Osiołkowi w żłoby dano;)

Data: 2016-06-21 05:46:04
Autor: Kris
Osiołkowi w żłoby dano;)
Ku końcowi zbliża się koniec darmowej "telewizji na karte" takiej hd z karta jak sim w telefonie.
W październiku maja wyłączyć całkiem, wczoraj wyłączyli TVS
Na TVS mojej Mamie zależny najbardziej i murze wiec wybrać jej nowego dostawce.
Widze na rynku jest Cyfrowy Polsat i nc+. Koszt najtańszego abonamentu to ok 20zl.
Co polecacie?

Data: 2016-06-21 16:00:29
Autor: SW3
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu 21.06.2016 o 14:46 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

Na TVS mojej Mamie zależny najbardziej

TVS jest niekodowana więc nie trzeba żadnej platformy, wystarczy odbiornik  FTA.

--
SW3
-- --

Data: 2016-06-21 13:41:24
Autor: Kris
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 16:00:32 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:
W dniu 21.06.2016 o 14:46 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

> Na TVS mojej Mamie zależny najbardziej

TVS jest niekodowana więc nie trzeba żadnej platformy, wystarczy odbiornik  FTA.
Ale TVP1 i TVP2 na fta chyba nie ma a musi być;)

Data: 2016-06-21 22:59:07
Autor: Cavallino
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu 21.06.2016 o 22:41, Kris pisze:
[...]

Jest, w powietrzu, w dvb-t.

Data: 2016-06-22 00:01:15
Autor: Kris
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 22:59:02 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Jest, w powietrzu, w dvb-t.
To wiem
Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne i Mamie ciężko będzie przywyknąć. Kobieta nietechniczna kompletnie.
Popatrzałem na nc+ CP- ceny podobne- salon nc+ mam kilkanaście metrów dalej wiec idę dzisiaj podpisać umowę

Data: 2016-06-22 09:39:46
Autor: SW3
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu 22.06.2016 o 09:01 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne

Albo jeden combo.

--
SW3
-- --

Data: 2016-06-22 19:03:35
Autor: Cavallino
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu 22.06.2016 o 09:01, Kris pisze:
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 22:59:02 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Jest, w powietrzu, w dvb-t.
To wiem
Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne

Niby dlaczego?
Są tunery combo, są też telewizory obsługujące jedno i drugie bez dodatkowych urządzeń.

Data: 2016-06-24 09:14:09
Autor: ąćęłńóśźż
Osiołkowi w żłoby dano;)
A u Was nie ma TVS / TVS HD naziemnej (w W-wie jest)?
Naziemna jest znacznie prostsza w obsłudze (mniej kanałów).

-- -- -

Data: 2016-06-21 17:17:29
Autor: Cavallino
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu 21.06.2016 o 14:46, Kris pisze:
Ku końcowi zbliża się koniec darmowej "telewizji na karte" takiej hd z karta jak sim w telefonie.

Na pewno chodzi o tnk hd, a nie o taką zwykłą TnK?

Data: 2016-06-21 13:32:49
Autor: Kris
Osiołkowi w żłoby dano;)
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 17:17:25 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 21.06.2016 o 14:46, Kris pisze:
> Ku końcowi zbliża się koniec darmowej "telewizji na karte" takiej hd z karta jak sim w telefonie.

Na pewno chodzi o tnk hd, a nie o taką zwykłą TnK?
Racje masz oczywiście. SD miałem napisać

Osiołkowi w żłoby dano;)