Oslona zebatki (lancucha)

Data: 2012-07-29 22:24:17
Autor: Marek
Oslona zebatki (lancucha)
Witam

Poszukuję osłony przedniej zębatki do Giant'a Granite z '97 i niestety nigdzie nie mogę znaleźć. W sklepach mówią mi, że już takich nie produkują i raczej nigdzie nie dostanę. Do tej pory kleiłem na kropelkę moją starą osłonę, ale nie wytrzymuje zbyt długo...
Ale może ktoś wie, gdzie można dostać coś co by pasowało ?
JakiÅ› sklep internetowy ?
Już 2 pary spodni rozdarłem przez brak tej osłony, a w krótkich spodenkach cały czas jeździć się nie da :-(
Załączam zdjęcia zębatki i tego, co zostało ze starej osłony:
http://zapodaj.net/376eec69ed483.jpg.html
http://zapodaj.net/48d6f8be2b78b.jpg.html

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :-)

pozdrawiam