Oś czasu - Google Maps

Data: 2020-10-04 15:20:41
Autor: Robert Wańkowski
Oś czasu - Google Maps
Mam na dwóch telefonach włączona lokalizację. Dwa różne konta Google np. A i B.
Ale na obu widać oś czasu tylko jednego konta, A.
Wylogowywałem się, logowałem. Nic. Jedno konto nie rejestruje osi czasu B, tylko tego drugiego A. Wydaje się bezsensu.
Nawigacja działa w obu poprawnie.
Skrzynka pocztowa działa normalnie, czyli dwie osobne dla każdego konta.

Nie chcę zakładać nowego konta, tylko to ożywić w tej funkcjonalności.

Robert

Data: 2020-10-04 16:05:04
Autor: LordBluzg(R)
Oś czasu - Google Maps
[...]

To dodaj to drugie urządzenie w ustawieniach osi czasu dla danego konta, żeby też liczyło i sprawdź, czy konto główne A ma dodane tylko jedno urządzenie :]
Ludzkość czasem mnie zadziwia. Jeśli dać im jakąś nowość do ręki to od razu wymagają od niej myślenia i pracy za nich. Kiedyś bawiło mnie, kiedy ludzie zadawali pytania do wyszukiwarki, zamiast wpisywać możliwe keywordy, które są szukane. To WYSZUKIWARKA a nie inteligentna istota. Google z czasem zaczęło uwzględniać tych debili i poprawili algorytmy bo sami zauważyli, że wyszukiwarka jest traktowana jako ktoś mądrzejszy od nich (userów) :)

Hit ostatniego tygodnia:
Znajoma:
OK GOOGLE! Wiesz gdzie zostawiłam kluczyki od samochodu?
Google poradziło jej wymienić zamki, więc poszła tą drogą i kombinowała jak znaleźć ślusarza, zamiast naprawić sobie mózg :D

Pomocny link:
https://support.google.com/maps/answer/6258979?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-10-07 09:34:31
Autor: Robert Wańkowski
Oś czasu - Google Maps
W dniu 2020-10-04 o 16:05, LordBluzg(R) pisze:
To dodaj to drugie urządzenie w ustawieniach osi czasu dla danego konta, żeby też liczyło i sprawdź, czy konto główne A ma dodane tylko jedno urządzenie :]
Do głowy mi nie przyszło, że telefon może pokazywać oś czasu innego urządzenia. A jak widać to oczywiste (teraz).

Dziękuję za pomoc.

Robert

Data: 2020-10-07 20:58:45
Autor: radekp@konto.pl
Oś czasu - Google Maps
Wed, 7 Oct 2020 09:34:31 +0200, w <5f7d6f84$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
Do głowy mi nie przyszło, że telefon może pokazywać oś czasu innego urządzenia.

Mnie też. I też ostatnio zastanawiałem się jakim cudem codziennie jestem w
szkole :)

W wolnej chwili muszę sprawdzić czy dziecko przypadkiem nie ma dostępu do moich
emaili (mam konto na tel. córki) :)

Data: 2020-10-07 19:24:47
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
[...]

Raczej na pewno ma dostep do email, wiec wie wszystko. Lepiej szybko to napraw.

Data: 2020-10-08 10:21:21
Autor: radekp@konto.pl
Oś czasu - Google Maps
07 Oct 2020 19:24:47 GMT, w <5f7e15ff$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>,
ydziO <ydzio(a)hot.com> napisał(-a):

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
> szkole :)
> emaili (mam konto na tel. córki) :)

Raczej na pewno ma dostep do email, wiec wie wszystko. Lepiej szybko to napraw.

OK. To jak zostawić konto na drugim telefonie (jest na hasło), aby inny
uzytkowników nie mógł sobie przełączać kont w Google Maps czy Gmailu?
Przyznam się, że zdziwiłem się, że to jest możliwe.

Data: 2020-10-08 09:20:10
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
[...]

Na koncie google - jak dobrze pamietam - powinienes miec mozliwosc
cofniecia autoryzacji konkretnego telefonu. Wtedy tamten drugi telefon
straci kontakt z twoim kontem google i trzeba bedzie wprowadzic nowe konto.
Wtedy dziecko albo sobie samo zalozy konto na googlu albo zrobicie razem.

Data: 2020-10-08 13:19:13
Autor: radekp@konto.pl
Oś czasu - Google Maps
08 Oct 2020 09:20:10 GMT, w <5f7ed9ca$0$556$65785112@news.neostrada.pl>, ydziO
<ydzio(a)hot.com> napisał(-a):

> [...]

Wtedy dziecko albo sobie samo zalozy konto na googlu albo zrobicie razem.

Hmmm. Ale chcę mieć konto na telefonie dziecka. Nie chcę jednak, aby z poziomu
swojego konta (a dokładnie z poziomu Google Maps czy Gmaila) mogło zmieniać
konto ze swojego na moje.

Data: 2020-10-08 14:52:36
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
<ydzio(a)hot.com> napisał(-a):

[...]

No to raczej nie ma takiej mozliwosci. Telefon traktuje obydwa konta ze
uzytkownik jest ich wlascicielem.

Data: 2020-10-08 18:45:45
Autor: LordBluzg(R)
Oś czasu - Google Maps
W dniu 08.10.2020 o 16:52, ydziO pisze:

[...]

Hmm, jest jeszcze możliwość wyłączenia synchronizacji dla konta, które nie jest kontem głównym :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-10-08 17:43:08
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No to się nie będzie synchronizowało ale dostęp będzie pełny.

