Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....

Data: 2010-02-04 15:59:39
Autor: Artur Borubar
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
afera hazardowa tylko w psychopatycznych łbach Jarka, Mariusza, Zbyszka, Beaty, he, he, he!

Przemek

No coż pisuary, nie udała się prowokacja. Bo to operacje nie na wasze zakute łby!

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-04 18:40:48
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Artur Borubar napisał:
[...]

Masz rację, PO niewątpliwie doprowadziłoby rozwałkę rządu do końca. Co ja piszę ;) PO to już zrobiło! Waliło w rząd PiS jak w bęben i nie zważając na nic rozwaliło go w ciągu dwóch lat! To nie na marne łby Jarka, Mariusza, Zbyszka, Beaty oni są ułomni, chromi troską o Polskę. PO nie ma takich skaz.

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-04 18:42:35
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 18:40, Slawek SWP pisze:

[...]

No co ty, pełowcy są poza POdejrzeniami :)

Data: 2010-02-04 18:51:49
Autor: *heÂŽsk*
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
On Thu, 04 Feb 2010 18:42:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

 [...]

No co ty, pełowcy są poza POdejrzeniami :)

 nie wazne sa czy nie. obsesja prezesa objawila sie po raz kolejny.
 pamietasz ten cysk z "napadnieta" aktorka? zenujace "spoty" w tvp
 i na stronie partyjnej pis. to tylko swiadczy om manii przesladowczej
 prezesa pis. jego prezesowanie jest szkodliwe dla pis i dla kraju.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 18:59:28
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 18:51, *heÂŽsk* pisze:
[...]

Nie wiem co ma wspólnego z lodziarnią z peło pisiory. Podejrzewam, że
niewielkie, kilku karierowiczów przeszło do pełowcow, ale to typowe dla
karierowiczów. Oczywiście nie wszyscy pełowcy to idioci, nawet niektórzy
co przeszli rozumieją swój błąd jak pan Mężydło.

Data: 2010-02-04 19:13:13
Autor: *heÂŽsk*
On Thu, 04 Feb 2010 18:59:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 skoczkow zmieniajacych partie jest wielu. czy akurat mezydlo jest be"
 czy "cacy"? to sprawa jego sumienia. sikorski tez kiedys byl w pis.
 jak pokazuje historia ostatnich 4 lat prezes pis skutecznie pracowal
 nad tym by z pis odeszli ludzie ktorzy mu zagrazajli pod wzgledem  zdolnosci i wiedzy. dlatego uwazam, ze pis pod wodza prezesa jest
 partia zmierzajaca ku dyktaturze, a to nie wrozy nic dobrego.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 19:16:48
Autor: u2
W dniu 2010-02-04 19:13, *heÂŽsk* pisze:

[...]

Nie jestem wilekim zwolennikiem po-pisu, uważam to za wielki błąd, że do
władzy doszli oszołomy. Niestety, w oszołomstwie królują pełowcy.

Data: 2010-02-05 18:04:42
Autor: ^heÂŽsk^
On Thu, 04 Feb 2010 19:16:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie jestem wilekim zwolennikiem po-pisu, uważam to za wielki błąd, że do
władzy doszli oszołomy. Niestety, w oszołomstwie królują pełowcy.

 a tak konkretnie ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 19:59:13
Autor: the_foe
Osiem godzin przesłuchania premiera Tusk a i....
W dniu 2010-02-04 19:13, *heÂŽsk* pisze:
sikorski tez kiedys byl w pis

sikorski nigdy nie byl czlonkiem PIS

--
the_foe

Data: 2010-02-05 18:04:42
Autor: ^heÂŽsk^
On Thu, 04 Feb 2010 19:59:13 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

W dniu 2010-02-04 19:13, *heÂŽsk* pisze:
> sikorski tez kiedys byl w pis
sikorski nigdy nie byl czlonkiem PIS

 napisalem: byl w pis, a nie czlonkiem pis.

--

 HeSk

Data: 2010-02-05 15:48:30
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkf22r$4bc$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-04 18:51, *heRsk* pisze:
[...]

A największy skoczek w PiS-ie to Rycho Czarnecki i to w prost z Samoobrony.

--
stevep

Data: 2010-02-04 18:48:18
Autor: Artur Borubar
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

 PO to już zrobiło! Waliło w rząd PiS jak w bęben i nie
zważając na nic rozwaliło go w ciągu dwóch lat!

Eee, przecież naczelny pisuarowy kłamca mówił, że musiał podac gabinet do dymisji przez Leppera i Giertycha.

Przemek

Data: 2010-02-04 19:02:24
Autor: Slawek SWP
[...]

Jedna afera i rząd leży ale to jakiś rząd naiwniaków-idealistów...

Data: 2010-02-05 15:50:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkf2oo$r7k$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Eee, to raczej rząd niewydarzonych geniuszy, którym manewr wyjebania sojuszników się nie udał.

