Osłabienie Ukrainy mieści się w polskiej racji stanu

Data: 2014-03-06 23:39:44
Autor: boukun
Osłabienie Ukrainy mieści się w polskiej racji stanu
~kik 33 minuty temu
Osłabienie Ukrainy mieści się w polskiej racji stanu. Po wyrzuceniu za burtę okrągłostołowych zdrajców, będzie możliwość nawiązania normalnych stosunków z Rosją.

~dalia2014 (19:45)
Narażacie nasz kraj na niebezpieczeństwo . Czy już nikt nie liczy się z konsekwencjami? Obyśmy się nie obudzili za późno . Nie wtrącajmy się. Ukraina i Rosja sami niech sobie rozwiążą problem. Jak u nas był Stan Wojenny czy Ukraina nam pomogła?

~SU 33 minuty temu
Putin uratował Tuska tylko Ukraina,Ukraina wszystkie wiadomośći o konflikcie najlepsze jak fantastyczni doradcy w mediach proponują Ukraina musi przeprowadzić reformy,zlikwidować korupcje u nas jest jeszcze większa i nic.W Polsce na wschodzie bieda jest taka samq jak na Ukrainie zarobki 1600 zl a w mediach średnia krajowa 3300 zł .Hipokryzja kłamstwo i obłuda.

~awa 33 minuty temu
Tak miernych rządzących przez dzieje całe Polska nie zna. To katastrofa, ktoś pisał dać im batoniki i niech nie gwiazdorzą. NMiech przestaną cokolwiek mówić bo działają na szkodę Polski niech się zamkna boPutin do nich to jak pięść dooka. Jest mi wstyd że wogóle cokolwiek mówią prxzy Putinie, wstyd.....wygląda to idiotycznie,

~andy 33 minuty temu
skutki wspierania Ukrainy już widzimy. Brak stabilizacji w regionie, inicjatywa Moskwy na Krymie, bezrząd na Ukrainie. 100 zabitych. I co, warto było? Co my z tego będziemy mieli - nic + pogorszenie relacji z Rosją. Trzeba nie mieć wyobraźni, żeby próbować zrzeszyć Ukrainę z UE bez współpracy z Rosją.

~gerda 32 minuty temu
dlaczego nie mozna wpisać swojego niepoparcia dla Ukrainy? Jeśli już wp robi coś w tym stylu to niech to bedą dwie strony medalu, chyba nie chca ryzykować bo ilość wpisów by obnażyła ilu jest przeciw obecnej polityce rządu i propagandzie

~Max 1 godzinę i 41 minut temu
Nikt tak sie nie ekscytuje ukraina jak polacy. Dlaczego Polska jest zawsze tak zalosna!? Znowu ta Obama wezmie nas na swoja smycz. Ci co najwiecej szczekaja powinni pojechac na Ukraine i tam wprpwadzac swoje rzady,ale niestety wlasnie ci potrafia tylko ujadac i chowac sie najglebiej.

~kolo 32 minuty temu
Jeśli nasi sojusznicy zdradzą nas to dojdzie do globalnego konfliktu.... większej bzdury nie slyszałem. Powiedziałbym, że jeżeli oni nas zdradzą, to 1. tradycji stanie się zadość 2. będziemy w głębokiej dupie 3. wiekszość Polaków nawet się nie zdziwi

~bv 32 minuty temu
ty się chłopie tu nie wymądrzaj tylko rozlicz się ze swojego włodarzenia w resorcie zakupów MON

Data: 2014-03-07 01:44:44
Autor: Lorn
W dniu 2014-03-06 23:39, boukun pisze:
~kik 33 minuty temu
Osłabienie Ukrainy mieści się w polskiej racji stanu. Po wyrzuceniu za
burtę okrągłostołowych zdrajców, będzie możliwość nawiązania normalnych
stosunków z Rosją.

Polską racją stanu jest utrzymanie Ukrainy w swoich granicach. Nie wklejaj głupich komentarzy, bo wychodzisz równie groteskowo jak Pucin z tym sklepem z mundurami :P

-- -

Data: 2014-03-07 01:50:44
Autor: A. Filip
Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:
[...]

No przecież premier Tusk Donald "od cudów" (PO) nie uznał za Polską rację stanu utrzymania Serbii w jej granicach i uznał Kosowo za nowe państwo?

Polską racją stanu w twojej wersji jest skubać tych to nie chcą USA/UE i nie dać skubać tych ktĂłrzy chcą  dać się im wykorzystać? MoĹźesz to wyszczekać wprost a nie opłotkami?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Być zbyt uczciwym to głupota.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2014-03-07 02:01:19
Autor: Lorn
W dniu 2014-03-07 01:50, A. Filip pisze:
Polską racją stanu w twojej wersji jest skubać tych to nie chcą USA/UE i
nie dać skubać tych ktĂłrzy chcą  dać się im wykorzystać? MoĹźesz to
wyszczekać wprost a nie opłotkami?

