Orliki czyli podejrzenie korupcji

Data: 2011-02-07 16:14:33
Autor: u2
Orliki czyli podejrzenie korupcji
.... jaki pomysł takie wykonanie. NIK skontrolował 1200 orlików, z czego
tylko do dwóch nie było zastrzeżeń.

Data: 2011-02-07 16:16:30
Autor: zinek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d500c60$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
... jaki pomysł takie wykonanie. NIK skontrolował 1200 orlików, z czego
tylko do dwóch nie było zastrzeżeń.

no o trawie kupowanej przez znajomka drzewieckiego juz bylo glosno...

Data: 2011-02-07 16:21:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 16:16, zinek pisze:

... jaki pomysł takie wykonanie. NIK skontrolował 1200 orlików, z czego
tylko do dwóch nie było zastrzeżeń.

no o trawie kupowanej przez znajomka drzewieckiego juz bylo glosno...

Teraz wyjdą kolejne przekręty.

Data: 2011-02-07 16:06:55
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Teraz wyjdą kolejne przekręty.

ale Polacy widocznie uwielbiaja sami przekrety skoro glosowali na PO, ale
oczerniaja i wysmiewaja Kaczynskich oraz PiS, ktorzy zamierzali te przekrety
ukrocic.

Teraz zostana przekreceni tak, ze mucha - nomen omen, nie siada.

Data: 2011-02-07 17:42:12
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iip5au$2re$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nawet jakby zamierzali to nieudacznicy przewrócili się o własne nogi.

--
stevep

Data: 2011-02-07 17:24:59
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Nawet jakby zamierzali to nieudacznicy przewrócili się o własne nogi.

ty komuszek jestes cala czerwona morda, tyle ze teraz zrobia ci kuku byli twoi
tawariszczi, ktorych tak bronisz. Smierdzisz esbecia na kilometr, kretynku.

Data: 2011-02-07 19:30:16
Autor: Panslavista
" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iip9tb$gvq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stefa jest z parchactwa. Co nie wyklucza, a nawet jest wskazaniem na eSBucerię.

Data: 2011-02-07 18:13:59
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 17:06,  obserwator pisze:

[...]

Głosowałem na Kaczyńskiego, Lecha Kaczyńskiego, kiedy kandydował na
Prezydenta. Niestety osoby, które wydają bezpardonową walkę korupcji
szybko u nas kończą urzędowanie.

Data: 2011-02-07 18:40:39
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d50285e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo wtedy przeszkadzaja roznym grupom interesow, ktore chca uwalic ich medialnie.

R.

Data: 2011-02-07 16:42:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:iip2p4$6dr$1mx1.internetia.pl...

[...]

Skąd ta ilość skontrolowanych orlików - 1200?
Na stronie NIK jest:
"NIK rozpoczęła kontrolę budowy Orlików od szczebla najniższego - od samorządów. W ramach I i II edycji (2008-2009) rządowego programu "Moje Boisko - Orlik 2012" na 31 skontrolowanych gmin tylko dwie wybudowały boiska bez zarzutu. We wszystkich pozostałych kontrolerzy stwierdzili nieprawidłowości w prowadzonych inwestycjach. Chociaż Ministerstwo Sportu i Turystyki przekazywało zainteresowanym szczegółowe wytyczne o lokalizacji i sposobie wykonania Orlików, a także organizowało odpowiednie spotkania i szkolenia, to wykonawcom i samorządowcom nie udało się uniknąć błędów. Najwięcej uwag dotyczy kwestii kluczowych: wykonania i zagospodarowania boisk. Nieco lepiej kontrolerzy ocenili procesy przygotowań i rozliczeń, choć i tutaj samorządowcy popełnili wiele uchybień."
http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-orlikach.html

Data: 2011-02-07 18:19:32
Autor: u2
Orliki czyli podejrzenie korupcji
Skąd ta ilość skontrolowanych orlików - 1200?

Z merdiów. Aż się zdziwiłem, że taką informację podają. Czyżby nagonka
na PO ?

Data: 2011-02-07 18:41:44
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d5029aa$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Skąd ta ilość skontrolowanych orlików - 1200?

Z merdiów. Aż się zdziwiłem, że taką informację podają. Czyżby nagonka
na PO ?

Widac kasa na stadion Legii wystarczyla jedynie do stycznia 2011. Skonczyl sie parasol nad Tuskiem...

R.

Data: 2011-02-07 17:51:10
Autor: =heÂŽsk=
On Mon, 7 Feb 2011 16:16:30 +0100, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

> [...]
> tylko do dwóch nie było zastrzeżeń.

no o trawie kupowanej przez znajomka drzewieckiego juz bylo glosno...

 nie krec u2. tylko do 2 BYLY zastrzezenia. co z 3 mln mieszkan ?

Orliki czyli podejrzenie korupcji