Orzel sprzedany

Data: 2011-11-18 14:48:09
Autor: stevep
Orzel sprzedany
Dnia 18-11-2011 o 12:03:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

.. w sumie polska repreza powinna sie wykazac teraz, ze na Orla  zasluguje :

http://sport.tvp.pl/pilka-nozna/droga-do-euro/kadra/aktualnosci/kukiz-sprzedaliscie-orla-nie-moge-tego-pojac/5684786

Kukiz bardzo krytycznie zareagował na słowa Gołosa. – Nie oceniliśmy jak
ważne dla Polaków jest godło narodowe. Nie mieliśmy złych intencji. Ten
proces przerósł nasze oczekiwania. Na następnym posiedzeniu
przedyskutujemy jeszcze ten temat – tÅ‚umaczyÅ‚ dyrektor marketingu i PR  PZPN.

To stwierdzenie rozzłościło Kukiza. – Nie mogę przełknąć tych pana słów,
że nie wiedzieliście co znaczy orzeł dla Polaków. Nie, nie mogę tego
pojąć. Po prostu sprzedaliście orła. Spytam tak pana. Skąd pan
przyjechał? Polskę trzeba nosić w sercu, a to się wynosi się z domu –
powiedział artysta.

Po chwili dodał. – Mam nadzieję, że pan niechcący wypowiedział te słowa.
Przecież bez orła piłkarze mogą grać wyłącznie dla pana Kręciny i Laty.
Orzeł to nasza godność narodowa. Mam nadzieję, że wróci.

Jak nie krzyż to orzeł, jak Kukiz to gawron.

--
stevep

Orzel sprzedany