Orłoś ujawnia, kto Polak w TV

Data: 2010-10-10 20:18:50
Autor: boukun
Orłoś ujawnia, kto Polak w TV
Dzisiaj, na zakończenie Teleexpressu, Maciej Orłos powiedział, że jutro, w polskim Teleexpressie, spotka się z państwem Katarzyna Trzaskalska, Polka! Sami posłuchajcie, 14 min 25 sek http://www.tvp.info/teleexpress/wideo/10102010-1700/2754571

Kasia Trzaskalska, bardzo ładna i inteligentna Polka, została na jakiś czas usunięta z TV i zniknęła jako pogodynka. Dobrze, że jakies moce ją przywróciły na ekrany polskojęzycznej TV http://pogodynki.blogspot.com/2010/05/katarzyna-trzaskalska.html

boukun

Data: 2010-10-10 20:39:22
Autor: awe
Orłoś ujawnia, kto Polak w TV

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8t0bv$mdb$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
pokaz drzewo genealogiczne to pogadamy
awe

Data: 2010-10-10 12:16:30
Autor: Hans Kloss
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
awe napisał(a):
pokaz drzewo genealogiczne to pogadamy
Bekon niedawno przyznał się że jego matka pochodzi z miejscowości o
polsko brzmiącej nazwie Brody. Są to jednak tylko pozory, Brody
leżaąały w województwie tarnopolskim i był to przed wojną zwyczajny
sztetł zamieszkany w  znacznej większości przez Żydów, o czym wiedzą
chyba wszyscy pochodzący ze wschodnich terenów Rzeczpospolitej.
J-23

Data: 2010-10-10 12:22:58
Autor: Tzva Adonai
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
Hans Kloss napisał(a):

[...]

Ale jakie to ma dziś znaczenie, kto jakiego jest pochodzenia?.. Boukun
z przekonaniem twierdzi, że jest Polakiem, więc widocznie tak jest, a
to kim byli jego przodkowie nie powinno nikogo obchodzić.. Czasy, gdy
upokarzano i uśmiercano ludzi z powodu innego koloru skóry czy oczu
już dawno minęły i nigdy nie wrócą...

Data: 2010-10-10 19:54:59
Autor: Hans Kloss
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Ale jakie to ma dziś znaczenie, kto jakiego jest pochodzenia?
No, jeżeli ktoś kreuje się na  żydofoba a przy tym na 100% Polaka to warto
przeanalizować tę jego "polskość". Zwłaszcza że gęba u bekona ewidentnie
kałmucka....
J-23

Data: 2010-10-10 21:18:00
Autor: u2
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
W dniu 2010-10-10 21:16, Hans Kloss pisze:
awe napisał(a):
[...]
sztetł zamieszkany w  znacznej większości przez ĹťydĂłw, o czym wiedzą
chyba wszyscy pochodzący ze wschodnich terenów Rzeczpospolitej.

Stamtąd pochodzi również rodzina Adriena Brody, znanego aktora grającego
u Romka P.

Data: 2010-10-10 21:24:21
Autor: boukun
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

I nie tylko... Mojej teściowej nieżyjący przyjaciel p. Heniu pochodził też z Brodów, wywodzący się z hrabiowskiej rodziny polskiej..., tak mawia teściowa...

boukun

Data: 2010-10-10 21:31:12
Autor: u2
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
W dniu 2010-10-10 21:24, boukun pisze:
[...]

Pewnie też ma złamany w trzech miejscach nos. Tak jak Brody.

Z Wiki :

"In 1992, Brody was seriously hurt in a motorcycle  accident in which he
flew over a car and crashed head-first into a crosswalk. He spent months
recuperating. He has broken his nose three times doing stunts. His nose
was broken once again during the filming of Summer of Sam."

