Os³y na letnich oponach

Data: 2013-12-06 18:40:01
Autor: fifak
Os³y na letnich oponach

Debili uwa¿aj±cych inaczej prosi siê o darowanie sobie przekazywania
swoich m±dro¶ci.

acha miszczu to ten kto jecha³ wolno i ostro¿nie to buc na letnich?

bo w krakowie raczej ¶niegu nie by³o a wszyscy dzisiaj je¼dzili wolniej przynajmniej rano kiedy wia³o i gdzieniegdzie oblodzi³o

Data: 2013-12-06 21:21:50
Autor: Cavallino
Os³y na letnich oponach

U¿ytkownik "fifak" <fifAk@wp.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:52a20bf1$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

Debili uwa¿aj±cych inaczej prosi siê o darowanie sobie przekazywania
swoich m±dro¶ci.

acha miszczu to ten kto jecha³ wolno i ostro¿nie to buc na letnich?

Skoro jemu ko³a siê ¶lizga³y w miejscu, a moje (nie zimówki) nie, to chyba co¶ jest na rzeczy, nie uwa¿asz?

Data: 2013-12-07 12:20:53
Autor: uzytkownik
Os³y na letnich oponach
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52a231c5$0$2140$65785112news.neostrada.pl...

Debili uwa¿aj±cych inaczej prosi siê o darowanie sobie przekazywania
swoich m±dro¶ci.

Skoro jemu ko³a siê ¶lizga³y w miejscu, a moje (nie zimówki) nie, to chyba co¶ jest na rzeczy, nie uwa¿asz?

Jeste¶ durny.
To czy siê ko³a ¶lizgaj± czy te¿ nie zale¿y g³ównie od umiejêtno¶ci jazdy po ¶niegu.
Ja dla przyk³adu je¿d¿ê na zimówkach i bardzo czêsto celowo wykorzystujê po¶lizgi, które w zimie po prostu u³atwiaj± mi jazdê. Zdarza³o mi siê tak¿e je¼dziæ na oponach letnich po ¶niegu i lodzie i bez najwiêkszego problemu wyprzedzaæ osoby jad±ce bardzo wolno na oponach zimowych.
Tak wiêc to co piszesz, ¿e je¿d¿±cy wolno to os³y, które je¿d¿± na oponach letnich w zimie jest typow± z d.... wyssan± opowiastk±. Niestety nie dopuszczasz do ¶wiadomo¶ci, ¿e ludzie mog± siê baæ i staraj± siê jechaæ ostro¿nie.
Uszanuj to, bo ka¿dy z nich ma takie samo prawo do poruszania siê po drogach publicznych jak i Ty, pomimo, ¿e wielu z nich nie dorównuje "umiejentno¶ciom takich miszczuf jak Ty" :)

Os³y na letnich oponach