Osądzono mnie zaocznie - potrzebny adwokat pilnie

Data: 2019-02-25 19:50:37
Autor: Stokrotka
Osądzono mnie zaocznie - potrzebny adwokat pilnie

Użytkownik <pozwanyb@gmail.com> napisał w wiadomości news:af26e05a-6ddd-438d-97e8-50e0c9c3cdeagooglegroups.com...
Ktoś wykorzystując mój czasowy pobyt za granicą pozwał mnie do sądu. W listopadzie, o czym nie zostałem powiadomiony. W grudniu odbyła się rozprawa, o czym również nie wiedziałem. W styczniu, 19 dni po rozprawie, strona przeciwna przysłała mi mailem postanowienie sądu. Wysłałem więc do sądu pismo, że o sprawie nic nie wiedziałem i prośbę o przysłanie mi pozwu. Sąd przysłał mi więc postanowienie oraz pozew, prawie 2 miesiące po rozprawie i ponad 3 miesiące po pozwie i kazał odpowiedzieć w ciągu 14 dni.
Co mam robić? Czy mogę wnieść o skasowanie postanowienia sądu w związku z niepowiadomieniem mnie o sprawie i pozbawienie możliwości obrony?

NIe mam pojęcia, ale myślę , że kombinujesz właściwie.
Źle szukasz adwokata.
Tu nie znajdziesz.
Poszukaj w google np pod darmowe porady prawne itp.
One często nie są darmowe, ale to pisze na stronie, ale może coś ci z tego wyjdzie, może się ktoś zainteresuje.
Możesz też iść do jakiegoś związku adwokackiego itp, ale oni będą żerować na tobie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Osądzono mnie zaocznie - potrzebny adwokat pilnie