Orzel sprzedany

Data: 2011-11-18 12:03:56
Autor: u2
Orzel sprzedany
... w sumie polska repreza powinna sie wykazac teraz, ze na Orla zasluguje :

http://sport.tvp.pl/pilka-nozna/droga-do-euro/kadra/aktualnosci/kukiz-sprzedaliscie-orla-nie-moge-tego-pojac/5684786

Kukiz bardzo krytycznie zareagował na słowa Gołosa. – Nie oceniliśmy jak
ważne dla Polaków jest godło narodowe. Nie mieliśmy złych intencji. Ten
proces przerósł nasze oczekiwania. Na następnym posiedzeniu
przedyskutujemy jeszcze ten temat – tłumaczył dyrektor marketingu i PR PZPN.

To stwierdzenie rozzłościło Kukiza. – Nie mogę przełknąć tych pana słów,
że nie wiedzieliście co znaczy orzeł dla Polaków. Nie, nie mogę tego
pojąć. Po prostu sprzedaliście orła. Spytam tak pana. Skąd pan
przyjechał? Polskę trzeba nosić w sercu, a to się wynosi się z domu –
powiedział artysta.

Po chwili dodał. – Mam nadzieję, że pan niechcący wypowiedział te słowa.
Przecież bez orła piłkarze mogą grać wyłącznie dla pana Kręciny i Laty.
Orzeł to nasza godność narodowa. Mam nadzieję, że wróci.

Data: 2011-11-18 14:48:09
Autor: stevep
Orzel sprzedany
Dnia 18-11-2011 o 12:03:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

przedyskutujemy jeszcze ten temat – tĹ‚umaczyĹ‚ dyrektor marketingu i PR  PZPN.

[...]

Jak nie krzyż to orzeł, jak Kukiz to gawron.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-18 15:45:01
Autor: T.
Orzel sprzedany

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ec63ba0$0$5811$65785112news.neostrada.pl...
.. w sumie polska repreza powinna sie wykazac teraz, ze na Orla zasluguje :

http://sport.tvp.pl/pilka-nozna/droga-do-euro/kadra/aktualnosci/kukiz-sprzedaliscie-orla-nie-moge-tego-pojac/5684786

Kukiz bardzo krytycznie zareagował na słowa Gołosa. - Nie ocenili¶my jak
ważne dla Polaków jest godło narodowe. Nie mieli¶my złych intencji. Ten
proces przerósł nasze oczekiwania. Na następnym posiedzeniu
przedyskutujemy jeszcze ten temat - tłumaczył dyrektor marketingu i PR PZPN.

To stwierdzenie rozzło¶ciło Kukiza. - Nie mogę przełkn±ć tych pana słów,
że nie wiedzieli¶cie co znaczy orzeł dla Polaków. Nie, nie mogę tego
poj±ć. Po prostu sprzedali¶cie orła. Spytam tak pana. Sk±d pan
przyjechał? Polskę trzeba nosić w sercu, a to się wynosi się z domu -
powiedział artysta.

Po chwili dodał. - Mam nadzieję, że pan niechc±cy wypowiedział te słowa.
Przecież bez orła piłkarze mog± grać wył±cznie dla pana Kręciny i Laty.
Orzeł to nasza godno¶ć narodowa. Mam nadzieję, że wróci.

W sumie może dobrze, że reprezentanci nie maj± orła. Przy ich poziomie niech będzie, że reprezentuj± jakie¶ mityczne "PZPN", a nie Polskę, bo to wstyd...
T.

Data: 2011-11-18 15:49:51
Autor: u2
Orzel sprzedany
W dniu 2011-11-18 15:45, T. pisze:
W sumie może dobrze, że reprezentanci nie maj± orła. Przy ich poziomie niech będzie, że reprezentuj± jakie¶ mityczne "PZPN", a nie Polskę, bo to wstyd...
T.

Otóż to, nie da się tego ukryć.

Data: 2011-11-18 18:16:07
Autor: Kubu¶ Puchatek
Orzel sprzedany
Dnia Fri, 18 Nov 2011 15:49:51 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2011-11-18 15:45, T. pisze:
[...]

Jak to sie nie da? Ty ukrywałe¶ się w kiblu przez 2 godziny! Cóże¶ tam
robił fircyku?

--
Wysłany 2011-11-18 18:15:22.

Data: 2011-11-18 18:23:43
Autor: u2
Orzel sprzedany
W dniu 2011-11-18 18:16, Kubu¶ Puchatek pisze:
> Otóż to, nie da się tego ukryć.
Jak to sie nie da? Ty ukrywałe¶ się w kiblu przez 2 godziny! Cóże¶ tam
robił fircyku?

-- Wysłany 2011-11-18 18:15:22.

Nie mam pojecia co tam robiles trolik :)

Data: 2011-11-18 17:11:11
Autor: pluton
Orzel sprzedany
Orzeł to nasza godno¶ć narodowa. Mam nadzieję, że wróci.

Lepiej nie. Jak naszych pilkarzykow wdepcze w glebe reprezentacja
Gabonu z małpami na koszulkach, to lepiej, zeby tam orla nie bylo.

Nullification

Orzel sprzedany