Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem

Data: 2011-05-02 14:11:55
Autor: boukun
Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem
Osama bin Laden sta³ siê dzisiaj najwiêkszym symbolem walki z imperialnym New World Order i miedzynarodowym terroryzmem. Nie wiadomo, ile jest prawdy z t± jego ¶mierci±, ale jedno jest pewne, 10 lat walki miedzynarodowych re¿imów ze wspó³czesnym Janosikiem to bardzo d³ugi okres. II Wojna ¦wiatowa by³a tak ogromna i tragiczba w swoich skutkach i trwa³a zaledwie 5,5 roku, a jednego cz³owieka, który pokona³ imperialn± Amerykê ca³y terrorystyczny ¶wiat ¶ciga³ 10 lat. Ten cz³owiek ju¿ na wieki przejdzie do historii, jako najwiêkszy obroñca uci¶nionych krajów. Re¿imy ¶wiata maj± ogromny strach przed tego rodzaju powstañcami i obr0ñcami ludu, dlatego boj± siê ich nawet pio ¶mierci i odmawiaj± im normalnego pochówku. Przypomnijmy sobie, jak re¿im RFN i USA zrobili z Honeckerem, tak bardzo siê go bali i odrodzenia socjalizmu w Niemczech, ¿e jego prochy te¿ rozsypali po morzu...

Osama bin Laden, nawet je¶li utrzyma siê teoriê, ¿e zosta³ dzisiaj zabity, a jego prochy rozsypane po oceanie, to i tak bêdzie ¿y³ w sercach wielu ludzi walcz±cych o wolno¶æ cz³owieka na wieki... Jako cz³owiek nigdy niepokonany przez imperialn± USA...

boukun

Data: 2011-05-02 05:53:26
Autor: matador
On 2 Maj, 14:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Jako cz³owiek nigdy niepokonany przez
imperialn± USA...

No to kto, wed³ug Ciebie, go zastrzeli³?

matador.

Data: 2011-05-02 13:49:30
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 02 May 2011 05:53:26 -0700, matador wrote:

On 2 Maj, 14:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Jako cz³owiek nigdy niepokonany przez
imperialn± USA...

No to kto, wed³ug Ciebie, go zastrzeli³?

matador.

Ogl±da³ beatyfikacjê i skona³ ze ¶miechu.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-02 07:39:45
Autor: matador
On 2 Maj, 15:49, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Ogl±da³ beatyfikacjê i skona³ ze ¶miechu.

Tia, i od tego ¶miechu oczko siê oderwa³o temu misiu...

matador.

Data: 2011-05-02 20:43:25
Autor: boukun
Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem

U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a0092bcb-db96-4bb8-bb0f-f2282e454f47dr5g2000vbb.googlegroups.com...
On 2 Maj, 14:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Jako cz³owiek nigdy niepokonany przez
imperialn± USA...

No to kto, wed³ug Ciebie, go zastrzeli³?

matador.
-- -- -- -- -- -- -
Ale co mnie to na dobr± rzecz obchodzi? Facet móg³ umrzeæ np. rok temu na raka p³uc i Amerykanie znale¼li go wtedy martwego w jakiej¶ jaskini, zw³oki zabrali i gdzie¶ pochowali... Wyobra¿asz sobie, ¿e by obwie¶cili, ¿e ca³a terrorystyczna organizacja NATO ¶ciga³a go 9 lat, a on zmar³ ¶mierci± naturaln±? No wiesz, by³oby g³upio, gdyby to og³oszono za kolejne 10 lat, ¿e go w koñcu dopadli i zabili...

boukun

Data: 2011-05-02 10:45:21
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ipm7l1$klo$1mx1.internetia.pl...
Osama bin Laden sta³ siê dzisiaj najwiêkszym symbolem walki z imperialnym New World Order i miedzynarodowym terroryzmem.

Jedno trzeba przyznac ze nie byl tak upierdliwy jak Jarek

Data: 2011-05-02 17:12:36
Autor: cirrus
Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem
U¿ytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipmg29$enk$1news.onet.pl...
[...]

Bo Osama to terrorysta praktyk, a Jaru¶ terrorysta teoretyk.

--
stevep

Data: 2011-05-03 07:10:42
Autor: cytryna
> [...]

> Jedno trzeba przyznac ze nie byl tak upierdliwy jak Jarek

Bo Osama to terrorysta praktyk, a Jaru¶ terrorysta teoretyk.

**************************

Zaczynacie planowaæ kolejny mord czy tylko czekacie na instrukcje z tajnego za³±cznika do paktu Ribbentrop-Mo³otow. Napraszacie siê o polskiego Osamê
Bin Ladena. Nie wyzywajcie losu p³atni nosiciele "ideologii" NWO. --

Data: 2011-05-02 14:42:38
Autor: jadrys
Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem
W dniu 2011-05-02 14:11, boukun pisze:
Osama bin Laden stał się dzisiaj największym symbolem walki z imperialnym New World Order i miedzynarodowym terroryzmem. Nie wiadomo, ile jest prawdy z tą jego śmiercią, ale jedno jest pewne, 10 lat walki miedzynarodowych reżimów ze współczesnym Janosikiem to bardzo długi okres. II Wojna Światowa była tak ogromna i tragiczba w swoich skutkach i trwała zaledwie 5,5 roku, a jednego człowieka, który pokonał imperialną Amerykę cały terrorystyczny świat ścigał 10 lat. Ten człowiek już na wieki przejdzie do historii, jako największy obrońca uciśnionych krajów. Reżimy świata mają ogromny strach przed tego rodzaju powstańcami i obr0ńcami ludu, dlatego boją się ich nawet pio śmierci i odmawiają im normalnego pochówku. Przypomnijmy sobie, jak reżim RFN i USA zrobili z Honeckerem, tak bardzo się go bali i odrodzenia socjalizmu w Niemczech, że jego prochy też rozsypali po morzu...

