Oskarżyć Jaruzelskiego!

Data: 2012-01-17 09:40:59
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.
Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska...
:
IPN powinien wnie¶ć now± skargę na Wojciecha Jaruzelskiego za
podżeganie okupanta do zbrojnej interwencji w czasie legalnego
istnienia NSZZ 'Solidarno¶ć'.

_biały

Data: 2012-01-17 18:42:52
Autor: SB
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0c5097c3-fcab-4bef-acf9-86e1ddc97686l16g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Na szubienicę chuja Jaruzela i do pierdla jego pedała Giertycha.

Data: 2012-01-17 18:43:23
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 18:40, jr pisze:
Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.
Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska

Przeca mial 400 tysieczna armie. No i tysiace ruskich soldatow w bazach
rozsianych na zachodzie prylu.

Data: 2012-01-17 09:53:52
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 18:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska

Przeca mial 400 tysieczna armie. No i tysiace ruskich soldatow w bazach

To jego problem, czy twój?
Jeste¶ głupszy od komuchów powielaj±c ich mętne argumenty, że 'oni tu
byli'. Skoro tak 'już byli', to o co prosił Jaruzelski Kulikowa? Nie
zastanawiałe¶ się nad tym?

jb

Data: 2012-01-17 19:43:55
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 18:53, jr pisze:
Przeca mial 400 tysieczna armie. No i tysiace ruskich soldatow w bazach
rozsianych na zachodzie prylu.

To jego problem, czy twój?

A co mnie obchodzi jakis staruch ?

Jeste¶ głupszy od komuchów powielaj±c ich mętne argumenty, że 'oni tu
byli'. Skoro tak 'już byli', to o co prosił Jaruzelski Kulikowa? Nie
zastanawiałe¶ się nad tym?

Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)

Data: 2012-01-17 10:46:11
Autor: Marek
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-17 18:53, jr pisze:

Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)

Taaak....
Zydzi prosili...

Data: 2012-01-17 12:37:45
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:46, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
On 17 Sty, 19:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
> narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)

Ja na miejscu Żyda też bym się z tego cieszył, że nie przyjd± Niemcy.
Wkrótce jednak nawet Żydzi pod żadami sowietów zaczęli wyczekiwać na
Hitlera (wszyscy tam czekali na Hitlera). Mysleli, że jak Niemcy ich
gdzie¶ wywioz±, to cał± rodzinę i przynajmniej pozostan± razem....
Taak... Żydzi nie sa ani m±drzejsi ani głupsi od innych.
jb

Data: 2012-01-17 22:25:49
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 21:37, jr pisze:
Ja na miejscu Żyda też bym się z tego cieszył, że nie przyjd± Niemcy.

Aj waj.

Wkrótce jednak nawet Żydzi pod żadami sowietów

Ż±dam rz±dów gdy rz±dz± ż±dze :)

Data: 2012-01-17 14:20:40
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 22:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Aj waj.

> Wkrótce jednak nawet Żydzi pod żadami sowietów

Ty się nigdy nie mylisz w pisowni?
jb

Data: 2012-01-18 06:02:57
Autor: stevep
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Dnia 17-01-2012 o 22:25:49 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Wykończ± cię seksualnie te ż±dze.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:49:19
Autor: Bully300
Oskarżyć Jaruzelskiego!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Aj waj.

> Wkrótce jednak nawet Żydzi pod żadami sowietów

To sobie ż±daj przygłupie!

Data: 2012-01-17 19:55:38
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 19:46, Marek pisze:
Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
 narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)
Taaak....
Zydzi prosili...

Ten sam mechanizm, ruscy nie zmienili go przez lata :)

Data: 2012-01-17 12:57:18
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Taaak....
> Zydzi prosili...

Ten sam mechanizm, ruscy nie zmienili go przez lata :)

Jakiż to znów 'mechanizm'. Wytłumacz że choć trochę!
jb

Data: 2012-01-17 22:24:56
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 21:57, jr pisze:
Ten sam mechanizm, ruscy nie zmienili go przez lata :)

Jakiż to znów 'mechanizm'. Wytłumacz że choć trochę!

