Data: 2009-07-23 12:16:22 | |
Autor: Rafa³ VFR | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
Witam
Kiedy¶ tam w zamierzch³ych czasach na goleniach by³y os³ony, teraz ich nie ma. Ju¿ w mniej zamierzchy³ych czasach rzuci³em na grupê z czego to wynika itd opinie by³y ró¿ne. W³a¶nie wróci³em z gór gdzie pierwszy tydzieñ by³ do¶æ kapry¶ny to i trochê tego ma lagach by³o. Mam dwa widelce Bombery Z2 - przy czym jeden rozbiera³em jako¶ tak w styczniu (ten z os³onami) a drugi mia³ wymieniane uszczelki (kupi³em go na ebaju i siê z niego la³o) jako¶ tak zaraz - no mo¿e 2 - 1,5 mce temu (bez os³on ale gdybym mia³ to bym "se" za³o¿y³ i rower ten jest z siode³kiem czyli je¼dzi w zasadzie tylko po mie¶cie ewentualnie droga ubita) Zajrza³em wczoraj co tam jest pod uszczelkami zbieraj±cymi o oto wyniki: Na uszczelce stricte uszczelniaj±cej trochê wody (je¿dzi³em po rzekach) a w samej zbieraj±cej pomiêdzy wargami troszkê mazi - ale troszkê W widelcu ze stycznia z os³onami - w sumie nic (widelec kupiony w 2000 roku wci±z pierwsze uszczelki) Mo¿na dywagowaæ jeszcze jaki to postêp nast±pi³ w uszczelkach i czy jak wpadnie kamyk pod gume to wtedy ³ochocho có¿ tam za tragedia. Mnie przez 9 lat nic nie wpad³o. Uwa¿am, ¿e os³ony po prostu siê przydaj±, tym bardziej, ¿e jednak niewielkie ale jakie¶ ilo¶ci mazi, która bêdzie trzeæ by³o a i bêdzie jej tylko przybywaæ.No i pewnie nie bez znaczenia jest fakt warunków w jakich u¿ytkuje ten drugi rower - tzn z b³otem raczej styczno¶ci nie ma. -- Pozdrawiam Rafal VFR GG 85456 http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski |
|
Data: 2009-07-23 03:48:44 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
Wciaz sie przegryzam przez tekst, ale juz na wstepie masz mocna troje
za zdanie w stylu: Mam dwa widelce Bombery Z2 - przy czym jeden rozbiera³em jako¶ tak w co ciekawe, nie chodzi stricte o to ze przez nieuzywanie zankow interpunkcyjnych zdanie staje sie nieczytelne. W sumie to powinienes dostac czworke, bo POMIMO uzycia pewnych znakow interpunkcyjnych, przynajmniej na poczatku, zdanie i tak staje sie nieczytelne. No i smieszna puenta: "... i rower ten jest z siodelkiem" Dobra, ide czytac jeszcze raz, wolniej, moze doczytam do konca :P Cepan |
|
Data: 2009-07-23 14:07:17 | |
Autor: Rafa³ VFR | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
co ciekawe, nie chodzi stricte o to ze przez nieuzywanie zankow
interpunkcyjnych zdanie staje sie nieczytelne. W sumie to powinienes dostac czworke, bo POMIMO uzycia pewnych znakow interpunkcyjnych, przynajmniej na poczatku, zdanie i tak staje sie nieczytelne. No i smieszna puenta: "... i rower ten jest z siodelkiem" Dobra, ide czytac jeszcze raz, wolniej, moze doczytam do konca :P Zawsze tak jest jak piszê co¶ w pracy. Oderwê siê, potem konczê, najczêsciej nie zd±¿ê przeczytaæ .... Siode³ko mam na my¶li drugie - znaczy sie hamaxa dla dziecka. Muszê powiedzieæ, ¿e syn zrobi³ sie ju¿ tak ciê¿ki, ¿e sterowno¶æ roweru osi±gnê³a cyfry 0 (skala do 10) No ale có¿ zrobiæ. A na koniec dodam, ¿e gumki mam oryginalne. Trzeba ich strasznie pilnowaæ bo jak olej rzygnie to siê od razu lasuj± i nie przylegaj± ju¿ tak dobrze na uszczelkê. A to faktycznie jak pisa³ kto¶ wy¿ej podstawa tego uk³adu. -- Pozdrawiam Rafal VFR GG 85456 http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski |
|
Data: 2009-07-23 14:08:46 | |