Żebyś choć na chwile złożył swój narcyzm w ofierze inteligencji, zrozumiałbyś jaki absurd wypisujesz...

-- -

Data: 2014-03-07 02:13:25
Autor: A. Filip
Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:
[...]

WykaĹźesz się swoją _rzekomą_ inteligencją czy mam ci wierzyć "na słowo jak Putinowi"?  Pierdolić tak jak ty nie potrafiąc uzasadnić to byle baran potrafi.

Nie wystarczy być przekonanym Ĺźe ma się rację. Trzeba _umieć_ przekonywać innych Ĺźe ma się rację.  Tylko ostatnia pierdoła liczy Ĺźe inni się sami przekonają.  Na taki cud nie zasługujesz.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jeden dzień grzechu – rok skruchy.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2014-03-07 02:26:04
Autor: Lorn
W dniu 2014-03-07 02:13, A. Filip pisze:
Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:
[...]

Wykażesz się swoją _rzekomą_ inteligencją czy mam ci wierzyć "na słowo
jak Putinowi"?  Pierdolić tak jak ty nie potrafiąc uzasadnić to byle
baran potrafi.

Potrafisz o wiele więcej niż baran... Kuna, ryjówka etc...

Nie wystarczy być przekonanym że ma się rację. Trzeba _umieć_
przekonywać innych Ĺźe ma się rację.  Tylko ostatnia pierdoła liczy Ĺźe
inni się sami przekonają.  Na taki cud nie zasługujesz.

Jestem przekonany, że mam rację... Przykro mi, ale nobilitacja głupoty? Ty, nie równa się JA :>

-- -

Data: 2014-03-07 15:05:09
Autor: boukun
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:lfb4q1$58l$4dont-email.me...
[...]

Nie prawda, komentarz jest jak najbardziej słuszny... Banda okrągłostołowa to są wyjątkowe szkodniki i sprzedawczyki... Chcieli tylko całą Ukrainę okraść, jak rozkradli Polskę...
Po wyrzuceniu za burtę
okrągłostołowych zdrajców, będzie możliwość nawiązania normalnych stosunków z
Rosją.

boukun

Data: 2014-03-07 15:15:12
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-07 15:05, boukun pisze:
[...]

Oraz z ich oligarchami co dymają wszystkich innych w koło, ważne aby włazili w dupę putinowi.

Data: 2014-03-07 15:28:58
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:lfck9g$pd7$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ciężko się skapować, o co ci chodzi...

boukun

Data: 2014-03-07 15:43:03
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-07 15:28, boukun pisze:
[...]

czego nie rozumiesz, "normalne stosunki z rosją" = z putinem i jego zapleczem czyli to co napisałem wyżej.

Data: 2014-03-07 16:01:14
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:lfclto$hlp$1node1.news.atman.pl...
[...]

I gdzie to można wyczytać w tym zdaniu:
"Oraz z ich oligarchami co dymają wszystkich innych w koło, ważne aby
włazili w dupę putinowi"...?
I nadal nie wiem, co chciałeś przekazać...

O którch oligarchów ci chodzi i kto komu i dlaczego miałby w dupę wchodzić...

boukun

Data: 2014-03-07 16:04:36
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-07 16:01, boukun pisze:
[...]

bo to miało być przedłużenie twojego zdania aby dopełnić całość:

"Po wyrzuceniu za burtę okrągłostołowych zdrajców, będzie możliwość nawiązania normalnych stosunków z Rosją oraz z ich oligarchami co dymają wszystkich innych w koło, ważne aby włazili w dupę putinowi."

> O którch oligarchów ci chodzi i kto komu i dlaczego miałby w dupę
> wchodzić...

ja ich nie znam, ale wiem co się stało z jednym który się zbuntował przeciw putinowi.

Data: 2014-03-07 16:19:26
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:lfcn64$iqa$1node1.news.atman.pl...
> [...]

> wchodzić...

ja ich nie znam, ale wiem co się stało z jednym który się zbuntował przeciw putinowi.

Szkoda, że my się nie możemy zbuntować przeciwko naszym oligarchom i bandziorom u władzy... Z oligarchami rosyjskimi nikt nie musi i nie powinien nawiązywać stosunki. Nie po to chcemy się od jednych bandziorów uwolnić, żeby mieć do czynienia z innymi...

boukun

Osłabienie Ukrainy mieści się w polskiej racji stanu