--
stevep

Data: 2010-02-04 18:48:34
Autor: *heÂŽsk*
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
On Thu, 04 Feb 2010 18:40:48 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Masz rację, PO niewątpliwie doprowadziłoby rozwałkę rządu do końca. Co
ja piszę ;) PO to już zrobiło! Waliło w rząd PiS jak w bęben i nie zważając na nic rozwaliło go w ciągu dwóch lat! [...]

 a niby w jaki sposob? to przeciez prezes poddal swoj rzad do dymisji.
 to nie wina po, ze dobral sobie za kompanow leppera i gierycha.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 19:00:08
Autor: Slawek SWP
Użytkownik *he®sk* napisał:
[...]

Ja wiem, wiem... Opozycja jest po to żeby maksymalnie szkodzić, wtykać kij w szprychy, kopać dołki i generalnie niszczyć bez litości.
Jedna opozycja jest lepsza a inna gorsza.

Data: 2010-02-04 19:13:14
Autor: *heÂŽsk*
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
On Thu, 04 Feb 2010 19:00:08 +0100, Slawek SWP
> [...]

Jedna opozycja jest lepsza a inna gorsza.

 oczywiscie. niestety pis pod wodza prezesa jest partia niszczaca
 sama siebie. wielu jej czlonkow ktorzy nie chcieli lizac reki  prezesa po prostu odeszlo. moim zdaniem pis powinien pozbyc sie
 jaroslawa kaczynskiego przy najblizszej okazji.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 22:54:29
Autor: awe

Użytkownik "*heRsk*" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:1c3mm55f9c7pieuiibkip6vsbrv214fpo54ax.com...
> [...]

 prezesa po prostu odeszlo. moim zdaniem pis powinien pozbyc sie
 jaroslawa kaczynskiego przy najblizszej okazji.

-- -- -- -- -- -- -- --
wiesz masz prawo marzyc, a mi nie wolno ludzi pozbawiac marzen...zycie jest takie krotkie....i prozaiczne, a mysli skomplikowane - oj skomplikowane, a wnioski tak trafne i logiczne, ze nie daj boze:-)
awe

Data: 2010-02-04 19:56:02
Autor: the_foe
Osiem godzin przesłuchania premiera Tus ka i....
W dniu 2010-02-04 18:40, Slawek SWP pisze:
PO to już zrobiło! Waliło w rząd PiS jak w bęben i nie zważając na nic
rozwaliło go w ciągu dwóch lat!

z tego co pamietam rzad Pisu SO i LPR rozwalila tzw afera gruntowa.

--
the_foe

Data: 2010-02-04 20:26:04
Autor: Slawek SWP
Użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2010-02-04 18:40, Slawek SWP pisze:
PO to już zrobiło! Waliło w rząd PiS jak w bęben i nie zważając na nic
rozwaliło go w ciągu dwóch lat!

z tego co pamietam rzad Pisu SO i LPR rozwalila tzw afera gruntowa.

Przy całkowitej bierności PO :D
Zresztą jedna opozycja jest lepsza a druga bardziej jest lepsza :D

Data: 2010-02-04 18:40:57
Autor: *heÂŽsk*
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
On Thu, 4 Feb 2010 15:59:39 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

afera hazardowa tylko w psychopatycznych ?bach Jarka, Mariusza, Zbyszka, Beaty, he, he, he!
Przemek
No co? pisuary, nie uda?a si? prowokacja. Bo to operacje nie na wasze zakute ?by!

 ciekaw jestem do kogo chcial sie dobrac prezes: do schetyny  czy do tuska ? posluchamy co jutro powie prezes. caly pis  z pilotami w reku, audio na max, komputery wlaczone, przegladarka
 opera wlaczona, paluchy na klawiszach, czekanie na haslo: "dajcie
 popalic!, zaczynamy od tekstow #11 do #50, a pozniej z grubej rury
 od #1 do #10!" nr 1-10 to balwochwlacze teksty na temat geniuszu
 osoby przesluchiwanej. skad wiem? wystarczy sie zapisac na ich
 stronie by otrzymac instrukcje ;o)))

 --

 HeSk

Data: 2010-02-04 22:55:45
Autor: awe

pisem@op.pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -
hesk mzoe w koncu odwazylbys sie na jakis sensowny tekst...powiedzmy geneza - jak to sie stalo ze Rychu, Zdzichu i Miro....pofantazjuj...dobrze ci idzie
awe

Data: 2010-02-04 20:38:26
Autor: matusm

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hkencs$uuv$1news.onet.pl...
afera hazardowa tylko w psychopatycznych łbach Jarka, Mariusza, Zbyszka, Beaty, he, he, he!

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-04 22:50:53
Autor: awe
Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....
Tak tak przemus, nie bylo komunizmu, a POpieluszko przejechal sie na mydle
awe

Osiem godzin przesłuchania premiera Tuska i....