Data: 2010-10-10 21:20:30
Autor: boukun
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:88900344-a554-4c1e-ab6e-0d1c07fb7843a19g2000vbi.googlegroups.com...
awe napisał(a):
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Bylo to w Brodach, obecnie Ukraina.
W roku 1939 przysli do nas Rosjanie, a po dwoch latach przyjechalo do
nas
niemieckie wojsko. Na poczatek zarzadzili Zydom nosic biala opaske na
rekawie z wyszyta niebieska nitka gwiazde. A po niedlugim czasie
robili tak
zwana oblawe na Zydow. Widzialam jak rozstrzeliwali Zydow na ulicy. A
pozniej katolicy musieli ich ciala zbierac i wywozic, skladali ich na
kupe
kolo cmentarza zydowskiego. Widzialam to poniewaz paslam tam krowy, a
od
razu ich nie zakopywali. Pozniej zrobili Getto i pol miasta zagrodzili
drutami kolczastymi. Nastepnie wywozili Zydow samochodami ciezarowymi
do
lasu i rozstrzeliwali. Pewnego razu bylo to na polanie kolo lasu i
cmentarza
zydowskiego, dzien wczesniej paslam tam krowy i zobaczylam wykopany
dol,
jakis 5 metrow dlugosci ze 3 metry szerokosci i jakis poltora metry
glebokie
i byly wykopane schodki do wchodzenia. Ja tam nawet wchodzilam po tych
schodkach. Nastepnego dnia ponownie paslam tam krowy. I widzialam jak
przywiezli caly samochod ciezarowy Zydow. Niemcy mnie wcale nie
wyganiali.
Bylam pare metrow od tego zjawiska. Zydzi zeszli z samochodu, sie
rozbierali, rzeczy kladli na jedna kupe. Potem wchodzili po jednemu, a
na
schodkach stal Niemiec i strzelal w tyl glowy az mozg sie kolo mnie
rozpryskiwal. Nastepnie zostalo kilka Zydow i zasypali tych trupow,
pozbierali rzeczy i pojechali.
Mielismy tez pole blisko szosy i widzielismy jak wywozili Zydow do
lasu na
rozstrzal, moja mama nawet strzaly liczyla bo bylo blisko lasu i bylo
wszystko slychac. Raz widzialam jak wyskoczyl jeden Zyd z ciezarowki
ale
Niemiec go zastrzelil, ale nie calkiem, bo polecialam go zobaczyc, on
lezal
twarza do ziemi i strasznie chrapal. Pewnego razu krowy mi sie
sploszyly i
polecialy jedna za druga do zyta wlasnie przy szosie, polecialam za
krowami
i wpadlam na trupa, byl caly oblepiony muchami o roznych rozmiarach
wielkosci, wygladalo to ochydnie. Innym razem paslam krowy w lesie i
gonila
jedna krowa druga i przelecieli przez zbiorowa mogile, a za racicami
wylazla
taka paskudna ropa z krwia.
Tak dlugo rozstrzeliwali tych Zydow az zostalo Getto puste. Moze
gdzies sie
troche uratowalo, tego nie wiem. Paslam pozniej krowy w Getcie, bo
byla tam
duza trawa. A jeszcze pozniej nadszedl front, Niemcy nam krowy zjedli,
a nas
wywiezli do Niemiec*.

Antonina Niedzwiecka
ul. Szymanowskiego 1/22
58-506 Jelenia Gora
Tel. 075 64 30 548 begin_of_the_skype_highlighting              075 64 30 548 end_of_the_skype_highlighting

Matka moja urodzila sie 20 czerwca 1933 roku, a wiec w roku 1941 miala
8
lat.

*Wypedzen Polakow z Kresow Wschodnich w glab III Rzeszy dokonali sami
Niemcy, ktorzy do ostatnich dni wojny trzymali sie planu z 1939 roku,
dotyczacego likwidacji panstwa i narodu polskiego. Mimo wojny z Rosja
i widma kleski, wywiezli na przymusowe roboty (tu rowniez moja matke,
jej siostry i babcie) w 1944 roku z Kresow Wschodnich, do lini Kerzona
wszystkich Polakow w glab Rzeszy Niemieckiej, spelniajac swoje
zobowiazania wobec Rosji. Zeby Polacy nie mogli do swoich domow na
Wschodzie powrocic, Niemcy palili za soba i burzyli tam wszystkie
polskie domy. Spalili i wysadzili rowniez dom mojego dziadka i matki
w  Brodach. To zmanipulowane Niemcy de facto zabrali nam w 1944 roku
nieodwracalnie tereny na Wschodzie i przesuneli tym samym na Zachod
(tekst z mojego rozwazania "Spiskowa teoria dziejow").

PS. Zamiast utyskiwac na utrwalanie w filmach historii przez
niemieckie media publiczne, jak pokazany w niedziele film niemieckiego
programu pierwszego telewizji publicznej ARD (Allgemeine Rundfunk
Deutschland), polskie media publiczne jak TVP1 powinny niezwlocznie
odpowiedziec i opowiedziec krecac wlasny film historyczny, oparty na
faktach dokumentalnych, kto zapoczatkowal wysiedlenia, wywozki na
przymusowe roboty  i dlaczego?
Moja mama moglaby wiele opowiedziec na ten temat. Jak np. Niemcy
transportowali Polakow (w tym ja i jej rodzine) tygodniami w bydlecych
wagonach w 1944 roku w glab III Rzeszy. Jak ludzie podczas tej
"podrozy" masowo umierali z glodu i na tyfus. Jak moja mama sama
przechodzila tyfus itp. Film taki mozna by bylo zatytuowac np.
"Wypedzeni", czy "Jak doszlo do przesuniecia granic" itp.
Do uslyszenia
boukun

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/6938954a07a74d9d/5a0595b1b0097cfa?hl=pl&q=pogrom+%C5%BCyd%C3%B3w+w+brodach#5a0595b1b0097cfa

boukun

Data: 2010-10-10 21:42:42
Autor: boukun
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

Tu należy sie korekta, mamie w Niemczech jej matka czyli moja babcia pomieniła daty urodzenia z inną siostrą, bo wszystkie dokumenty zostały najprawdopodobniej spalone w Brodach. Mama twierdzi teraz, że urodziła się w 1931 roku, czyli w 1941 roku miała 10 lat..., a teraz ma 79, choć według spisanej na podstawie niemieckich papierów metyryki i dowodu osobistego stoi 77 lat...

boukun

Data: 2010-10-11 01:36:39
Autor: DoQ
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
boukun pisze:

[...]