Data: 2020-10-09 07:14:55
Autor: Mirek Ptak
Oś czasu - Google Maps
W dniu 2020-10-08 o 13:19, radekp@konto.pl pisze:
Hmmm. Ale chcę mieć konto na telefonie dziecka. Nie chcę jednak, aby z poziomu
swojego konta (a dokładnie z poziomu Google Maps czy Gmaila) mogło zmieniać
konto ze swojego na moje.

Być może ustawienia rodzinne tu pomogą - nowe konto, ale podpięte pod Twoje.
Szczerze jednak nie widzę żadnej korzyści a jedynie minusy udostępnienia swojego konta dziecku.
Kupiny soft - załatwi to (chyba konto rodzinne), lokalizacja - udostępnianie z Gmaps. Dodatkowy plus to kontakty, które sobie dziecko może synchronizować z chmurą.

Pozdro
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2020-10-09 11:47:04
Autor: radekp@konto.pl
Oś czasu - Google Maps
Fri, 9 Oct 2020 07:14:55 +0200, w <rlorkg$chb$1$kolczan@news.chmurka.net>,
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> [...]

Szczerze jednak nie widzę żadnej korzyści a jedynie minusy udostępnienia swojego konta dziecku.

Nie chcę udostępniać swojego konta na telefonie dziecka.
Ale chcę mieć tam założone konto, aby w razie czego się zalogować, sprawdzić
pocztę, itp. itd.
A tu widzę, że nie ma jak w Windowsie -- że moje konto jest najmojsze. W Andku
muszę się podzielić zawartością z innymi userami :/

Data: 2020-10-09 12:28:59
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
[...]

To mozesz sprawdzic przegladarka. Mozesz tez ustawic klienta email zeby pobieral. Nie musisz wpisywac
uprawnien do calego konta. W kliencie e mail nawrt mozesz nie ustawiac smtp to nic ci dziecko z
twojego konta email nie wysle. Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.

Data: 2020-10-10 19:50:39
Autor: Robert Wańkowski
Oś czasu - Google Maps
W dniu 2020-10-09 o 14:28, ydziO pisze:
Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.
Ale dziecko może mieć 57 lat. :-)

Robert

Data: 2021-02-24 19:49:17
Autor: ąćęłńóśźż
Oś czasu - Google Maps
Aaa, wtedy to się bierze pożyczki i raty na mamusię ;-)

-- -- -
Ale dziecko może mieć 57 lat.

Data: 2020-10-10 20:31:24
Autor: radekp@konto.pl
Oś czasu - Google Maps
09 Oct 2020 12:28:59 GMT, w <5f80578b$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>,

?

Mozesz tez ustawic klienta email zeby pobieral. Nie musisz wpisywac
uprawnien do calego konta.

W jaki sposób? No i co mi to da, jeżeli nadal będzie mógł zmienić konto w
Gmailu czy Mapach.

W kliencie e mail nawrt mozesz nie ustawiac smtp to nic ci dziecko z
twojego konta email nie wysle.

Prowizorka.

Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.

Data: 2020-10-11 07:21:21
Autor: ydziO
Oś czasu - Google Maps
[...]

Uruchamiasz przeglądarkę. W polu adresu wpisujesz https://gmail.com
Wpisujesz login
Wpisujesz hasło
Zatwierdzasz
Przeglądasz pocztę. Jak skończysz
Klikasz wyloguj

Mozesz tez ustawic klienta email zeby pobieral. Nie musisz wpisywac
uprawnien do calego konta.

W jaki sposób? No i co mi to da, jeżeli nadal będzie mógł zmienić konto w
Gmailu czy Mapach.

Jak nie bedzie miał dwóch kont, to sobie nie będzie przełączał. A skonfigurujesz tylko klienta e-mail do sprawdzania poczty.
W kliencie e mail nawrt mozesz nie ustawiac smtp to nic ci dziecko z
twojego konta email nie wysle.

Prowizorka.

Dostałeś jakieś rozwiązania Twojego problemu. Jak prowizorka, to zostaw jak jest teraz i nie narzekaj.
Swoja droga ja bym nie dal dostepu do poczty a tym bardziej dziecku.

Data: 2021-02-24 19:47:25
Autor: ąćęłńóśźż
Oś czasu - Google Maps
W Windowsie w praktyce też się dzielisz wszystkim, co masz.

-- -- -
A tu widzę, że nie ma jak w Windowsie -- że moje konto jest najmojsze.

Data: 2020-10-07 18:55:30
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Oś czasu - szpiegowskie mapy gUUrguł'y
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote...
Mam na dwóch

Istnieje możliwość nabyć trzeci, czwarty... ... ...

tylko to ożywić w tej funkcjonalności

Ożyw lepiej działanie mózgu!  Zaprzestań
denuncjacji 'innych', których posiadasz w
tele'spisie... W innych krajach byli, są i będą tego typu
denuncjatorzy karani z powództwa cywilnego.

Poczytaj wieści ze świata, to się może ockniesz!

Ja od zarania istnienia programisty 'luozirui'
używam aplikacji 'GPS Speed Pro', nikogo nie
denuncjując.

Lista programików tej i podobnych 'aplikacji':

https://bit.ly/3deYPYU

(Info dla 'niegramotnych', skrócone łańcuchy
 adresów zapobiegają ich 'lamania', szczególnie
 widoczne w czytnikach obsługujących zasadę;
 do 80 znaków w wierszu).

--
CaerSobreUnÁrbol

Oś czasu - Google Maps