Oskary 2016

Data: 2016-02-29 21:50:04
Autor: Qrczak
Oskary 2016
Dnia 2016-02-29 16:05, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
Witam,
Slabiutko... 'Zjawy' nie ogladalem, bo jakos tego diCaprio nie lubie,
ale oskary dla 'Spotlight', 'Amy', nowego 'MadMaxa' czy 'Writings on the
Wall' ze Spectre to jakies nieporozumienie.
:-(

I dobrze, że dostał.
Bo chyba już nie chcę się dowiadywać, jak jeszcze bardziej można się poświęcić (skoro by koń i niedźwiedź niewystarczającymi byli)

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2016-02-29 22:02:45
Autor: Ghost
Oskary 2016

Użytkownik "Qrczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56d4aefa$0$678$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No weź, Gandalf z nie takim się napierdzielał, i co? Nie dostał nawet oskrobiny.

Oskary 2016