Tak swoją drogą, dlaczego Wy Żydzi tak się nienawidzicie nawzajem?
Jeden drugiego opluwa jadem, a kaĹźdy udaje aryjczyka najczystszej rasy....

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-11 08:40:28
Autor: jadrys
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
  W dniu 2010-10-11 01:36, DoQ pisze:

Tak swoją drogą, dlaczego Wy Żydzi tak się nienawidzicie nawzajem?
Jeden drugiego opluwa jadem, a kaĹźdy udaje aryjczyka najczystszej rasy....

Pozdrawiam
Paweł

Chcesz powiedzieć że Żyd żydowi Aryjczykiem?

Data: 2010-10-11 17:07:35
Autor: PapaSmurf
Or�o� ujawnia, kto Polak w TV
Órzytkownik "DoQ" napisał:
Tu naleĹźy sie korekta, mamie w Niemczech jej matka czyli moja babcia
[...]

jak to po co, dla kasy!:O)
potem to opowidają jak to ci aryjczycy antysemici i mordują żyduf i potem
wyłudzją odszkodowania i ziemie obiecane, a pszeciesz wiadomo ze hitler i
stalin byli Ĺźydami, pobudowali obozy koncentracyjne, niby dla zyduf, ale
wiadomo że tam mordowali głownie polakuf, ale nakłamie się że to żydzi,
wymyśli się z kosmosu liczbę ofiar, kąłmie się w mediach i kranie kasę, taki
złodzijski narut:O(

Data: 2010-10-10 21:31:00
Autor: awe
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]
-- -- -- --
ale ja to wiem, stad nazwisko Brodski albo Brotski - sami zydzi. Boukun jest 100% chazarem. Jego dziadkowie cieszyli sie jak Ruskie napadly na Polske w 1939 roku. Pochodzi z takiej pokurwionej rodziny to nie pozostaje mu nic innego jak byc kurwa i podpisywac lojalki o co go juz wczesniej go podejrzewalem i do czego sie ostatnio przyznal.

awe

Data: 2010-10-10 21:30:15
Autor: boukun
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

Robimy zakład, jak namówisz Jarka Kaczyńskiego, żeby stanął ze mną w szranki i publicznie oznajmił, jakie ma pochodzenie, to będę jego największym propagatorem. Nawet jak przyzna się, że jest Żydem z pochodzenia. Ale wątpię, że będzie miał taką odwagę jak ja i wyda deklarację swojej tożsamości narodowej publicznie. Moją każdy zna i tożsamość też...

boukun

Data: 2010-10-10 23:26:18
Autor: awe
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

sorrki ale jego drzewo genealogiczne jest publicznie znane i lzesz jak pies i tylko prosze nie wyskakuj tu z jakims nowakiem, bo to niepowazne...jakas cioka wujka brata sasiada czy tam cos byla zydowka. ja tez jak mi odbije bede jutro zydem i dam se fiuta troche ze skory obedrzec, ale czy to znaczy ze moj dziadek byl zydem albo wnuki kuzyna mojego prapradziadka brata?...

awe

Data: 2010-10-11 09:30:08
Autor: boukun
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

Nie pierdol, nigdy nie powiedział publicznie, że jest Polakiem, narodowości polskiej... i co najważniejsze, nigdy nie zaprzeczył, że nie jest Żydem, co mu publicznie wypom,ina nie tylko były poseł Nowak, ale i Żyd Czesław Bielecki...

boukun

Data: 2010-10-11 13:12:43
Autor: awe
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

nie zaprzeczyl takze ze jest wielbladem
awe

Data: 2010-10-11 14:51:41
Autor: boukun
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

A tego mu nikt nie zarzucił publicznie, o tym się nie mówi...

boukun

Data: 2010-10-11 19:58:33
Autor: awe
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

ale zarzucano mu duzo innych rzeczy i tez nie zaprzeczyl. walesie zarzucano ze jest zydem. nigdy tego nie zdementowal. moze podasz przyklady kto dementowal?
awe

Data: 2010-10-11 20:41:25
Autor: boukun
Or?o? ujawnia, kto Polak w TV

awe napisał(a):
[...]

Lepper dementował, jako żywo w radiu... Bublowi zaprzeczył i takiemu można wierzyć...

boukun

Orłoś ujawnia, kto Polak w TV