Oslo-prawica?

Data: 2011-07-23 11:06:25
Autor: Psot
Oslo-prawica?
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje Partię Pracy bo chyba jest taka u nas ? Kiedy¶ pamiętam , a dawno nie słyszałem...

Psot

Data: 2011-07-23 02:20:42
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 11:06, "Psot" <p...@TNIJno.pl> wrote:
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica
to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje Partię Pracy bo chyba jest taka u nas
? Kiedy¶ pamiętam , a dawno nie słyszałem...

PiS nie jest prawic±.

Antenka

Data: 2011-07-23 11:35:39
Autor: Marek Czaplicki
Oslo-prawica?
Antenka pisze w wiadomo¶ci 05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-
da6377d9cd7c@d7g2000vbv.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 23 lipiec 2011 11:20:

PiS nie jest prawic±.

To ciekawe. A czym?

Data: 2011-07-23 13:18:40
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 11:35:39 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ni pies, ni wydra co¶ na kształt ¶widra.  :p

--
stevep

Data: 2011-07-23 18:03:16
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
To Centrum. A w opinii UPR - jedynej pradziwie prawicowej polskiej partii - PiS to lewica.

Dipol

Data: 2011-07-23 18:06:13
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 18:03, Dipol pisze:
To Centrum. A w opinii UPR - jedynej pradziwie prawicowej polskiej
partii - PiS to lewica.

Dipol

Pierdolisz pełobandyto.

Data: 2011-07-24 22:00:31
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Pierdolisz pełobandyto.

Nie ponizaj mnie do pełobydla. Jak ci dobrze miec z nimi wspolnote to prosze bardzo ale mnie do PEŁO nie wciagaj.

Dipol Niedowiarek

Data: 2011-07-23 14:56:11
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 11:20, Antenka pisze:
On 23 Lip, 11:06, "Psot"<p...@TNIJno.pl>  wrote:
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica
to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje PartiÄ™ Pracy bo chyba jest taka u nas
? Kiedyś pamiętam , a dawno nie słyszałem...

PiS nie jest prawicÄ….

Antenka

Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z liczących się w Polsce partii :-)

Data: 2011-07-23 15:15:22
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 14:56, jadrys pisze:
PiS nie jest prawic±.

Antenka

Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z licz±cych się w Polsce
partii

Wypierdalac tuskoidy tam gdzie wasze miejsce, czyli do kloaki :)

Data: 2011-07-23 15:19:13
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 15:15, u2 pisze:
[...]

Przecież dla mnie ta lewicowość to ich zaleta a nie wada.

Data: 2011-07-23 15:53:27
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 15:19, jadrys pisze:
Wypierdalac tuskoidy tam gdzie wasze miejsce, czyli do kloaki :)

Przecież dla mnie ta lewicowo¶ć to ich zaleta a nie wada.

Widzisz po-jebusie. Zabijanie, mordy i gwałty to domena twoja, czyli
po-jebusa. Dlatego twoje miejsce to kloaka. :)

Data: 2011-07-23 21:12:46
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 20:55, jadrys pisze:
[...]

A ty wypierdalaj. I do tego w podskokach. masowy morderco.

Data: 2011-07-24 03:33:30
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 21:12:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Jeste¶ psycholem i kandydatem do takich działań jak w Norwegii.

--
stevep

Data: 2011-07-23 15:59:26
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 15:15:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Masz po szyje fekalia w rynsztoku?

--
stevep

Data: 2011-07-23 17:49:54
Autor: Psot
Oslo-prawica?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e2ac96d$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O! Skrajny prawicowiec i chrze¶cijanin zabrał głos.Witam na forum.
Psot

Data: 2011-07-23 17:56:34
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 17:49, Psot pisze:

[...]

Nie jestem z twojej opcji knajaku i morderco z pełomafii.

Data: 2011-07-23 18:04:11
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z liczących się w Polsce partii :-)

Programy gospodarcze PiS i SLD sa bardzo podobne.
Jedyna prawica to UPR.

Dipol

Data: 2011-07-24 22:01:41
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Pierdolisz pełobandyto.

Odpiernicz sie w koncu ode mnie stukniety PEŁOwcu.
Ja sie PEŁO brzydze jak bydłem.

Dipol Niedowiarek

Data: 2011-07-23 20:58:56
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
[...]

Nie wyobrażam sobie PiSu likwidującego dotowanie barów mlecznych, tak samo nie wierzę w ich odbieranie inwalidom rent. itd. Takie coś to mgą robić tylko ta farbowane lisy z SLD - najbardziej prawicowa partia w Polsce... .

Data: 2011-07-23 15:10:07
Autor: Zennon
Oslo-prawica?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-da6377d9cd7cd7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

No! Powoli do PiSowców dociera, że PiS to banda socjalistów!

