[x360][Fable2] Osiągnięcia

Data: 2009-02-23 09:52:21
Autor: MrJiNks
[x360][Fable2] Osiągnięcia
A qq,

Ukończyłem już główny wątek w grze, jednak gram dalej, bo chce kupić jeszcze zamek, jakieś domy no i odblokować kolejne osiągnięcia. Czy są takie, że muszę zaczynać grę od nowa? Dodam, że jak wybierało się karty przy końcu, to miałem save przed, więc mam odblokowane x3 ;).

JiNx

Data: 2009-02-23 10:19:45
Autor: MrJiNks
[x360][Fable2] Osiągnięcia
MrJiNks pisze:
[...]

Sam sobie odpowiadam:
http://www.xbox360achievements.org/game/fable-2/guide/

:)

JiNx

Data: 2009-02-23 09:14:34
Autor: SzalonyKapelusznik
[Fable2] Osiągnięcia
On 23 Lut, 10:19, MrJiNks <mrji...@blabla.com> wrote:
MrJiNks pisze:

> [...]

> takie, że muszę zaczynać grę od nowa? Dodam, że jak wybierało się karty
> przy końcu, to miałem save przed, więc mam odblokowane x3 ;).

"or see another Hero do so." kurde to musi byc wyzwanie.
Ale zrobie OT. Tak mi sie skojarzylo, po co achiewment za ukonczenie
gry ponizej np. 30 godzin? Liczac ze gram srednio 2-3 godziny dziennie
to po tygodniu dwoch gre mam skonczona. A oni nie chca zebym jej
sprzedal dalej. WTF?

Data: 2009-02-23 19:36:50
Autor: MrJiNks
[Fable2] Osiągnięcia
SzalonyKapelusznik pisze:

[...]

A ja dumam, czy nabijać te achievmenty czy jak to tam zwał, czy olać i zacząć w końcu Eternal Sonata albo GTA IV(to akurat dzisiaj wylicytowałem;)).

JiNx

[x360][Fable2] Osiągnięcia