Or³y Polityki - uzupe³nienie

Data: 2019-12-19 20:02:59
Autor: Yogi
Or³y Polityki - uzupe³nienie
Zapomnia³em o Lucku ksywka boukun. Te¿ powienien do³±czyæ do zacnego grona.
Lucu¶, zdolny z ciebie informatyk ale nie szukaj mnie po IP. Na ¦wiêta
wyje¿dzam do Polski wiec do zobaczenia.

Data: 2019-12-19 11:40:20
Autor: Jacek Bialy
Orły Polityki - uzupełnienie
     -- - Zapomnia³em o Lucku ksywka boukun.

Mówicie Piszczyk o tym Lucku Skywalkerze?

Data: 2019-12-19 16:48:25
Autor: mrbluesky.pl
Orły Polityki - uzupełnienie
Mówicie Piszczyk o tym Lucku Skywalkerze?
-- -
Toby wtedy szlo o Orly Millenium a nie pl.soc.pol ;P

Data: 2019-12-19 16:50:14
Autor: mrbluesky.pl
Orły Polityki - uzupełnienie
To gdzie pijecie? U Sowy i Pspy-jaciol? ;P

Data: 2019-12-20 06:38:35
Autor: Runt
W dniu 2019-12-19 o 20:02, Yogi pisze:
Zapomnia³em o Lucku ksywka boukun. Te¿ powienien do³±czyæ do zacnego grona.
Lucu¶, zdolny z ciebie informatyk ale nie szukaj mnie po IP. Na ¦wiêta
wyje¿dzam do Polski wiec do zobaczenia.

Ooooo, nie wiedzia³em, ¿e z boukuna taki hacker!
Mo¿e w³amie siê do G5? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie siê dla pieniêdzy!" - (c) J.Kaczyñski

Or³y Polityki - uzupe³nienie