Podbijaja i laskawie przyjmuja do sojuza.

Data: 2012-01-18 06:00:29
Autor: stevep
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Dnia 17-01-2012 o 19:46:11 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

On 17 Sty, 19:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Jeszcze cię przerobi± na macę kretynie.

--
stevep

Data: 2012-01-17 12:46:02
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To jego problem, czy twój?

A co mnie obchodzi jakis staruch ?

Tym bardziej nie powtarzaj argumentów tych, którzy cię nie obchodz±..

> [...]
> zastanawiałe¶ się nad tym?

Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939

Jacy Ruscy?!
Polske napadli komunisci. A więc zbieranina ludzi wyzutych z
narodowo¶ci, wszelako pochodzenia polskiego, żydowskiego, niemieckiego
łotewskiego, gruzińskiego a także rosyjskiego. Zapewniam cię, że w
organizowaniu bolszewickiego terroru brało udział więcej Polaków niż
Rosjan.

jb

Data: 2012-01-17 19:57:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Oskarżyć Jaruzelskiego!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f15c16f$0$1274$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On chyba nie pamięta. Ja też. Jeszcze nie żyłem. A ty pamiętasz?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 11:20:48
Autor: Marek
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:57, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
> narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)

On chyba nie pamięta. Ja też. Jeszcze nie żyłem. A ty pamiętasz?

Wiedza to nie tylko wlasna obserwacja, - ktora tez moze byc zludna...

Data: 2012-01-17 20:54:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Oskarżyć Jaruzelskiego!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:401337dc-080b-4019-ace9-73c58611e1ebn6g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

On chyba nie pamięta. Ja też. Jeszcze nie żyłem. A ty pamiętasz?

Wiedza to nie tylko wlasna obserwacja, - ktora tez moze byc zludna...

Kolego! Trzeba być precyzyjnym. On nie pytał czy wie. On pytał czy pamięta. I ja mu tej odpowiedzi udzieliłem! Szczerej odpowiedzi. Bo ja poważnie traktuję swoich rozmówców i nie zbywam ich niczym i nie obrzucam inwektywami je¶li nie potrafię odpowiedzieć lub się z nimi nie zgadzam.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 20:59:30
Autor: u2
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 20:20, Marek pisze:

Wiedza to nie tylko wlasna obserwacja, - ktora tez moze byc zludna...

Wiedze i doswiadczenia czerpie nie tylko z psp ;)

Data: 2012-01-17 12:49:56
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 20:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-17 20:20, Marek pisze:

> Wiedza to nie tylko wlasna obserwacja, - ktora tez moze byc zludna...

Wiedze i doswiadczenia czerpie nie tylko z psp ;)

Ciekawe, z czego ty czerpiesz wiedzę, ze takie głupoty tutaj
wypisujesz. Pewnie z prowokacyjnych stronek, które uznajesz za wielce
patriotyczne.

jb

Data: 2012-01-18 10:48:43
Autor: Bully300
Oskarżyć Jaruzelskiego!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Pamietasz jak ruscy podbili wschod Polski w 1939 i zaraz po tym podbite
narody prosily ruskich o przyjecie do sojuza ? :)

Poczytaj prawdziw± historię ty komuszy wypierdku!

Data: 2012-01-18 10:47:57
Autor: Bully300
Oskarżyć Jaruzelskiego!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska

Przeca mial 400 tysieczna armie. No i tysiace ruskich soldatow w bazach

Szkoda, że ciebie do niej nie wcielili ty idioto!

Data: 2012-01-17 19:18:24
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 18:40, jr pisze:
Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dumą nosiłem znaczek Solidarności.
Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska...

_biały

Cytujesz kogoĹ›, czy piszesz o sobie?

