Orlen w Niemczech - opinia i ceny

Data: 2017-08-08 20:20:53
Autor: p0li
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
T->Dnia 2017-08-08 12:30:59 niejaki T. napisał:
Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak kształtują się ceny na tych stacjach?

jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech - bardzo
dobre

na mniejszych stacjach nie ma gazu

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-08-08 20:24:30
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 20:20 p0li <p0li@triger.net> pisze:

jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech -  bardzo
dobre

Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?

TG

Data: 2017-08-09 19:30:11
Autor: p0li
T->Dnia 2017-08-08 20:24:30 niejaki Tomasz Gorbaczuk napisał:
Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?

TG

oczywiście do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-08-09 22:10:32
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 19:30 p0li <p0li@triger.net> pisze:

oczywiście

do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

Ja nigdy żadnej różnicy na spalaniu czy pracy silnika nie miałem. O  spalaniu u mnie bardziej decyduje wiatr czy też rodzaj nawierzchni. Jeżdżę  tylko na ON.

TG

Data: 2017-08-09 23:09:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Orlen w Niemczech - opinia i ceny
Przed 10-cioma laty coś było na rzeczy bo golfem 4 na jednym baku mogłem zrobić trasę HH->ZS ale nigdy odwrotnie. Teraz opłaca się tankować np premium on 4.63 pln na polskim BP zamiast zwykłego on na niemieckim Shellu 1.10EUR.

Data: 2017-08-10 08:26:15
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-08-10 o 08:09, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)
Co do ON to ja też teraz nie zauważam różnicy - jeździ się tak samo.
W ostatnim Motorze robili nawet jakieś testy (między innymi hamownia) - wyszło to samo w granicach błędu pomiarowego, nasze momentami lepsze jeśli dobrze pamiętam.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-08-11 00:00:04
Autor: LEPEK
W dniu 10.08.2017 o 08:26, Mirek Ptak pisze:

Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)

:)

Pozdr,
--