Oskarzyciel publiczny i posiłkowy

Data: 2018-10-17 10:16:49
Autor: karol
Oskarzyciel publiczny i posiłkowy
witam
złozyłem do prokuratury wniosek o sciganie osoby o wykroczenie (jestem poszkodowany) dostałem ostatnio pismo z Policji ze sprawa zostala przekazana do sadu i w pismie pisze ze moge byc rowniez oskarzycielem posiłkowym i teraz pytanie.
Czy jak nim nie bede to dostane pismo jaki wyrok zapadł ?

Data: 2018-10-18 14:14:51
Autor: Stokrotka

Użytkownik "karol" <karoa33rsa@gmail.com> napisał w wiadomości news:5bc6eff5$0$520$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To za trudne pytanie na tę grupę.