Oscylator pocztowy.

Data: 2014-07-26 18:38:59
Autor: ±ćęłń󶼿
Oscylator pocztowy.
W oddawczym UP nr 55 składamy ż±danie doręczania adresowanych do nas rejestrowanych przesyłek pod  inny nasz adres znajduj±cy się w obszarze doręczeń oddawczego UP nr 99.
Jednocze¶nie w oddawczym UP nr 99 składamy ż±danie doręczania adresowanych do nas rejestrowanych przesyłek pod inny nasz adres znajduj±cy się w obszarze doręczeń oddawczego UP nr 55.
Kto pierwszy zw±tpi?

Uaktualnienie:
Jak to zrobić dla InPostu??
W przypadku tej firmy nie ma z kim rozmawiać (na pewno nie z panietk± w warzywniaku) :-o

Cel oscylatora:
Przeżycie 3-tygodniowego urlopu zagranicznego bez uprawomocnienia czegokolwiek ;-)

Data: 2014-07-26 23:59:44
Autor: Marek
Oscylator pocztowy.
On Sat, 26 Jul 2014 18:38:59 +0200, " ?????????" <nie@dla.spamerow> wrote:
W oddawczym UP nr 55 składamy żądanie doręczania adresowanych do
nas
rejestrowanych przesyĹ‚ek pod  inny nasz adres znajdujÄ…cy siÄ™ w
obszarze
doręczeń oddawczego UP nr 99.
Jednocześnie w oddawczym UP nr 99 składamy żądanie doręczania
adresowanych
do nas rejestrowanych przesyłek pod inny nasz adres znajdujący się
obszarze doręczeń oddawczego UP nr 55.
Kto pierwszy zwÄ…tpi?

UrzÄ™dy nie majÄ… max hop ustawione na 1? Przy powercie do UP 55  zorientujÄ… siÄ™ ĹĽe juĹĽ u nich ta przesyĹ‚ka byĹ‚a i pak.... list odrzucÄ….

--
Marek

Data: 2014-07-27 07:48:00
Autor: rmrmg
Oscylator pocztowy.
Dnia Sat, 26 Jul 2014 23:59:44 +0200, Marek napisał(a):

UrzÄ™dy nie majÄ… max hop ustawione na 1? Przy powercie do UP 55  zorientujÄ… siÄ™ ĹĽe juĹĽ u nich ta przesyĹ‚ka byĹ‚a i pak.... list odrzucÄ….

Odeślą nadawcy z komunikatem "infinity loop detected"?
W którymś miejscu powinni podjąć próbę dostarczenia więc jak nie mają centralnego rejestru to oscylator powinien dać dodatkowy czas.
Gorzej jeśli mają centralną bazę. Wtedy powinni brać pod uwagę tylko ostatnie oświadczenie. W przypadku inpostu takie rozwiązanie jest bardzo prawdopodobne.
Może jest ktoś chętny na przeprowadzenie stosownych eksperymentów?

Data: 2014-07-27 11:16:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Oscylator pocztowy.
Ważne, jak:
a) list po powrocie z urlopu przechwycić ;-)
b) w przypadku nieudanej próby powyższego - z jak± adnotacj±  i kiedy wróci do nadawcy (s±du, urzędu).
Jak powszechnie wiadomo, w Polsce wyroki zaoczne wydaje listonosz, i nikomu to nie przeszkadza, sędziowie sa jak Piłaci "to nie my, to durne prawo", durne nie durne stan spoczynku się należy i o to wszystkim chodzi.

Data: 2014-07-27 11:24:50
Autor: m
Oscylator pocztowy.
W dniu 27.07.2014 09:48, rmrmg pisze:
> [...]

centralnego rejestru to oscylator powinien dać dodatkowy czas.
Gorzej jeśli mają centralną bazę. Wtedy powinni brać pod uwagę tylko

Poczta na pewno jeszcze kilka lat takiej bazy nie miała, bowiem przyszedł do mnie kiedyś list z łańcuszkiem przekierowań z kolejnych adresów.

I sądząc po pieczątkach nabijanych na list, jest on przekierowany w konkretnej placówce a nie w sortowni. Jakby była baza - to by już w sortowni szedł w inne miejsce.

p. m.

Data: 2014-07-27 15:07:09
Autor: Wojciech Bancer
Oscylator pocztowy.
On 2014-07-26,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> wrote:

[...]

