Osłona złącza F na konwerterze

Data: 2011-12-22 16:38:21
Autor: Zenek
Osłona złącza F na konwerterze
W dniu 2011-12-22 12:41, Uncle Pete pisze:
Witam,

Wymieniłem konwerter w antenie satelitarnej i teraz zastanawiam się, jak
osłonić złącze przed wodą. Poprzedni konwerter miał na wyposażeniu
osłonkę w kształcie tulei, która zatrzaskiwała się w obudowie
konwertera. Nowy (Inverto Twin Monoblock Black Pro) nie ma osłonek na
wyposaĹĽeniu, a ta od poprzedniego konwertera nie pasuje. Co lepiej
zrobić? Owinąć złącze taśmą izolacyjną? Nasmarować gwint smarem
silikonowym? Obawiam się tylko, że jak do złącza dostanie się jednak
woda, to nie będzie jak miała odparować. Osłonka nie była hermetyczna,
chroniła przed wodą lecącą z góry.

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

Ja od lat smaruje tawotem.

Data: 2011-12-22 22:20:40
Autor: focus42
Osłona zł±cza F na konwerterze

Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcvit8$2ar$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-12-22 12:41, Uncle Pete pisze:
Witam,

Wymieniłem konwerter w antenie satelitarnej i teraz zastanawiam się, jak
osłonić zł±cze przed wod±. Poprzedni konwerter miał na wyposażeniu
osłonkę w kształcie tulei, która zatrzaskiwała się w obudowie
konwertera. Nowy (Inverto Twin Monoblock Black Pro) nie ma osłonek na
wyposażeniu, a ta od poprzedniego konwertera nie pasuje. Co lepiej
zrobić? Owin±ć zł±cze ta¶m± izolacyjn±? Nasmarować gwint smarem
silikonowym? Obawiam się tylko, że jak do zł±cza dostanie się jednak
woda, to nie będzie jak miała odparować. Osłonka nie była hermetyczna,
chroniła przed wod± lec±c± z góry.

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

Ja od lat smaruje tawotem.

Ja używam "eFek" zaciskanych w stożek z uszczelk± w ¶rodku.

Osłona złącza F na konwerterze