Oskarżyć Jaruzelskiego!

Data: 2012-01-17 19:18:24
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 18:40, jr pisze:
Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dumą nosiłem znaczek Solidarności.
Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska...

_biały

Cytujesz kogoÅ›, czy piszesz o sobie?

Data: 2012-01-17 12:32:11
Autor: jr
Oskar¿yæ Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-17 18:40, jr pisze:

> By³em wtedy m³odym robotnikiem. Z dum± nosi³em znaczek Solidarno¶ci.
> Tymczasem on w Moskwie mówi³, ¿e mu brakuje wojska...

> _bia³y

Cytujesz kogo¶, czy piszesz o sobie?

O swojej m³odo¶ci.
Gdy kogo¶ cytujê, zawsze wstawiam w cudzys³ów.
jb

Data: 2012-01-19 20:05:46
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 21:32, jr pisze:
[...]

O swojej młodości.
Gdy kogoś cytuję, zawsze wstawiam w cudzysłów.
jb

Aha, a wiec powiedz czy w czasie gdy przepełniony dumą, to dopuszczałeś do siebie myśl że sam na siebie bat kręcisz?

Data: 2012-01-19 17:03:03
Autor: jr
Oskar¿yæ Jaruzelskiego!
On 19 Sty, 20:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> O swojej m³odo¶ci.
> Gdy kogo¶ cytujê, zawsze wstawiam w cudzys³ów.
> jb

Aha, a wiec powiedz czy w czasie gdy przepe³niony dum±, to dopuszcza³e¶
do siebie my¶l ¿e sam na siebie bat krêcisz?

Ty w to naprawdê wierzysz? Chyba masz mózg przekrecony ty³em do
przodu!
jb

Data: 2012-01-20 20:53:08
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-20 02:03, jr pisze:
[...]

Ty w to naprawdę wierzysz? Chyba masz mózg przekrecony tyłem do
przodu!
jb

Przypuszczam że byłeś robotnikiem.. I jak historia pokazała nikt tak nie "dołożył" polskiemu robotnikowi jak NSZZ "Solidarność".

Data: 2012-01-20 13:36:15
Autor: jr
Oskar¿yæ Jaruzelskiego!
On 20 Sty, 20:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ty w to naprawdê wierzysz? Chyba masz mózg przekrecony ty³em do
> przodu!
> jb

Przypuszczam ¿e by³e¶ robotnikiem..

Przecie¿ to napisa³em! (¶lepy jeste¶?)

 I jak historia pokaza³a nikt tak nie
"do³o¿y³" polskiemu robotnikowi jak NSZZ "Solidarno¶æ".

A czyj to cudzys³ów?
Nie dziel ludzi na 'robotników' i innych. Gdy by³em robotnikiem w
kufajce, wy³azi³em z zak³adu przez dziurê w p³ocie na ulicê, ¿eby
stan±æ w kolejce za jakims gównem. I gówno mia³em z tej pracy (chyba
tyle, ¿e mog³em siê upiæ w 'pracy').

jb

Data: 2012-01-21 09:46:50
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-20 22:36, jr pisze:
[...]

Przecież to napisałem! (ślepy jesteś?)

  I jak historia pokazaÅ‚a nikt tak nie
"dołożył" polskiemu robotnikowi jak NSZZ "Solidarność".

A czyj to cudzysłów?
Nie dziel ludzi na 'robotników' i innych. Gdy byłem robotnikiem w
kufajce, wyłaziłem z zakładu przez dziurę w płocie na ulicę, żeby
stanąć w kolejce za jakims gównem. I gówno miałem z tej pracy (chyba
tyle, że mogłem się upić w 'pracy').

jb

Solidarność to zbyt szlachetna nazwa żeby utożsamiać ją z tą zbieraniną ogłupionych ludzi.
Nie wnikając w szczegóły - ta twoja "Solidarność" sprowadziła robotnika że teraz on szuka ogłoszeń pod hasłem "dam pracę". Dawniej pod zatrudnię.. Chyba przyznasz że to nie mała degradacja?
A już za to że doprowadziliście do tego że Polak w swoim kraju musi się pytać o zgodę na wykąpanie się w jeziorze czy na spacer po lesie nowych jaśniepanów, "właścicieli" tych lasów i wód, powinno się was obić porządnie po buźkach, albo zamknąć jako niepoczytalnych w szpitalu dla umysłowo chorych.

Data: 2012-01-21 07:16:09
Autor: jr
Oskar¿yæ Jaruzelskiego!
Solidarno¶æ to zbyt szlachetna nazwa ¿eby uto¿samiaæ j± z t± zbieranin±
og³upionych ludzi.
Nie wnikaj±c w szczegó³y - ta twoja "Solidarno¶æ" sprowadzi³a robotnika
¿e teraz on szuka og³oszeñ pod has³em "dam pracê".

Robotnik szuka pracy? (chyba tylko u Marksa).
Cz³owiek jest robotnikiem w miejscu pracy. Nie mo¿e byæ robotnikiem,
gdy szuka pracy.

 Dawniej pod
zatrudniê.. Chyba przyznasz ¿e to nie ma³a degradacja?

Dzisiaj te¿ sa takie og³oszenia. Jedni szukaja pracy, inni
pracowników, Co ci siê nie podoba?

A ju¿ za to ¿e doprowadzili¶cie do tego ¿e Polak w swoim kraju musi siê
pytaæ o zgodê na wyk±panie siê w jeziorze czy na spacer po lesie

Uwielbiam polskie jeziora i lasy. Zje¼dzi³em na rowerze ca³±
Suwalszczyznê i chyba raz lub dwa natkn±³em siê na teren prywatny (nie
wyliczaj±c prywatnych knajp, zajazdów, miejsc noclegowych itd.). Nie
pamietam, ¿eby mi kto¶ odmówi³ przej¶cia, czy nawet wyk±pania siê.
Wystarczy wiedzieæ, kiedy komu¶ przeszkadzasz, a kiedy nie.
Nie jestem zwolennikiem prywatyzacji lasów pañstwowych, lecz w³asno¶æ
prywatn± szanujê. I chcê, ¿eby szanowano moj±.

jb

Data: 2012-01-21 11:35:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Oskarżyć Jaruzelskiego!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfdu1u$p5k$3node2.news.atman.pl...
[...]

No to wejdź na moją posesję bez mojego pozwolenia. Oświadczam, że ją opuścisz prędzej, niż się tam znalazłeś. Nareszcie w Polsce obowiązuje święte prawo własności. I już nie możesz kłusować ryby na czyimś jeziorze. I to cię wkurwia do białości, komunistyczny amatorze cudzego.

Data: 2012-01-21 11:21:46
Autor: Unicorn
Oskarżyć Jaruzelskiego!

"jadrys"  wrote in message news:jfcgn5$d2f$2node2.news.atman.pl...
-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

A kto finansuje Linuxa jak nie ta "choroba (zaraza)" jaka jest kapitalizm ?

Oskarżyć Jaruzelskiego!