Cel oscylatora:
Przeżycie 3-tygodniowego urlopu zagranicznego bez uprawomocnienia czegokolwiek ;-)

Nie można "dosyłać" przesyłek z s±du/US itd.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-07-27 18:57:44
Autor: ±ćęłń󶼿
Oscylator pocztowy.
Możesz mieć rację, ale rzucisz paragrafem prawa pocztowego?
I jak złożyć wniosek o przekierowanie przesyłek InPostowi - do paniętki w warzywniaku?

-- -- -
Nie można "dosyłać" przesyłek z s±du/US itd.

Data: 2014-07-27 20:41:10
Autor: Wojciech Bancer
Oscylator pocztowy.
On 2014-07-27,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> wrote:

Możesz mieć rację, ale rzucisz paragrafem prawa pocztowego?

Znalazłem taki ci±g:
http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=101DC692
Nie wiem czy przepisy się w tym zakresie nie zmieniły, ale wydaje mi się
że nie.

I jak złożyć wniosek o przekierowanie przesyłek InPostowi - do paniętki w warzywniaku?

A na infolinii nie wiedz±? ;)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-07-28 20:28:50
Autor: Rafał Wilk
Oscylator pocztowy.
On 2014-07-27,  ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> wrote:

[...]

W swoim czasie dzwoniłem. Otrzymałem informację, że nie ma u nich
możliwo¶ci przekierowania korespondencji. U¶ci¶laj±c, dzwoniłem do PGP S.A.

Data: 2014-07-31 23:35:51
Autor: ±ćęłń󶼿
Oscylator pocztowy.
Rzuć linkiem lub telefonem.
I podpowiedz, jak sledzić przesyłki sadowo-prokuratorkie PGP / InPostu, skoro za każdym razem na awizie mam inn± liczbę nieczytelnych cyferek.

-- -- -
A na infolinii nie wiedz±?

Data: 2014-07-31 10:21:47
Autor: poszukiwacz
Oscylator pocztowy.
Wojciech Bancer wrote:
Nie można "dosyłać" przesyłek z s±du/US itd.

Tak. Jednakże dokonuj±c zwrot listu z s±du/US do nadawcy, to operator pocztowy ma obowi±zek uczynić na li¶cie adnotację o nowym znanym mu adresie adresata.

$11 ust. 1a Rozporz±dzenia ministra sprawiedliwo¶ci z dnia 19 kwietnia 2013 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism s±dowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277, z póĽn. zm.).

Je¶li operator pocztowy zaniedba ten obowi±zek to adresat może ubiegać się o przywrócenie terminu pod warunkiem że udowodni nadawcy że wcze¶niej poinformował pisemnie operatora o swoim nowym adresie doręczania przesyłek.

Data: 2014-07-31 12:19:08
Autor: Wojciech Bancer
Oscylator pocztowy.
On 2014-07-31, poszukiwacz <od.bioroso.bisty@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Tak i to się zgadza.
Ale to jest akcja "post factum", która zazwyczaj się zaczyna dziać
w momencie gdy komornik zajmuje ¶rodki na koncie ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-07-31 20:02:13
Autor: J.F.
Oscylator pocztowy.
Użytkownik "poszukiwacz"  napisał w
Wojciech Bancer wrote:
[...]

I to jest dobry trop, tylko ze ... w miedzyczasie przybylo tych operatorow i w kazdej chwili moze przybyc.
Jak ich wszystkich ponformowac ?

J.

Data: 2014-08-02 23:20:50
Autor: poszukiwacz
Oscylator pocztowy.
J.F. wrote:
w miedzyczasie przybylo tych operatorow i w kazdej chwili moze przybyc.
Jak ich wszystkich ponformowac ?

Akurat Poczta Polska ma taki gotowy druk "Ż±danie dosyłania przesyłek"
gdzie mozna zaznaczyć opcję:

Wyrażam zgodę na przekazanie innym operatorom pocztowym informacji o zmianie adresu w celu przekierowania przesyłek pocztowych.

Jak chcesz to sprawdĽ. Zgło¶ ż±danie dosyłania na 3 miesi±ce.
Po półtora miesi±cu wy¶lij list zwykły z inpostu (jako jaki¶ Pan Kowalski) na swój adres "nieaktualny".

Oscylator pocztowy.