Orzeszków nie będzie :[

Data: 2012-12-12 14:09:09
Autor: Waldek
Orzeszków nie będzie :[
No to mnie wydymały wiewiórki - LOL

Ale do rzeczy - reklamacja nieuwzględniona bo - UWAGA
liczy się data rzeczywistej operacji karta a nie data zaksiegowania
wspomniany okres rozliczeniowy to 28 -> 27
Moje "kluczowe" transakcje byly wykonane 27 zaksiegowane 31
tak więc pierwszy raz bez orzeszków .... i to na święta  ')

Pozdro

Data: 2012-12-12 14:28:25
Autor: pawlin
Orzeszków nie będzie :[
W dniu 2012-12-12 14:09, Waldek pisze:
[...]

u mnie niestety 2 miesiace temu tez tak bylo. system pokazuje w wyszukiwarce date rozliczenia transakcji a liczy sie data wykonania transakcji

Pozdro

Data: 2012-12-12 05:31:20
Autor: luc
Orzeszków nie będzie :[
W dniu środa, 12 grudnia 2012 14:28:25 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:
> [...]

u mnie niestety 2 miesiace temu tez tak bylo. system pokazuje w wyszukiwarce date rozliczenia transakcji a liczy sie data wykonania transakcji

Też raz obszedłem się ze smakiem - pensję mi puścili 27ego. Od tego czasu jestem jedynym pracownikiem w firmie, który z własnej woli chce, jak mu później zapłacą ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-12 15:41:36
Autor: pawlin
Orzeszków nie będzie :[
W dniu 2012-12-12 14:31, luc pisze:
[...]

hehe, ktos na grupie napisal ze nawet przelew z innego konta nawet nie firmowego daje orzechy przy nastepnej okazji a pewnie sie nadarzy w lutym mozna sprawdzic czy dziala to samo z cashbackiem jako wyrobienie 300zl transakcji

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-13 08:37:27
Autor: lolekanabolek
Orzeszków nie będzie :[
W dniu 2012-12-12 15:41, pawlin pisze:

a pewnie sie nadarzy w
lutym mozna sprawdzic czy dziala to samo z cashbackiem jako wyrobienie
300zl transakcji

dziala

Marcin

Data: 2012-12-12 17:01:18
Autor: maruda
Orzeszków nie będzie :[
W dniu 2012-12-12 14:28, pawlin pisze:
[...]

.... no to ja Wam zepsuję humor jeszcze bardziej. Ktoś-tu już kiedyś drążył temat i wyjaśniał, że zarówno data dokonania transakcji jak i data księgowania tejże muszą zmieścić się w danym okresie rozliczeniowym.

Radzę całować żabę. Raz, a dobrze.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2012-12-12 23:41:32
Autor: Waldek
Orzeszków nie będzie :[
W dniu 2012-12-12 17:01, maruda pisze:

[...]

Jeśli nie ma takiego zapisu w regulaminie
co dokładnie jest datą znaczącą - czy dzień płatności czy data zaksięgowanie (a może jest ?) to bardziej to podchodzi pod "nieuczciwe praktyki".

Ps.
Oj tam, zaraz żabę całować ....
a za kare wiewiórki w tym miesiącu zostaną pozbawione okruszków ;)

Pozdro

Orzeszków nie będzie :[