Oryginalne części VW

Data: 2012-01-06 02:44:09
Autor: Kris_Poland
Oryginalne części VW

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@spamming.op.pl> napisał w wiadomości news:op.v7kp6naryumhbdnotebook.asus...
Hej!

Rozwaliłem sobie lewe lusterko w polówce'2003 i zastanawiam się, czy w
Internecie jest jakieś miejsce, gdzie można kupić oryginalne części do VW?
Bo albo znajduję strony ze sklepami oferującymi produkty firmy-krzak albo
z kolei serwisy autoryzowane, które chwalą się, że mają oryginalne części.
Ale nikogo, kto by takie części sprzedał przez Internet.

Macie może jakiś namiar na sklep z oryginalnymi częściami do VW?

ja kupile do SEATA nowe powtarzam NOWE TLUMIKI
ORYGINALNE SEATa do IBIZY za 240zl z przesylka
srodkowy i tylny, w serwisie pewnie +150-300%
zamienniki Asmet cos tam Walker to jakies 350-450

szuklac na allegro
na wsio mam paragon, normalnie nowki

Oryginalne części VW