Oscary będą "politycznie poprawne" - można zacząć ignorować?

Data: 2020-09-09 21:19:53
Autor: A. Filip
Oscary będą "politycznie poprawne" - można zacząć ignorować?
https://www.rmf24.pl/kultura/news-wielkie-zmiany-w-regulaminie-oscarow-nie-dla-filmow-bez-kobi,nId,4721064
Wielkie zmiany w regulaminie Oscarów. "Nie dla filmów bez kobiet i
przedstawicieli mniejszości"
; 9 września (15:23)

To są politycznie poprawni *IDIOCI* ?

Twardy zakaz zamiast "znaczących utrudnień"?
Chiński duch cenzury podbija USA IMHO.

Zapewne ten DEBILIZM ma uprościć obronę tego oszołomstwa po sądach.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-09 12:54:03
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 9 września 2020 o 21:19:56 UTC+2 A. Filip napisał(a):
[...]
Takie pierdolenie. Wystarczy że w filmie będzie ta jedna mniejszość co na okoliczność darmowego powietrza ma duże dziurki w nosie i jej zalecenia nie będą dotyczyły.

Data: 2020-09-09 21:55:42
Autor: u2
Oscary będą "politycznie poprawne" - moĹźna zacząć ignorować?

zazdrościsz:)

Data: 2020-09-09 14:36:56
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 9 września 2020 o 21:56:02 UTC+2 u2 napisał(a):
> środa, 9 września 2020 o 21:19:56 UTC+2 A. Filip napisał(a): >> A. Filip : Pij mleko!! >> | Patrz na matkę zamiast na córkę. (Przysłowie japońskie) > Takie pierdolenie. Wystarczy że w filmie będzie ta jedna mniejszość co na okoliczność darmowego powietrza ma duże dziurki w nosie i jej zalecenia nie będą dotyczyły. >
zazdrościsz:)
Czego mam zazdrościć. ida dostała Oscara. Napisali że to dramat filmowy. I trafili. Ten film to dramat. Wypierdolone pieniądze na film o eskimosach. Ale że o mniejszości eskimoskiej w Polsce, na dodatek o  cierpieniach tejże mniejszości i zrobiony na zamówienie amerykańskich Eskimosów to dostał Oscara. Bóg na niebie mi świadkiem że próbowałem obejrzeć ten film. Nie dało się.

Data: 2020-09-09 23:38:57
Autor: u2
> [...]

Czego mam zazdrościć. ida dostała Oscara. Napisali że to dramat filmowy. I trafili. Ten film to dramat. Wypierdolone pieniądze na film o eskimosach. Ale że o mniejszości eskimoskiej w Polsce, na dodatek o  cierpieniach tejże mniejszości i zrobiony na zamówienie amerykańskich Eskimosów to dostał Oscara. Bóg na niebie mi świadkiem że próbowałem obejrzeć ten film. Nie dało się.

wy żydki zawsze będziecie ujadać

Data: 2020-09-09 14:43:47
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 9 września 2020 o 23:38:58 UTC+2 u2 napisał(a):
> środa, 9 września 2020 o 21:56:02 UTC+2 u2 napisał(a): >> W dniu 09.09.2020 o 21:54, Zenek Kapelinder pisze: >>> środa, 9 września 2020 o 21:19:56 UTC+2 A. Filip napisał(a): >> >>>> A. Filip : Pij mleko!! >> >>>> | Patrz na matkę zamiast na córkę. (Przysłowie japońskie) >> >>> Takie pierdolenie. Wystarczy że w filmie będzie ta jedna mniejszość co na okoliczność darmowego powietrza ma duże dziurki w nosie i jej zalecenia nie będą dotyczyły. >>> >> zazdrościsz:) > Czego mam zazdrościć. ida dostała Oscara. Napisali że to dramat filmowy. I trafili. Ten film to dramat. Wypierdolone pieniądze na film o eskimosach. Ale że o mniejszości eskimoskiej w Polsce, na dodatek o cierpieniach tejże mniejszości i zrobiony na zamówienie amerykańskich Eskimosów to dostał Oscara. Bóg na niebie mi świadkiem że próbowałem obejrzeć ten film. Nie dało się. >
> [...]
Że niby ja? Chyba cię pojebało.

Data: 2020-09-09 23:45:37
Autor: u2
Oscary będą "politycznie poprawne" - moĹźna zacząć ignorować?
wy żydki zawsze będziecie ujadać

Że niby ja? Chyba cię pojebało.

no nie, jesteś wulgarny i prymitywny jak każden żydo-ubek

Data: 2020-09-09 21:26:21
Autor: u2
W dniu 09.09.2020 o 21:19, A. Filip pisze:
[...]

a co z Cichanouską ?

Oscary będą "politycznie poprawne" - można zacząć ignorować?