Oscadnica pt,sb,nd

Data: 2009-03-02 21:12:06
Autor: haze
Oscadnica pt,sb,nd
Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku

Może ktoś jeszcze ma świra ?

haze

Data: 2009-03-03 04:09:10
Autor: vrinx
Oscadnica pt,sb,nd
On 2 Mar, 21:12, "haze" <a...@toya.net.pl> wrote:
Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku

Może ktoś jeszcze ma świra ?

haze

pomysl tez moze o kubinskiej holi 17 eur 1 dzien,

Data: 2009-03-03 07:58:27
Autor: mb
Oscadnica pt,sb,nd

Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku
Może ktoś jeszcze ma świra ?

w krynicy jaworzyna od 9 do 18 kosztuje 95 PLN

mb

Data: 2009-03-03 10:04:00
Autor: JKK
Oscadnica pt,sb,nd

Użytkownik "mb" <brzoza.mb@wywal_to_wp.pl> napisał w wiadomości news:goikvj$hik$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku

w krynicy jaworzyna od 9 do 18 kosztuje 95 PLN

Niektórzy do Oscadnicy mają ~2 godziny, a do Krynicy ~4
O km i paliwie nie wspomnę ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-10 11:18:55
Autor: haze
Oscadnica pt,sb,nd
W końcu po zniżce w tym tygodniu wyszło całkiem całkiem
48E za 3 dni
czyli 16/dzien

Data: 2009-03-03 14:37:34
Autor: kefas
Oscadnica pt,sb,nd
Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku

http://skionline.pl/stacje/?co=newsy&id_newsa=5587
a tam 100, wyjdzie okolo 85

Data: 2009-03-03 20:35:34
Autor: Harnaœ
Oscadnica pt,sb,nd
On Mon, 2 Mar 2009 21:12:06 +0100, "haze" <ash@toya.net.pl> wrote:

Tak, tak, pogieło mnie i jade wydac 100 plz za dzień na stoku

Nie lepiej na Chopok? 2 dni w cenie jednego.
--
Harnaś

Data: 2009-03-09 21:50:36
Autor: starhaze
Oscadnica pt,sb,nd
Hah ale trafiłem, tylko ze 3h widziałem słoneczko nad
Oszczadnica w piątkowy poranek. Później już było tylko
gorzej, deszcz, śnieg, muld za dużych nie było ale
nawet te małe były ledwo dostrzegalne w tych warunkach.
Nie można było dać z siebie wszystkiego.
No i na dodatek to permanentne "zmęczenie"
4chłopa z jednej firmy na wspólnym wyjeździe :)

Romawiałem z rozżalonym Haladajem, to ten co ma
u siebie tą saunę i jacuzzi co reklamowane
jest na skibusach. Miał łzy w oczach. Na prawdę
zrobiło nam się go żal mimo że sporo nam napsuł
krwi 2 lata temu jak spaliśmy u niego.

Mało Polaków, świeżo zbudowane apartamentowce stoją puste.
Lekko przygnębiający nastój.

Pozdrawiam
haze

Data: 2009-03-09 22:08:48
Autor: JKK
Oscadnica pt,sb,nd

Użytkownik "starhaze" <starhaze@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gp3vdr$e6s$1news.onet.pl...
u siebie tą saunę i jacuzzi
świeżo zbudowane apartamentowce stoją puste.

To na pewno pod Polaków ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-10 10:42:24
Autor: haze
Oscadnica pt,sb,nd

A pod kogo to może być

Czechi mają swoje
Słowacy wybieraja coś bliżej Bratysławy
Węgrzy pewnie też, nieliczni dobijaja aż do Oscadnicy.
Niemcy zostaja raczej w Czechach
a Holendrzy w Spindlu.
a Rosjanie dalej okupują Zakopane ?
Zostajemy im tylko my Polacy