Ośka tylna z nakrętkami czy quick release?

Data: 2015-05-27 08:41:07
Autor: ToMasz
Ośka tylna z nakrętkami czy quick release?

Myślę o wymianie ośki w swoim rowerze, stąd te dylematy ;-)
wymianie koła. jak wymienisz samą ośkę ( o ile Ci się to uda) doprowadzisz do szybkiego zgonu misek. oś na szpilkę nie jest kompatybilna z osią na nakrętki.
ToMasz

Data: 2015-05-27 07:02:30
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mk3ors$jli$2dont-email.me...
Myślę o wymianie ośki w swoim rowerze, stąd te dylematy ;-)
wymianie koła. jak wymienisz samą ośkę ( o ile Ci się to uda) doprowadzisz do szybkiego zgonu misek. oś na szpilkę
nie jest kompatybilna z osią na nakrętki.

A nikt nie robi specjalnej ośki która z zewnątrz wygląda jak
oś na nakrętki a wewnątrz ma "dziurkę" na szpilkę?

Tu znalazłem taką specjalną konwersję na przednie koło:
https://www.youtube.com/watch?v=rc34vhF80Rw
standardowa, 15mm piasta i specjalny wkład z VeloFuze.
Mają w ofercie dwie wersje, na szpilkę standard 5mm i 9mm.

I znów, ciekawe że nie ma tego samego na tylną piastę... hm.

Ośka tylna z nakrętkami czy quick release?