Data: 2012-01-17 12:32:11
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 17 Sty, 19:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-17 18:40, jr pisze:

> Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.
> Tymczasem on w Moskwie mówił, że mu brakuje wojska...

> _biały

Cytujesz kogo¶, czy piszesz o sobie?

O swojej młodo¶ci.
Gdy kogo¶ cytuję, zawsze wstawiam w cudzysłów.
jb

Data: 2012-01-19 20:05:46
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-17 21:32, jr pisze:
[...]

O swojej młodości.
Gdy kogoś cytuję, zawsze wstawiam w cudzysłów.
jb

Aha, a wiec powiedz czy w czasie gdy przepełniony dumą, to dopuszczałeś do siebie myśl że sam na siebie bat kręcisz?

Data: 2012-01-19 17:03:03
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 19 Sty, 20:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> O swojej młodo¶ci.
> Gdy kogo¶ cytuję, zawsze wstawiam w cudzysłów.
> jb

Aha, a wiec powiedz czy w czasie gdy przepełniony dum±, to dopuszczałe¶
do siebie my¶l że sam na siebie bat kręcisz?

Ty w to naprawdę wierzysz? Chyba masz mózg przekrecony tyłem do
przodu!
jb

Data: 2012-01-20 20:53:08
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-20 02:03, jr pisze:
[...]

Przypuszczam że byłeś robotnikiem.. I jak historia pokazała nikt tak nie "dołożył" polskiemu robotnikowi jak NSZZ "Solidarność".

Data: 2012-01-20 13:36:15
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 20 Sty, 20:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Ty w to naprawdę wierzysz? Chyba masz mózg przekrecony tyłem do
> przodu!
> jb

Przypuszczam że byłe¶ robotnikiem..

Przecież to napisałem! (¶lepy jeste¶?)

 I jak historia pokazała nikt tak nie
"dołożył" polskiemu robotnikowi jak NSZZ "Solidarno¶ć".

A czyj to cudzysłów?
Nie dziel ludzi na 'robotników' i innych. Gdy byłem robotnikiem w
kufajce, wyłaziłem z zakładu przez dziurę w płocie na ulicę, żeby
stan±ć w kolejce za jakims gównem. I gówno miałem z tej pracy (chyba
tyle, że mogłem się upić w 'pracy').

jb

Data: 2012-01-21 09:46:50
Autor: jadrys
Oskarżyć Jaruzelskiego!
W dniu 2012-01-20 22:36, jr pisze:
[...]

Przecież to napisałem! (ślepy jesteś?)

  I jak historia pokazaĹ‚a nikt tak nie
[...]

stanąć w kolejce za jakims gównem. I gówno miałem z tej pracy (chyba
tyle, że mogłem się upić w 'pracy').

jb

Solidarność to zbyt szlachetna nazwa żeby utożsamiać ją z tą zbieraniną ogłupionych ludzi.
Nie wnikając w szczegóły - ta twoja "Solidarność" sprowadziła robotnika że teraz on szuka ogłoszeń pod hasłem "dam pracę". Dawniej pod zatrudnię.. Chyba przyznasz że to nie mała degradacja?
A już za to że doprowadziliście do tego że Polak w swoim kraju musi się pytać o zgodę na wykąpanie się w jeziorze czy na spacer po lesie nowych jaśniepanów, "właścicieli" tych lasów i wód, powinno się was obić porządnie po buźkach, albo zamknąć jako niepoczytalnych w szpitalu dla umysłowo chorych.

Data: 2012-01-21 07:16:09
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Solidarno¶ć to zbyt szlachetna nazwa żeby utożsamiać j± z t± zbieranin±
ogłupionych ludzi.
Nie wnikaj±c w szczegóły - ta twoja "Solidarno¶ć" sprowadziła robotnika
że teraz on szuka ogłoszeń pod hasłem "dam pracę".

Robotnik szuka pracy? (chyba tylko u Marksa).
Człowiek jest robotnikiem w miejscu pracy. Nie może być robotnikiem,
gdy szuka pracy.

