Oslo-prawica?

Data: 2011-07-23 11:35:45
Autor: Psot
Oslo-prawica?

Użytkownik "Psot" <psot@TNIJno.pl> napisał w wiadomości news:j0e2u9$ab9$1news.dialog.net.pl...
Tragedia w Oslo to sprawca ze skrajnej prawicy [?].W Polsce skrajna prawica to chyba tylko PIS? A jak PIS traktuje Partię Pracy bo chyba jest taka u nas ? Kiedyś pamiętam , a dawno nie słyszałem...

Psot
Jak podała "VG" Anders Behring Breivik na portalach społecznościowych prezentował skrajnie prawicowe poglądy, sprzeciwiał się polityce wielokulturowej Norwegii. Określał siebie, jako konserwatystę i chrześcijanina

Chrześcijanin?

Psot

Data: 2011-07-23 11:42:50
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 11:35, Psot pisze:
Określał siebie, jako konserwatystę i chrześcijanina

Chrześcijanin?

Z pewnoscia nie katolik. Widac, ze aberracje od prawdziwej wiary do
niczego dobrego nie prowadza.

Data: 2011-07-23 14:18:53
Autor: Kaczysta
Oslo-prawica?

Użytkownik "Psot" <psot@TNIJno.pl> napisał w wiadomości news:j0e4ka$b4d$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chrześcijanin nie musi być katolikiem - może być np. ewangelikiem, zieloświątkowscem, babtystą czy protestantem.
AZ

Data: 2011-07-23 14:24:03
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 14:18, Kaczysta pisze:
Chrześcijanin nie musi być katolikiem - może być np. ewangelikiem,
zieloświątkowscem, babtystą czy protestantem.
AZ

Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.

Data: 2011-07-23 14:04:48
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 14:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> AZ

Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.<

W Norwegii co kawałek stoją "domy wariatów" ;-) Może uciekł z
któregoś...  ;-/

Antenka

Data: 2011-07-23 23:32:28
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-23 23:04, Antenka pisze:
Dla mnie to sa aberracje, a nie prawdziwe chrzescijanstwo.

Stad te wariatkowo i antyislamizm na zachodzie.<
W Norwegii co kawałek stoją "domy wariatów" ;-) Może uciekł z
któregoś...  ;-/

Powiem tobie, ze wariatow nie brakuje, niestety niektorzy cierpia na
schizofrenie i slysza glosy. Serio. Slabi na woli ulegaja tym glosom.

Data: 2011-07-24 01:28:26
Autor: Antenka
Oslo-prawica?
On 23 Lip, 23:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Powiem tobie, ze wariatow nie brakuje, niestety niektorzy cierpia na
 schizofrenie i slysza glosy. Serio. Slabi na woli ulegaja tym
glosom.<

Eeee tam głosy... Większość z nich jest opętana. Kiedyś jak ktoś miał
problem z duszą, szedł do księdza, a teraz mamy "świeckiego księdza-
magika", co się psychologiem zwie. Wystarczy im się lepiej przyjrzeć,
żeby stwierdzić, że każdy bez wyjątku ma pierdzielca. ten psycholog of
course ;-o))

Antenka

P.s.

Data: 2011-07-24 11:08:01
Autor: u2
Oslo-prawica?
W dniu 2011-07-24 10:28, Antenka pisze:
teraz mamy "świeckiego księdza-
magika", co się psychologiem zwie. Wystarczy im się lepiej przyjrzeć,
żeby stwierdzić, że każdy bez wyjątku ma pierdzielca. ten psycholog of
course ;-o))

No wiesz jesli psychiatrzy zdiagnozuja, ze pacjent zdrowy na umysle i
ciele to nie maja co robic. Musza wynajdywac choroby. Zauwaz, ze wykaz
chorob zawodowych psychicznych stale sie poszerza. Tymczasem prawdziwym
inwalidom odbiera sie ich renty. Zolte papiery to taka furtka dla
kombinatorow.

Data: 2011-07-23 15:02:52
Autor: stevep
Oslo-prawica?
Dnia 23-07-2011 o 14:18:53 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Ale z pewnością jest religijnym fanatykiem.

--
stevep

Oslo-prawica?