Zennon

Data: 2011-07-23 14:08:55
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 15:10, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-da6377d9cd7cd7g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

PiS nie jest prawic±.

Antenka

No! Powoli do PiSowców dociera, że PiS to banda socjalistów!

Nie powoli, nie powoli, bo w tej chwili na polskiej  scenie
politycznej nie ma żadnej prawicowej partii - wszystkie to pociotki
PyeRelu, czyli POlszewia, neopiłsudczycy, sanhedryn, bolszewia itp.

Antenka

Data: 2011-07-23 11:35:45
Autor: Psot
Oslo-prawica?

Użytkownik "Psot" <psot@TNIJno.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0e2u9$ab9$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jak podała "VG" Anders Behring Breivik na portalach społeczno¶ciowych prezentował skrajnie prawicowe pogl±dy, sprzeciwiał się polityce wielokulturowej Norwegii. Okre¶lał siebie, jako konserwatystę i chrze¶cijanina

Chrze¶cijanin?

Psot

Data: 2011-07-23 11:42:50
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 11:35, Psot pisze:
Okre¶lał siebie, jako konserwatystę i chrze¶cijanina

Chrze¶cijanin?

Z pewnoscia nie katolik. Widac, ze aberracje od prawdziwej wiary do
niczego dobrego nie prowadza.

Data: 2011-07-23 14:18:53
Autor: Kaczysta
Oslo-prawica?

Użytkownik "Psot" <psot@TNIJno.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0e4ka$b4d$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chrze¶cijanin nie musi być katolikiem - może być np. ewangelikiem, zielo¶wi±tkowscem, babtyst± czy protestantem.
AZ

Data: 2011-07-23 14:24:03
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 14:18, Kaczysta pisze:
Chrze¶cijanin nie musi być katolikiem - może być np. ewangelikiem,
zielo¶wi±tkowscem, babtyst± czy protestantem.
AZ

Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.

Data: 2011-07-23 14:04:48
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 14:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> AZ

Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.<

W Norwegii co kawałek stoj± "domy wariatów" ;-) Może uciekł z
którego¶...  ;-/

Antenka

Data: 2011-07-23 23:32:28
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 23:04, Antenka pisze:
Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.<
W Norwegii co kawałek stoj± "domy wariatów" ;-) Może uciekł z
którego¶...  ;-/

Powiem tobie, ze wariatow nie brakuje, niestety niektorzy cierpia na
schizofrenie i slysza glosy. Serio. Slabi na woli ulegaja tym glosom.

Data: 2011-07-24 01:28:26
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 23:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Powiem tobie, ze wariatow nie brakuje, niestety niektorzy cierpia na
 schizofrenie i slysza glosy. Serio. Slabi na woli ulegaja tym
glosom.<

Eeee tam głosy... Większo¶ć z nich jest opętana. Kiedy¶ jak kto¶ miał
problem z dusz±, szedł do księdza, a teraz mamy "¶wieckiego księdza-
magika", co się psychologiem zwie. Wystarczy im się lepiej przyjrzeć,
żeby stwierdzić, że każdy bez wyj±tku ma pierdzielca. ten psycholog of
course ;-o))

Antenka

P.s.

Data: 2011-07-24 11:08:01
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-24 10:28, Antenka pisze:
teraz mamy "¶wieckiego księdza-
magika", co się psychologiem zwie. Wystarczy im się lepiej przyjrzeć,
żeby stwierdzić, że każdy bez wyj±tku ma pierdzielca. ten psycholog of
course ;-o))

No wiesz jesli psychiatrzy zdiagnozuja, ze pacjent zdrowy na umysle i
ciele to nie maja co robic. Musza wynajdywac choroby. Zauwaz, ze wykaz
chorob zawodowych psychicznych stale sie poszerza. Tymczasem prawdziwym
inwalidom odbiera sie ich renty. Zolte papiery to taka furtka dla
kombinatorow.

Data: 2011-07-23 15:02:52
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 14:18:53 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Ale z pewno¶ci± jest religijnym fanatykiem.

--
stevep

Data: 2011-07-23 11:40:45
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 11:06, Psot pisze:
[...]

Jaka prawica? Toz to faszysta, czyli de facto narodowy socjalista taki
jak Hitler.

A mafii taki zamach w to graj, bo w mafii panuje zmowa milczenia.

Data: 2011-07-23 18:02:12
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica to chyba tylko PIS?

Ty sobie jak nie rób.
W Polsce jedyna prawdziwa prawica to UPR. A PiS to centrum, a w opinii UPR: PiS to lewica, gdyz program gospodarczy ma jak SLD.