Autor: Rafa³ VFR | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:664fadbe-27f0-4359-91b7-684cfabb1935s15g2000yqs.googlegroups.com... Wciaz sie przegryzam przez tekst, ale juz na wstepie masz mocna troje za zdanie w stylu: Mam dwa widelce Bombery Z2 - przy czym jeden rozbiera³em jako¶ tak w co ciekawe, nie chodzi stricte o to ze przez nieuzywanie zankow interpunkcyjnych zdanie staje sie nieczytelne. W sumie to powinienes dostac czworke, bo POMIMO uzycia pewnych znakow interpunkcyjnych, przynajmniej na poczatku, zdanie i tak staje sie nieczytelne. No i smieszna puenta: "... i rower ten jest z siodelkiem" Dobra, ide czytac jeszcze raz, wolniej, moze doczytam do konca :P Cepan |
|
Data: 2009-07-23 19:03:12 | |
Autor: Wojtas | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Rafa³ VFR pisze:
Dobra, ide czytac jeszcze raz, wolniej, moze doczytam do konca :P Sugerujê równie¿ skonfigurowaæ czytnik aby poprawnie cytowa³. -- Pozdr. wojtas(at)rubikon.pl "Bujaæ - to my, panowie szlachta!" |
|
Data: 2009-07-23 12:24:53 | |
Autor: CeZ__134 | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
Witam Jak domniewam gumowe harmonijki a nie neopren ? Przy harmonijkach sie zgodze ze warto ( mam judy xc z 2000 r ),zas jesli chodzi o neopren to mowie od razu, szajs jakich malo :) pozdr CeZ__134 |
|
Data: 2009-07-23 12:37:22 | |
Autor: kml | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
U¿ytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h49dvv$i97$1news.onet.pl... Jak domniewam gumowe harmonijki a nie neopren ? Przy harmonijkach sie zgodze ze warto ( mam judy xc z 2000 r ),zas jesli chodzi o neopren to mowie od razu, szajs jakich malo :) Dok³adnie to samo chcia³em napisaæ! Ma³o tego Rafa³ mówi O FABRYCZNYCH os³onach na bombery, które by³y robione do mocowania na uszczelce i to te¿ jest zupe³ni inna para kaloszy. Gdyby mia³ mo¿liwo¶æ _idealnie_ spasowaæ os³ony na pike'a i durnia to bym sie nie zstanawia³ ale kupienie odpowiednio cienkich jest problemem a grube za s³abo siê kompresuj± i ograniczaj± skok ;( -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty. |
|
Data: 2009-07-23 13:44:23 | |
Autor: CeZ__134 | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
No dobra :) powiedzialbys ze to nie jest fabryczna oslona ? :) http://scashone.blok.pl/duperele/fox.jpg udalo sie dopasowac za cale 10 zl :) pasowalo idealnie :) CeZ__134 |
|
Data: 2009-07-23 11:49:39 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, CeZ__134 wrote:
Na damperach neopreny spisuj± siê ca³kiem przyzwoicie, BTW. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-23 13:49:30 | |
Autor: CeZ__134 | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
\ Nie dziekuje, postoje :) CeZ__134 |
|
Data: 2009-07-23 11:56:59 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, CeZ__134 wrote:
A swoj± drog± - dlaczego dampery na ogó³ montuje siê grub± czê¶ci± do góry? Logika nakazywa³aby na odwrót - mniejsza masa nieamortyzowana, ni¿ej ¶rodek ciê¿ko¶ci. Wiêc osochosi? -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-23 13:59:39 | |
Autor: CeZ__134 | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
A swoj± drog± - dlaczego dampery na ogó³ montuje siê grub± czê¶ci± do W jednym rowerku jest tak jak mowisz :) mam damper wsadzony grubsza czescia do gory - ale inaczaej go nie wsadze bo nie mam miejsca na zbiorniczek wyrownawczy :) zas drugi mam wsadzony poziomo :) a to dlaczego montuje sie tak a nie inaczej ..hmm.. mysle ze zalezy to wlasnie od konstrukcji ramy ,a druga rzecz to taka ,ze koniec tloka zawsze jest wezszy przy mocowaniu dampera stad wiecej mozliwosci wcisniecia do ladnie i zgrabnie w wahacz :) CeZ__134 |
