Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito

Data: 2013-11-22 10:03:42
Autor: Czesław Wiśniak
Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito

Przy montażu uszkodziłem gumową osłonę tłoczka tylnego zacisku
hamulcowego w Alfie Mito. Kupić tego osobno się (chyba) nie da.
Czy podejdzie od jakiegoś innego bardziej popularnego auta?
Jacek

Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
http://www.ggtrading.pl/
i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.

Data: 2013-11-22 11:38:47
Autor: Jacek
W dniu 2013-11-22 10:03, Czesław Wiśniak pisze:
Kochaniutki, bierzesz te uszkodzona gume i idziesz (albo wysylasz) do:
http://www.ggtrading.pl/
i masz ASO i wszelkich naciagaczy w dupie.
Rozumiem, że odtworzą mi identyczną, jak im dostarczę, czyli z dziurą ;-)
Jacek

Data: 2013-11-22 12:37:13
Autor: Ukaniu

Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:528f3436$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-)
Zmierz średnice, najlepiej zdemontuj gumę i jedź do jakiejś większej kumatej hurtowni moto, powinni coś dobrać. Układy hamulcowe robią różni producenci ale zwykle uszczelki mają ustandaryzowane w systemach ATE, Bosch, TRW itd itp.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Osłona tłoczka zacisku hamulcowego Mito