 Dawniej pod
zatrudnię.. Chyba przyznasz że to nie mała degradacja?

Dzisiaj też sa takie ogłoszenia. Jedni szukaja pracy, inni
pracowników, Co ci się nie podoba?

A już za to że doprowadzili¶cie do tego że Polak w swoim kraju musi się
pytać o zgodę na wyk±panie się w jeziorze czy na spacer po lesie

Uwielbiam polskie jeziora i lasy. ZjeĽdziłem na rowerze cał±
Suwalszczyznę i chyba raz lub dwa natkn±łem się na teren prywatny (nie
wyliczaj±c prywatnych knajp, zajazdów, miejsc noclegowych itd.). Nie
pamietam, żeby mi kto¶ odmówił przej¶cia, czy nawet wyk±pania się.
Wystarczy wiedzieć, kiedy komu¶ przeszkadzasz, a kiedy nie.
Nie jestem zwolennikiem prywatyzacji lasów państwowych, lecz własno¶ć
prywatn± szanuję. I chcę, żeby szanowano moj±.

jb

Data: 2012-01-21 11:35:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Oskarżyć Jaruzelskiego!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfdu1u$p5k$3node2.news.atman.pl...
[...]

No to wejdź na moją posesję bez mojego pozwolenia. Oświadczam, że ją opuścisz prędzej, niż się tam znalazłeś. Nareszcie w Polsce obowiązuje święte prawo własności. I już nie możesz kłusować ryby na czyimś jeziorze. I to cię wkurwia do białości, komunistyczny amatorze cudzego.

Data: 2012-01-21 11:21:46
Autor: Unicorn
Oskarżyć Jaruzelskiego!

"jadrys"  wrote in message news:jfcgn5$d2f$2node2.news.atman.pl...
-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

A kto finansuje Linuxa jak nie ta "choroba (zaraza)" jaka jest kapitalizm ?

Data: 2012-01-18 09:26:22
Autor: Dirko
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Użytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0c5097c3-fcab-4bef-acf9-86e1ddc97686l16g2000vbl.googlegroups.com...

Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.

    ... a teraz? Może jeste¶ starym bezrobotnym i dlatego zło¶ć Cię zalewa.

Data: 2012-01-18 05:59:07
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 18 Sty, 09:26, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomo¶cinews:0c5097c3-fcab-4bef-acf9-86e1ddc97686l16g2000vbl.googlegroups.com...

> Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.

    ... a teraz? Może jeste¶ starym bezrobotnym i dlatego zło¶ć Cię zalewa.

Nie, mam takie hobby.
jb

Data: 2012-01-18 13:07:26
Autor: Obserwator
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Byłem wtedy młodym robotnikiem. Z dum± nosiłem znaczek Solidarno¶ci.

    ... a teraz? Może jeste¶ starym bezrobotnym i dlatego zło¶ć Cię zalewa.

..i oczywiscie *nienawisc* go zalewa:))...gadsz jezykiem GW?

Data: 2012-01-18 16:55:26
Autor: Arnoldzik
Oskarżyć Jaruzelskiego!
Dnia Wed, 18 Jan 2012 13:07:26 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Sk±d taki wniosek? Nie rozumiem dlaczego sugerujesz wpływ GW. Prędzej
będzie to wpływ Rydzyka i jego mediów.

Data: 2012-01-19 09:40:23
Autor: jr
Oskarżyć Jaruzelskiego!
On 18 Sty, 16:55, Arnoldzik <ra...@banzai.pl> wrote:

> .i oczywiscie *nienawisc* go zalewa:))...gadsz jezykiem GW?

Sk±d taki wniosek? Nie rozumiem dlaczego sugerujesz wpływ GW. Prędzej
będzie to wpływ Rydzyka i jego mediów.

Na kogo?
( może na mnie? :-DDDDDDDDDDD   )

jb