|
Data: 2009-07-23 14:16:42 | |
Autor: Coaster | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-07-23, CeZ__134 wrote:Jest dokladnie odwrotnie niz napisales :-P - im mniej masy 'przy kole' tym mniejsza masa nieresorowalna. W motocyklach zaczeto stosowac widece 'tzw. 'upside down' prawie 20 lat temu. Moze to Ci pomoze wyjsc z niewiedzy: http://motorcycle-glossary.com/upside-down-forks/296 http://motorcycle-glossary.com/unsprung-weight/295 http://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_weight Wiem, chcales dobrze ale znowu nie miales racji :-P -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-07-23 12:27:05 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, Coaster wrote:
[..]A swoj± drog± - dlaczego dampery na ogó³ montuje siê grub± czê¶ci± doJest dokladnie odwrotnie niz napisales :-P - im mniej masy 'przy kole' tym mniejsza masa nieresorowalna. W motocyklach zaczeto stosowac widece 'tzw. 'upside down' prawie 20 lat temu. Wiem, chcales dobrze ale znowu nie miales racji :-P Ech... To zobacz sobie, jak pracuje zawieszenie w czterozawiasie. Mówiê o do¶æ typowej konstrukcji: http://www.conradstoltz.com/wp-content/uploads/2008/03/dsc01467.JPG Oczywi¶cie, s± inne - ale przy takiej konkretnie konstrukcji zawieszenia nie spotka³em siê z damperem "do góry nogami". W tym konkretnie przypadku wynika ono z prowadzenia kabla od t³umika (choæ pewnie konstrukcyjnie da³oby siê odwrotnie) - ale wiêkszo¶æ damperów nie ma takiego t³umika. I teraz, zobacz, które elementy siê ruszaj± wraz z ruchem ko³a. I jak nagle góra idzie w dó³. Ekspercie od wszystkiego. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-23 14:40:30 | |
Autor: Coaster | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-07-23, Coaster wrote: Tobie nie nalezy podawac zbyt duzo informacji bo sie w nich gubisz ;-) Polemizuje z towim stwierdzeniem: "A swoj± drog± - dlaczego dampery na ogó³ montuje siê grub± czê¶ci± do góry? Logika nakazywa³aby na odwrót - mniejsza masa nieamortyzowana, ni¿ej ¶rodek ciê¿ko¶ci." Na zdjeciu amortyzator tylnego kola nie ma nic wspolnego z masa nieresorowalna - znajduje sie poza obszarem masy nieresorowalnej. Pol-ekspercie od wszystkiego ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-07-23 13:01:35 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, Coaster wrote:
Ech... A Ty mo¿e zostañ sobie na bezpiecznych wodach m±dro¶ci Sheldona Browna, bo najwyra¼niej nie potrafisz ogarn±æ czego¶, o czym nie napisa³. Polemizuje z towim stwierdzeniem: "A swoj± drog± - dlaczego dampery na ogó³ montuje siê grub± czê¶ci± do góry? Logika nakazywa³aby na odwrót - mniejsza masa nieamortyzowana, ni¿ej ¶rodek ciê¿ko¶ci." Ju¿ siê nie kompromituj. Masa nieresorowana (i jej minimalizacja) jest istotna z powodu swojej inercji. W uk³adzie, o którym mówimy, na inercjê t± sk³adaj± siê wszystkie ruchome czê¶ci zawieszenia - ko³o, ramiona wahacza i za ich po¶rednictwem górna czê¶æ dampera. Prze³o¿enie uk³adu jest do¶æ du¿e, co za tym idzie ruch dampera odbywa siê z ni¿sz± prêdko¶ci±, wiêc mo¿liwe, ¿e ten kawa³ek masy nie przek³ada siê na znacz±ce ró¿nice - ale ci±gle jest czê¶ci± masy nieamortyzowanej. W odwrotnej pozycji masa ruchoma (a co za tym idzie inercja) by³aby jednak na pewno ni¿sza. A tak czy siak, damper "do góry nogami" obni¿y³by ¶rodek ciê¿ko¶ci. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-23 14:57:19 | |