Osama bin Laden, nawet jeśli utrzyma się teorię, że został dzisiaj zabity, a jego prochy rozsypane po oceanie, to i tak będzie żył w sercach wielu ludzi walczących o wolność człowieka na wieki... Jako człowiek nigdy niepokonany przez imperialną USA...

boukun

No cóż, to juz stało sie regułą końca XX i poczatku XXI wieku że imperium zła likwiduje patriotów pragnących niezależności swoich krajów. To już nie jest świat dla takich ludzi jak Milosević, Kadafi czy Osama.. Kiedyś o takich bedą śpoewane pieśni a dzisiaj poddany wobec imperium zła świat składa mu gratulacje.

Data: 2011-05-02 15:06:05
Autor: matusm
Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipm8sq$is3$1news.onet.pl...
[...]

No có¿, to juz sta³o sie regu³± koñca XX i poczatku XXI wieku ¿e imperium z³a likwiduje patriotów pragn±cych niezale¿no¶ci swoich krajów. To ju¿ nie jest ¶wiat dla takich ludzi jak Miloseviæ, Kadafi czy Osama.. Kiedy¶ o takich bed± ¶poewane pie¶ni a dzisiaj poddany wobec imperium z³a ¶wiat sk³ada mu gratulacje.

Istnieje realne  zagro¿enie  ,ze  nowonawroceni SBecy na uslugi imperialistow  celem wykazania  swojej przydatno¶ci ,samo moze  sprokurowaæ jaki¶ wybuch.
Nie by³o dekomunizacji i ciagle istnieje realne  zagro¿enie bo nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-02 18:08:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-02 15:06, matusm pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]
Honeckerem, tak bardzo siÄ™ go bali i odrodzenia socjalizmu w Niemczech,
[...]

nigdy niepokonany przez imperialnÄ… USA...

[...]

Istnieje realne  zagrożenie  ,ze  nowonawroceni SBecy na uslugi
imperialistow  celem wykazania  swojej przydatnoÅ›ci ,samo moze  sprokurować
jakiÅ› wybuch.
Nie byÅ‚o dekomunizacji i ciagle istnieje realne  zagrożenie bo
nadal,,,,,,,,,,,,,,

Co najgorsze nie przeprowadzono deratyzacji tych szczurów na żołdzie CIA. A nawet o tym się nie mówi. A to oni sprowadzili Polskę do stanu służki imperializmu.

Data: 2011-05-03 03:47:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipmkua$to$2news.onet.pl...
[...]
zrobili z Honeckerem, tak bardzo siÄ™ go bali i odrodzenia socjalizmu w

Ale juz się zaczeła, a ofiarą Osama.

--
stevep

Data: 2011-05-02 17:10:53
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipm8sq$is3$1news.onet.pl...
[...]

Taki los wszystkich bandytów od Che poczynając.

--
stevep

Data: 2011-05-02 18:07:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-02 17:10, cirrus pisze:
[...]

Bandyci to ci co ich mordują. A bezmyślni imbecyle ci co im biją brawo za te morderstwa.

Data: 2011-05-02 09:20:57
Autor: matador
On 2 Maj, 18:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Taki los wszystkich bandytów od Che poczynaj±c.

Bandyci to ci co ich morduj±. A bezmy¶lni imbecyle ci co im bij± brawo
za te morderstwa.

Dziwny jeste¶. Najpierw czytasz / piszesz ostrze¿enia, ¿e imperiali¶ci
na wszystkich maj± haki / pods³uchuj± - a teraz sam siê wpraszasz do
jakiego¶ Guantanamo.

matador.

Data: 2011-05-02 18:57:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-02 18:20, matador pisze:
On 2 Maj, 18:07, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Taki los wszystkich bandytów od Che poczynając.
Bandyci to ci co ich mordują. A bezmyślni imbecyle ci co im biją brawo
za te morderstwa.
Dziwny jesteś. Najpierw czytasz / piszesz ostrzeżenia, że imperialiści
na wszystkich mają haki / podsłuchują - a teraz sam się wpraszasz do
jakiegoÅ› Guantanamo.

matador.

A ty nie poruszasz tych tematów bo się boisz? Ja raczej nie sądzę żeby ktoś z imperium zła zaglądał tu na psp. Choć przyznam że pewne obawy mam. Oczywiście nie obawiam się Guantanamo (sami jankesi na swoich forach dyskusyjnych sa znacznie bardziej krytyczni wobec swoich przywódców niż ja tutaj), ale tego że jakiś nadgorliwy stróż prawa w naszym kraju zinterpretuje to jako obrazę dla obcego państwa i może wymierzyć karę finansową.

Ale ale, - gdzie ja pisałem o jakichś imperialistycznych hakach? Chyba mnie z kimś pomyliłeś.

Data: 2011-05-03 03:46:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipmkua$to$3news.onet.pl...
[...]

Tia, a ci których czcisz tylko głaskali ludzi po głowach wysyłając ich do piachu.

--
stevep

Osama bin Laden symbolem walki z imperialnym terroryzmem