Oskary 2011

Data: 2011-02-28 00:35:07
Autor: rs
Oskary 2011
jak dla mnie najwieksza i chyba wlasciwie jedyna niespodzianka, to
"inside job". <rs>

Data: 2011-02-28 12:55:50
Autor: the_foe
Oskary 2011
W dniu 2011-02-28 06:35, rs pisze:
jak dla mnie najwieksza i chyba wlasciwie jedyna niespodzianka, to
"inside job".<rs>

jednak rezyseria dla Hoppera... juz od kilku dni wszytkie wrobelki cwierkaly ze The king's speach wygra, ale wydawalo mi sie, ze az tak pewny wybor to nie jest by film dostal takze nagrode za rezyserie. Muzyka dla The Social Network do pewnego stopnia to tez niespodzianka - dla fanow Nine Inch Nails na pewno mila.
O ile miesiac temu takie wyniki bylyby pewna niespodzianka, to balon filmu Finchera pekl jakies kilka dni temu i w przed oskarowych typowaniach praktycznie wszyscy trafili wyniki z niesamowita dokladnoscia.

--
the_foe

Data: 2011-02-28 13:40:52
Autor: rs
Oskary 2011
On Mon, 28 Feb 2011 12:55:50 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

nic takiego nie zauwazylem. z tego co do mnei docieralo SN byl
faworytem do samego konca.

O ile miesiac temu takie wyniki bylyby pewna niespodzianka, to balon filmu Finchera pekl jakies kilka dni temu i w przed oskarowych typowaniach praktycznie wszyscy trafili wyniki z niesamowita dokladnoscia.

nie wiem na czyje wypowiedzi sie powolujesz. faktycznie w momencie
premiery byl duzy szum, spowodowany rowniez poza filmowa dzialalnoscia
zuckerberga, jak i statusem samego dacebooka, ale po obejrzeniu KS od
razu powiedzialem, ze to dla mnie nejlepszy film zeszlego roku. w ogole przyznanie oskarow, jak i ich oprawa byla bardzo zachowawcza,
mimo zatrudnienia dwoch najmlodszych w historii tej imprezy
prezenterow. szkoda, ze komisja oskarowa nie wykazala wiecej jaj i nie
nagrodzila filmu banksy'ego, ale wtedy bym marudzil, ze nie wygral
gasland. <rs>

Data: 2011-02-28 19:50:00
Autor: the_foe
Oskary 2011
W dniu 2011-02-28 19:40, rs pisze:
nic takiego nie zauwazylem. z tego co do mnei docieralo SN byl
faworytem do samego konca.

chocby wrozenie ne gazeta.pl gdzies 2 dni temu: ich lista pokryla sie w 100%.

--
the_foe

Oskary 2011