Osiedle zamknięte

Data: 2010-08-18 15:09:03
Autor: grafik
Osiedle zamknięte

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6bcc71$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Właściciel sprzedaje działki budowlane na terenie ogrodzonym gdzie mają być dwie bramy wjazdowe. Drogi wewnętrzne są na razie własnością sprzedającego (docelowo ma je przekazać gminie). W akcie notarialnym zapewniona bezpłatna służebość dróg.

Pytanie:
Czy jeśli obecny właściciel dróg lub w późniejszym okresie część właścicieli działek, będzie chciała zamknąć bramy wjazdowe na teren osiedla (automatycznie lub otwierane przez ochronę), to co z osobami niezgadzającymi się z takim zamknięciem?
Czy można mnie zmusić do partycypowania w kosztach utrzymania zamknięcia osiedla?
Czy mogę uniemożliwić prawnie zamknięcia takiego osiedla? W takim przypadku decyduje większość czy mam prawo veta?
Zakładam, że nie będę członkiem ewentualnej wspólnoty/rady czy czegokolwiek osiedla.

Pozdrawiam
dziejek7

Jesli nie będziesz członkiem ewentualnej wspólnoty/rady czy czegokolwiek osiedla, to mozesz w bramie postawić krzyż i go bronić.
Jeżeli nie masz nic wspólnego z tym osiedlem, to nie mogą Cie zmusic do partycypowania w kosztach utrzymania zamknięcia
osiedla.

Osiedle zamknięte