Autor: fabian | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote: Polemizuj±c ze stwierdzeniem o damperach poda³e¶ jeden ze sposobów mocowania amortyzacji przedniego ko³a w motocyklach. To nie ma zwi±zku. Dampery na ogó³ siê montuje tak jak napisa³ Jan. A ty piszesz o czym¶ innym. Na zdjeciu amortyzator tylnego kola nie ma nic wspolnego z masa nieresorowalna - znajduje sie poza obszarem masy nieresorowalnej. Mylisz siê. > Pol-ekspercie od wszystkiego ;-) Heh. :/ Fabian. |
|
Data: 2009-07-23 16:48:53 | |
Autor: Rafa³ VFR | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
Oczywi¶cie, s± inne - ale przy takiej konkretnie konstrukcji zawieszenia Witam Kiedy¶ w TV kiedy by³ na topie (choæ uwa¿am, ¿e nadal jest) Krzysztof Ho³owczyc opowiada³ o swoim subaru. Mówi³ o zawieszeniu - wtedy u¿y³ terminu masa nieresorowana. POwiedzia³, ¿e s± to wszystkie elementy zawieszenia, które pracuj± lub wspó³pracuj± na skutek ruchu ko³a - wszystkie. Prze³o¿enie, zawias to nie ma znaczenia - one musz± poruszyæ sie je¶li ko³o napotka na przeszkodê. Im mniejsza ta masa tym lepiej. Id±c tym tropem faktycznie gdyby montowaæ dampery stron± ciê¿sza do ramy a l¿eszj± do zawieszenia efekt by³by lepszy. Czyli ja zgadzam siê z p. Janem. -- Pozdrawiam RafalVFR GG: 85456 http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/ |
|
Data: 2009-07-23 14:54:57 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, Rafa³ VFR wrote:
Id±c tym tropem faktycznie gdyby montowaæ dampery stron± ciê¿sza do ramy a l¿eszj± do zawieszenia efekt by³by lepszy. Niektóre ramy tak maj± - je¿eli zawieszenie jest tak skonstruowane, ¿e damper jest dociskany od do³u (zwykle jeszcze po skosie) to czê¶æ ciê¿sza jest na górze, a zatem zamontowana do ramy. Zaczynam mieæ podejrzenie, ¿e wszystko to po to, ¿eby damper wizualnie nie by³ "do góry nogami". ;) -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-24 10:59:19 | |
Autor: fabian | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-07-23, Rafa³ VFR wrote: A mo¿e chodzi o to, ¿e by do ¶rodka siê nie wlewa³o? ;) Fabian. |
|
Data: 2009-07-24 09:24:29 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-24, fabian wrote:
Jan Srzednicki wrote: No ale przy przednich amorach by³by ten sam problem, a jako¶ dzia³aj±. A obrywaj± zwykle znacznie wiêcej, bo tu¿ obok go³ych lag jest przecie¿ opona. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-24 12:37:23 | |
Autor: fabian | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Jan Srzednicki wrote:
On 2009-07-24, fabian wrote: Dlatego z przymru¿eniem oka. Fabian. |
|
Data: 2009-07-23 14:42:36 | |
Autor: fabian | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
Coaster wrote:
Jan Srzednicki wrote: Haha! Ale siê popisa³e¶ :D Fabian. |
|
Data: 2009-07-23 14:41:49 | |
Autor: Coaster | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
fabian wrote:
Coaster wrote: W sensie? Patrz poprzedni post. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-07-23 21:19:00 | |
Autor: kml | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
U¿ytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h49iuk$li$1news.onet.pl...
Nies³usznie. Na tyle neopran jest git ale na przedzie jest do dupy i dok³adnie to mia³em na my¶li pisz±c o bomberach. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty. |
|
Data: 2009-07-23 12:28:14 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
"Rafa³ VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote in message news:h49ddn$t0q$1sunflower.man.poznan.pl...
