OruxMaps do Trybuna

Data: 2014-07-07 07:47:20
Autor: ToMasz
OruxMaps do Trybuna
W dniu 07.07.2014 00:37, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
IMO bardzo dobry program.
W czym jest lepszy od OSMAND?

Data: 2014-07-07 17:13:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
OruxMaps do Trybuna

"ToMasz" lpdc98$5ma$1@dont-email.me

IMO bardzo dobry program.

W czym jest lepszy od OSMAND?

Jest poręczniejszy i bardziej ugodowo podchodzi do innych
aplikacji -- do świata zewnętrznego. IMO po prostu jest
pisany w celu korzystania z niego.

Data: 2014-07-08 02:53:55
Autor: cyniczny0
OruxMaps do Trybuna
W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 07:47:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 07.07.2014 00:37, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> IMO bardzo dobry program.

W czym jest lepszy od OSMAND?

O to ja mam pytanko do uzytkowników OSMAND. Używam prgaramiku od dawna, ale jednej rzeczy nie potrafię ustawić a mianowicie aby mapa przesuwała się wraz z moim ruchem. Niestety szukałem w różnych opcjach i nie potrafie tego ustawić. Generalnie program złapie fixa (mape mam dośc przybliżoną) i jadąc z pół godziny czasem godzinę chciałbym sprawdzić gzie jestem. Niestety spojrzenie na mapę a tu mapa dalej jest tam gdzie była, no i zaczyna się zmienijaszanie przyblizenia, szukania niebieskiej kropki i ponownie zwiększanie przyblizenia.

Pomożecie?
--
Pozdr.
Cynio

Data: 2014-07-08 15:33:33
Autor: Trybun
OruxMaps do Trybuna
W dniu 2014-07-08 11:53, cyniczny0@gmail.com pisze:
[...]

Teraz to jest taka strzałka na dole, wystarczy na nią kliknąć. Oczywiście GSP musisz mieć włączony. To kliknięcie pokazuje pozycję gdy masz wyznaczony cel i do niego jedziesz. Natomiast gdy chcesz sprawdzić pozycję na samej mapie bez nawigowania to klikasz taki "celownik" na samej górze, po prawej.

OruxMaps do Trybuna