Os³ony na golenie -warto moim zdaniem

Data: 2009-07-23 12:28:14
Autor: Wojtek Paszkowski
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem
"Rafa³ VFR" <rafalvfr@tlen.pl> wrote in message news:h49ddn$t0q$1sunflower.man.poznan.pl...

Mo¿na dywagowaæ jeszcze jaki to postêp nast±pi³ w uszczelkach i czy jak wpadnie kamyk pod gume to wtedy ³ochocho có¿ tam za tragedia.
Mnie przez 9 lat nic nie wpad³o. Uwa¿am, ¿e os³ony po prostu siê przydaj±, tym bardziej, ¿e jednak niewielkie ale jakie¶ ilo¶ci mazi, która bêdzie trzeæ by³o a i bêdzie jej tylko przybywaæ.No i pewnie nie bez znaczenia jest fakt warunków w jakich u¿ytkuje ten drugi rower - tzn z b³otem raczej styczno¶ci nie ma.

a ja z kolei jestem pod wrazeniem goleni bodajze ostatniego wloskiego bombera (MXC rocznik 2006). Po ponad 2 latach i cos kolo 20kkm, glównie w terenie, przez 4 pory roku, kilka transportów w przedsionkach nocnych pociagów - i na odkrytych goleniach ANI JEDNEJ RYSKI. Jedynie minimalne odrapanie powloki od punkniecia w betonowy murek po niechlujnym oparciu roweru (na szczescie na samej górze, na odcinku w zasadzie nie wchodzacym juz w uszczelki).

pozdr

Data: 2009-07-23 11:21:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-23, Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Nieprawda. Mój XC 600 '2007 te¿ jest "Made in Italy". :)

Data: 2009-07-23 13:42:09
Autor: Wojtek Paszkowski
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh6ghu9.1ftj.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

a ja z kolei jestem pod wrazeniem goleni bodajze ostatniego wloskiego
bombera (MXC rocznik 2006).

Nieprawda. Mój XC 600 '2007 te¿ jest "Made in Italy". :)

Tak co¶ mi ko³ata³o w g³owie, ¿e niektóre modele rocznik '07 jeszcze rzutem na ta¶mê robili we W³oszech, st±d to "bodaj¿e". XC600 '08 ju¿ jest kitajski

pozdr

Data: 2009-07-23 14:46:19
Autor: cynamoon
[...]

hmm... to chyba niemo¿liwe - pomy¶la³em, kolega pewnie niedok³adnie obejrza³ amorka i....
polecia³em obejrzeæ swojego (MXComp air 2006)
Faktycznie, na goleniach, mimo ¿e b. siê stara³em, nie znalaz³em ¿adnej ryski a przecie¿ powinna byæ i to niejedna!
Mo¿e kto¶ wie czym pokryte s± powierzchnie goleni? Marek

Data: 2009-07-23 19:04:32
Autor: Wojtas
cynamoon pisze:

[...]

Teflonem? I faktycznie, jest to nie do zdarcia, zero rys a twarde b³oto mia³ nie raz na sobie.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujaæ - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-07-23 21:23:15
Autor: kml
Os³ony na golenie -warto moim zdaniem

U¿ytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4a571$l34$2inews.gazeta.pl...
cynamoon pisze:

[...]

A sk±d! To ¿aden "teflon" tylko co¶ co siê nazywa "twarda anoda" i jest naprawdê twarda. Poza tym by³y jeszcze niklowane i chromowane golenie i to by³o naprawdê trwa³e.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-23 19:07:42
Autor: nemo
W dniu 2009-07-23 14:46, cynamoon pisze:

Faktycznie, na goleniach, mimo ¿e b. siê stara³em, nie znalaz³em ¿adnej ryski a
przecie¿ powinna byæ i to niejedna!
Mo¿e kto¶ wie czym pokryte s± powierzchnie goleni?

Te¿ rysek nie mam (rocznik 2005). Jedyny objaw (po ok. 35000 km), to leciutkie odbarwienie "tego czego¶ ¿ó³tawego" pokrywaj±cego golenie w czê¶ci chowaj±cej siê w ramach ugiêcia wstêpnego, czyli tam gdzie pracuj± uszczelki... Poza tym wszystko bez zmian.

--
pozdrawiam,
nemo

Os³ony na golenie -warto moim zdaniem