Dipol

Data: 2011-07-23 14:10:56
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 18:02, "Dipol" <di...@wp.pl> wrote:
> [...]

W Polsce jedyna prawdziwa prawica to UPR. A PiS to centrum, a w opinii UPR:
PiS to lewica, gdyz program gospodarczy ma jak SLD.

Jedyn± skrajn± prawic± w PyReL-Bis jestem ja!!! :-E
Polska tylko dla Antenki! :-P

Antenka

Data: 2011-07-24 21:48:12
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 23:10, Antenka pisze:

JedynÄ… skrajnÄ… prawicÄ… w PyReL-Bis jestem ja!!! :-E
Polska tylko dla Antenki! :-P

Antenka

Na Taką Prawicę to i ja chętnie zagłosuje ;-)

Data: 2011-07-25 02:22:25
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 24-07-2011 o 21:48:12 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-23 23:10, Antenka pisze:

Jedyn± skrajn± prawic± w PyReL-Bis jestem ja!!! :-E
Polska tylko dla Antenki! :-P

Antenka

Na Tak± Prawicę to i ja chętnie zagłosuje ;-)

Jako prawiczek.  :p

--
stevep

Data: 2011-07-25 16:47:16
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-25 02:22, stevep pisze:
[...]

Na twoje wdziÄ™ki na  pewno nie polecÄ™.

Data: 2011-07-25 18:58:19
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 25-07-2011 o 16:47:16 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na twoje wdzięki na  pewno nie polecę.

Wiesz co jadrys
to ożeń się z Helk±
ona sama taka mała,
a dupę ma wielk±.

--
stevep

Data: 2011-07-25 22:40:54
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-25 18:58, stevep pisze:
[...]

to ożeń się z Helką
ona sama taka mała,
a dupÄ™ ma wielkÄ….

Nie przejmuj siÄ™ Stefan. Nic do ciebie nie mam, - po prostu faceci to nie dla mnie.

Data: 2011-07-26 01:08:49
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 25-07-2011 o 22:40:54 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie przejmuj się Stefan. Nic do ciebie nie mam, - po prostu faceci to  nie dla mnie.

No my¶lę, przecież ja ci nie proponuje małżeństwa ze mn±, tylko z Helk±.

--
stevep

Data: 2011-07-26 23:59:13
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-26 01:08, stevep pisze:
[...]

No myślę, przecież ja ci nie proponuje małżeństwa ze mną, tylko z Helką.

Założę się że ta "Helka" goli się co rano? Oczywiście na twarzy..

Data: 2011-07-27 01:45:02
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 26-07-2011 o 23:59:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Założę się że ta "Helka" goli się co rano? Oczywi¶cie na twarzy..

Może, dzisiaj wiele kobiet ma zarost, ale zbadaj ten nie na twarzy.

--
stevep

Data: 2011-07-27 22:17:50
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-27 01:45, stevep pisze:

Założę się że ta "Helka" goli się co rano? Oczywiście na twarzy..

MoĹĽe, dzisiaj wiele kobiet ma zarost, ale zbadaj ten nie na twarzy.

Tak tak, chyba się domyślam o jakich "kobietach" mówisz, stary zbereźniku...

Data: 2011-07-28 02:00:56
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 27-07-2011 o 22:17:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-27 01:45, stevep pisze:

Założę się że ta "Helka" goli się co rano? Oczywi¶cie na twarzy..

Może, dzisiaj wiele kobiet ma zarost, ale zbadaj ten nie na twarzy.

Tak tak, chyba się domy¶lam o jakich "kobietach" mówisz, stary  zbereĽniku...

Odezwał się prawiczek w wieku emeryta znawca kobiet.

--
stevep

Data: 2011-07-24 22:03:59
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Pierdolisz pełobandyto.

Ty jestes nieskonczony PEŁO bandyta.
Ja sie tym bydlem brzydze a ty ciagle wychwalasz je.

Dipol Niedowiarek

Data: 2011-07-24 23:33:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Oslo-prawica?
Dipol wrote:

[...]

Ję¶li kto¶ twierdzi, że PiS to skrajna prawica, to jest skrajnym kretynem.
Natomiast, je¶li ktos twierdzi, że PiS, to lewica, bo ma program gospodarczy taki jak SLD, to po prostu nie powinien dyskutować o polityce, bo zwyczajnie się na tym nie zna.

Ja PiS widzę jako typow± Chadecję (można sprawdzić w bulopedii co to takiego).

To, iż Angela Merkel woli Donalda Tuska, wynika z tego, że nikt nie lubi konkurencji - zwłaszcza kobiety. :)

Lewak Stalin z lewakiem Hitlerem walczyli przeciw sobie z podobnej przyczyny.
--
Pit

Oslo-prawica?