Oslo-prawica?

Data: 2011-07-23 02:20:42
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 11:06, "Psot" <p...@TNIJno.pl> wrote:
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica
to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje Partię Pracy bo chyba jest taka u nas
? Kiedy¶ pamiętam , a dawno nie słyszałem...

PiS nie jest prawic±.

Antenka

Data: 2011-07-23 11:35:39
Autor: Marek Czaplicki
Oslo-prawica?
Antenka pisze w wiadomo¶ci 05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-
da6377d9cd7c@d7g2000vbv.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 23 lipiec 2011 11:20:

PiS nie jest prawic±.

To ciekawe. A czym?

Data: 2011-07-23 13:18:40
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 11:35:39 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ni pies, ni wydra co¶ na kształt ¶widra.  :p

--
stevep

Data: 2011-07-23 18:03:16
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
To Centrum. A w opinii UPR - jedynej pradziwie prawicowej polskiej partii - PiS to lewica.

Dipol

Data: 2011-07-23 18:06:13
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 18:03, Dipol pisze:
To Centrum. A w opinii UPR - jedynej pradziwie prawicowej polskiej
partii - PiS to lewica.

Dipol

Pierdolisz pełobandyto.

Data: 2011-07-24 22:00:31
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Pierdolisz pełobandyto.

Nie ponizaj mnie do pełobydla. Jak ci dobrze miec z nimi wspolnote to prosze bardzo ale mnie do PEŁO nie wciagaj.

Dipol Niedowiarek

Data: 2011-07-23 14:56:11
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 11:20, Antenka pisze:
On 23 Lip, 11:06, "Psot"<p...@TNIJno.pl>  wrote:
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica
to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje PartiÄ™ Pracy bo chyba jest taka u nas
? Kiedyś pamiętam , a dawno nie słyszałem...

PiS nie jest prawicÄ….

Antenka

Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z liczących się w Polsce partii :-)

Data: 2011-07-23 15:15:22
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 14:56, jadrys pisze:
PiS nie jest prawic±.

Antenka

Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z licz±cych się w Polsce
partii

Wypierdalac tuskoidy tam gdzie wasze miejsce, czyli do kloaki :)

Data: 2011-07-23 15:19:13
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 15:15, u2 pisze:
[...]

Przecież dla mnie ta lewicowość to ich zaleta a nie wada.

Data: 2011-07-23 15:53:27
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 15:19, jadrys pisze:
Wypierdalac tuskoidy tam gdzie wasze miejsce, czyli do kloaki :)

Przecież dla mnie ta lewicowo¶ć to ich zaleta a nie wada.

Widzisz po-jebusie. Zabijanie, mordy i gwałty to domena twoja, czyli
po-jebusa. Dlatego twoje miejsce to kloaka. :)

Data: 2011-07-23 21:12:46
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 20:55, jadrys pisze:
[...]

A ty wypierdalaj. I do tego w podskokach. masowy morderco.

Data: 2011-07-24 03:33:30
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 21:12:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Jeste¶ psycholem i kandydatem do takich działań jak w Norwegii.

--
stevep

Data: 2011-07-23 15:59:26
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 15:15:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Masz po szyje fekalia w rynsztoku?

--
stevep

Data: 2011-07-23 17:49:54
Autor: Psot
Oslo-prawica?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e2ac96d$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O! Skrajny prawicowiec i chrze¶cijanin zabrał głos.Witam na forum.
Psot

Data: 2011-07-23 17:56:34
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 17:49, Psot pisze:

[...]

Nie jestem z twojej opcji knajaku i morderco z pełomafii.

Data: 2011-07-23 18:04:11
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Jasne, na dzień dzisiejszy najbardziej lewicowa z liczących się w Polsce partii :-)

Programy gospodarcze PiS i SLD sa bardzo podobne.
Jedyna prawica to UPR.

Dipol

Data: 2011-07-24 22:01:41
Autor: Dipol
Oslo-prawica?
Pierdolisz pełobandyto.

Odpiernicz sie w koncu ode mnie stukniety PEŁOwcu.
Ja sie PEŁO brzydze jak bydłem.

Dipol Niedowiarek

Data: 2011-07-23 20:58:56
Autor: jadrys
Oslo-prawica?
[...]

Nie wyobrażam sobie PiSu likwidującego dotowanie barów mlecznych, tak samo nie wierzę w ich odbieranie inwalidom rent. itd. Takie coś to mgą robić tylko ta farbowane lisy z SLD - najbardziej prawicowa partia w Polsce... .

Data: 2011-07-23 15:10:07
Autor: Zennon
Oslo-prawica?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-da6377d9cd7cd7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

No! Powoli do PiSowców dociera, że PiS to banda socjalistów!

Zennon

Data: 2011-07-23 14:08:55
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 15:10, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:05341dc8-f94f-4eaf-bcc4-da6377d9cd7cd7g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

PiS nie jest prawic±.

Antenka

No! Powoli do PiSowców dociera, że PiS to banda socjalistów!

Nie powoli, nie powoli, bo w tej chwili na polskiej  scenie
politycznej nie ma żadnej prawicowej partii - wszystkie to pociotki
PyeRelu, czyli POlszewia, neopiłsudczycy, sanhedryn, bolszewia itp.

Antenka

Oslo-prawica?