Os³ona balkonowa copolecacie ?

Data: 2011-04-15 21:41:08
Autor: Ikselka
Os³ona balkonowa copolecacie ?
Dnia Fri, 15 Apr 2011 19:33:07 +0200, niemam@meila.pl napisa³(a):

Wszêdzie na balkonach pe³no wikliny i czasem mat z bambusów - nie powiem bardzo mi siê podoba ale zaczyna byæ pospolicie bo wszêdzie tego pe³no.
Co polecacie na os³onê balkonow± ? zbyt du¿ego wyboru na rynku nie ma... balkon pomalowany na br±z, bardzo du¿a powierzchnia 7-8 m musia³ bym kupiæ materia³u.
Dziêkuje

Bambus i wiklina w miejskim wystroju jest jak kwiatek do ko¿ucha, zw³aszcza
w "blokowisku". Faktycznie, zaczyna tego byæ coraz wiêcej, wygl±da fatalnie, jak slumsy
jakie¶. Podobny dysonans, jak "uki" i gipsowe "toczone" balustradki na wsi.

Prawdê mówi±c trudno co¶ doradzaæ - skoro s±siedzi udekoruj± swoje balkony
w ten sposób, to ten Twój, nawet w lepszym gu¶cie, wiele nie poprawi w
widoku ogólnym. Ale mo¿na próbowaæ. Wg mnie najbardziej pasuje g³adka p³yta
w kolorze elewacji.

Os³ona balkonowa copolecacie ?