Mo¿na dywagowaæ jeszcze jaki to postêp nast±pi³ w uszczelkach i czy jak wpadnie kamyk pod gume to wtedy ³ochocho có¿ tam za tragedia. a ja z kolei jestem pod wrazeniem goleni bodajze ostatniego wloskiego bombera (MXC rocznik 2006). Po ponad 2 latach i cos kolo 20kkm, glównie w terenie, przez 4 pory roku, kilka transportów w przedsionkach nocnych pociagów - i na odkrytych goleniach ANI JEDNEJ RYSKI. Jedynie minimalne odrapanie powloki od punkniecia w betonowy murek po niechlujnym oparciu roweru (na szczescie na samej górze, na odcinku w zasadzie nie wchodzacym juz w uszczelki). pozdr |
|
Data: 2009-07-23 11:21:45 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
On 2009-07-23, Wojtek Paszkowski wrote:
"Rafa³ VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote in message news:h49ddn$t0q$1sunflower.man.poznan.pl... Nieprawda. Mój XC 600 '2007 te¿ jest "Made in Italy". :) -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-07-23 13:42:09 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh6ghu9.1ftj.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
a ja z kolei jestem pod wrazeniem goleni bodajze ostatniego wloskiego Tak co¶ mi ko³ata³o w g³owie, ¿e niektóre modele rocznik '07 jeszcze rzutem na ta¶mê robili we W³oszech, st±d to "bodaj¿e". XC600 '08 ju¿ jest kitajski pozdr |
|
Data: 2009-07-23 14:46:19 | |
Autor: cynamoon | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
a ja z kolei jestem pod wrazeniem goleni bodajze ostatniego wloskiego bombera (MXC rocznik 2006). Po ponad 2 latach i cos kolo 20kkm, glównie w terenie, przez 4 pory roku, kilka transportów w przedsionkach nocnych pociagów - i na odkrytych goleniach ANI JEDNEJ RYSKI. hmm... to chyba niemo¿liwe - pomy¶la³em, kolega pewnie niedok³adnie obejrza³ amorka i.... polecia³em obejrzeæ swojego (MXComp air 2006) Faktycznie, na goleniach, mimo ¿e b. siê stara³em, nie znalaz³em ¿adnej ryski a przecie¿ powinna byæ i to niejedna! Mo¿e kto¶ wie czym pokryte s± powierzchnie goleni? Marek -- |
|
Data: 2009-07-23 19:04:32 | |
Autor: Wojtas | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
cynamoon pisze:
hmm... to chyba niemo¿liwe - pomy¶la³em, kolega pewnie niedok³adnie obejrza³ amorka i.... Teflonem? I faktycznie, jest to nie do zdarcia, zero rys a twarde b³oto mia³ nie raz na sobie. -- Pozdr. wojtas(at)rubikon.pl "Bujaæ - to my, panowie szlachta!" |
|
Data: 2009-07-23 21:23:15 | |
Autor: kml | |
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem | |
U¿ytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4a571$l34$2inews.gazeta.pl... cynamoon pisze: A sk±d! To ¿aden "teflon" tylko co¶ co siê nazywa "twarda anoda" i jest naprawdê twarda. Poza tym by³y jeszcze niklowane i chromowane golenie i to by³o naprawdê trwa³e. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty. |
|
Data: 2009-07-23 19:07:42 | |
Autor: nemo | |
Os³ony na golenie -warto moim zda niem | |
W dniu 2009-07-23 14:46, cynamoon pisze:
Faktycznie, na goleniach, mimo ¿e b. siê stara³em, nie znalaz³em ¿adnej ryski a Te¿ rysek nie mam (rocznik 2005). Jedyny objaw (po ok. 35000 km), to leciutkie odbarwienie "tego czego¶ ¿ó³tawego" pokrywaj±cego golenie w czê¶ci chowaj±cej siê w ramach ugiêcia wstêpnego, czyli tam gdzie pracuj± uszczelki... Poza tym wszystko bez zmian. -- pozdrawiam, nemo |