Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito

Data: 2013-11-22 07:27:02
Autor: Jacek
Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito
Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?
Jacek

Data: 2013-11-22 08:59:48
Autor: Maciek
W dniu 2013-11-22 07:27, Jacek pisze:
Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?
Zacznij od pytania do ASO, czy mają to jako część zamienną, czy może
jest to cały zespół razem z piastą, wahaczem, a najlepiej całą tylną
ćwiartką ;-)

Maciek

Data: 2013-11-22 10:03:42
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
http://www.ggtrading.pl/
i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.

Data: 2013-11-22 11:38:47
Autor: Jacek
W dniu 2013-11-22 10:03, Czesław Wiśniak pisze:
Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
http://www.ggtrading.pl/
i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.
Rozumiem, że odtworzą mi identyczną, jak im dostarczę, czyli z dziurą ;-)
Jacek

Data: 2013-11-22 12:37:13
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:528f3436$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-)
Zmierz średnice, najlepiej zdemontuj gumę i jedź do jakiejś większej kumatej hurtowni moto, powinni coś dobrać. Układy hamulcowe robią różni producenci ale zwykle uszczelki mają ustandaryzowane w systemach ATE, Bosch, TRW itd itp.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2013-11-22 14:57:10
Autor: Tmek
Osona toczka zacisku hamulcowego Mito

Uytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa w wiadomoci news:528ef935$0$2138$65785112news.neostrada.pl...
Przy montau uszkodziem gumow oson toczka tylnego zacisku hamulcowego w Alfie Mito. Kupi tego osobno si (chyba) nie da.
Czy podejdzie od jakiego innego bardziej popularnego auta?
Jacek

Zaciski wystepuja systemami, wiec zazwyczaj montowane sa do wielu modeli.
Zadzwon do tego sklepu. Handluja wszystkim zwiazanym z hamulcami i maja duzo katalogow i powinni dojsc, jak nie po modelu to po rozmiarach.
http://www.carix.pl/site/k.html

Zestawy gumek robi min firma autofren i tak to wyglada http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/XxsAAOxyirJSGNJp/$T2eC16V,!y8E9s2fjtrRBSGNJocPOg~~60_35.JPG

Tmek

Data: 2013-11-22 18:42:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:528ef935$0$2138$65785112news.neostrada.pl...
Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?

zapytaj w www.carix.pl

kml

Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito