Orzełkowi musimy ściągnąć koronę

Data: 2011-03-08 17:11:06
Autor: boukun
Orzełkowi musimy ściągnąć koronę
Polska jest dzisiaj republiką parlamentarną, monarchia dawno u nas wymarła...i się na szczęście skończyła, więc nie ma dzisiaj najmniejszego sensu odwoływać się w godle państwa do symboli monarchii. To tym bardziej, że monarchia jest przez lud znienawidzonym ustrojem, człowiek wolny nie chce mieć żadnego króla nad sobą. Dlatego też, orzeł w koronie w godle polskim nie ma dzisiaj żadnej racji bytu... Orzeł nawet piękniej by wyglądał bez korony. Dlaczego tak się stało, że zmienipono nam godło? Ano dlatego, że motłoch trzeba było czymś udobruchać, zanim się go okradnie z majątku narodowego, a że motłochowi wcześniej było stale wpajane, że kapitalistyczna Polska miała orła w koronie, to wprowadzenie do godła tego ponownie, będzie świadczyło o zmianie ustroju. I motłoch się zaczął cieszyć, uwierzył, że w drodze ewolucji zmieniliśmy system, PRL się skończył, mamy III RP z orłem w koronie... Jakie to prymitywne, jaki ten naród musi być prymitywny, wracać do średniowiecza i się z tego cieszyć... Orzeł o wiele piękniej się prezentuje bez korony, oznacza wolnego ptaka i dlatego polskie godło musi stanowić orła bez korony. Już najwyższy czas zacząć powoli Polakom podrzucać tę myśl, powoli przyzwyczajać ich do zmiany czasów, już ciemnota się nacieszyła orzełkiem w koronie, już jest na tyle dojrzała, wierząc w to, że zmieniono jej ustrój, że przystanie na zmianę godła..
My Polacy chcemy w godle naszego państwa orła bez korony, bo to oznacza symbol współczesnych czasów i koniec z zacofaniem...

Zmianę systemu zaczniemy od zmiany godła państwa...

boukun

Data: 2011-03-08 17:08:14
Autor: Panslavista
Orzełkowi musimy ściągnąć koronę

Ani się waż.

Data: 2011-03-08 17:28:59
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d765474$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:il5jtt$urf$2mx1.internetia.pl...

Ani się waż.

Koronę założyli mu Żydzi, także ci sanacyjni, oznacza zniewolenie i podległość...

boukun

Data: 2011-03-08 09:59:45
Autor: Antenka
Orzełkowi musimy ściągnąć koronę
On 8 Mar, 17:43, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Ześwirowałeś?<

Tak, już dawno :D

Antenka

Data: 2011-03-09 02:34:26
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d765cb0$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, odbiegam intelektem od was...

boukun

Data: 2011-03-09 05:15:24
Autor: Panslavista
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:il6ku5$7h3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Prawda. Biedna głowa, już się sama nie podniesie.

Data: 2011-03-09 10:52:44
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d76fee2$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mocni jesteście w kupie, taka natura zniewolonego człowieka, mohera...
Sam nie potrafisz myśleć...

boukun

Data: 2011-03-09 07:23:55
Autor: Grzegorz Z.
Panslavista napisał:

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:il5jtt$urf$2mx1.internetia.pl...

Ani się waż.

Bo co? Nabijecie go na tryzub?

Data: 2011-03-09 07:34:12
Autor: Panslavista
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:h7ki8b94ay8w$.1ld5r4y1dj1za.dlg40tude.net...
Panslavista napisał:

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Ani się waż.

Bo co? Nabijecie go na tryzub?

Ty tak do mnie - Polaka? Trójząb Neptuna znany z mitologii - skuteczna broń...
Dobra też na pedały.

Data: 2011-03-09 07:36:00
Autor: Grzegorz Z.

Panslavista napisał:

[...]

Nie napisałem "trójząb" - napisałem "tryzub".

Data: 2011-03-09 07:40:04
Autor: Panslavista

Panslavista napisał:

[...]

Nie znasz języków słowiańskich? Try_zub to po ukraińsku  trój_ząb.
Symbol ukraiński tak jak w Polsce "Rodło"

Data: 2011-03-09 07:43:33
Autor: Grzegorz Z.

Panslavista napisał:

[...]

Dokładnie to miałem na myśli.

Data: 2011-03-09 07:56:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-08 17:11, boukun pisze:

Zmianę systemu zaczniemy od zmiany godła państwa...

boukun

Oczywista sprawa, orzeł piastowski jest symbolem polski, bez  ozdĂłbek w postaci  korony.

Data: 2011-03-09 08:00:26
Autor: Panslavista

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:il78b1$qt4$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-08 17:11, boukun pisze:

Zmianę systemu zaczniemy od zmiany godła państwa...

boukun

Oczywista sprawa, orzeł piastowski jest symbolem polski, bez  ozdóbek w postaci  korony.

Był symbolem państwa Lechitów, które królestwem jeszcze nie było. Zapewne wiesz, kiedy ukoronował się pierwszy król Polski?

Data: 2011-03-09 08:28:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-09 08:00, Panslavista pisze:
[...]

Nic mnie Ĺźadni krĂłlowie nie obchodzą. To dzięki m.in.  nim Polska jest popychadłem do dzisiaj dla wszystkich.

Data: 2011-03-09 09:45:45
Autor: Panslavista

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:il7add$1t5$2news.onet.pl...
[...]

Nic mnie żadni królowie nie obchodzą. To dzięki m.in.  nim Polska jest popychadłem do dzisiaj dla wszystkich.

Dzięki jakobinom i........... jezuitom.

Królowie doprowadzili do Unii Korona - Litwa, dzięki czemu państwo osiągnęło największy obszar w historii (trzy morza). Upadek wziął się z elekcjami królów - to wybory niewłaściwe doprowadziły do powolnego rozpadu.

Data: 2011-03-09 10:55:32
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d773e3f$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Urodziliśmy sie w olnym państwie od króli. Królowie to przeżytek. Mój orzeł nie miał korony, był wolnym ptakiem i takim musi być, gdy go wyzwolimy z ciężkiej cierniowej korony...

boukun

Orzełkowi musimy ściągnąć koronę