firmą. Na potrzeby studium, klienci, którzy uczestniczą w badaniach kwalifikowani są do różnych grup zwolenników na podstawie ich satysfakcji oraz emocjonalnego przywiązania do marki.  W tym kontekście sieć stacji paliw star została liderem, plasując się przed najbardziej popularnymi na rynku niemieckim markami, jak m.in. Grupa  Raiffeisen, OMV, Shell, czy Aral.

- Wyniki badania to duży sukces segmentu detalicznego PKN ORLEN - nasza niemiecka marka wygrywa z wielkimi koncernami. To przede wszystkim zasługa konsekwentnej realizacji ambitnych celów segmentu zakładających adekwatnie do rynku i marki uatrakcyjnianie oferty cenowej, wysoką jakość i stałych inwestycji w poprawę funkcjonalności i estetyki stacji oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań - powiedział Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Zbigniew Leszczyński.

Forum! GmbH to prywatna firma badania rynku z siedzibą w Moguncji, która została założona w 1996 roku w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Jana Gutenberga w Moguncji. Forum! specjalizuje się w analizie i optymalizacji relacji z klientami i pracownikami. Zespół doradza krajowym i międzynarodowym firmom, pomagając im zrozumieć relacje z klientami i pracownikami oraz skutecznie je poprawiać.

Orlen w Niemczech - opinia i ceny