Ósmy dzień Nowenny do św. Antoniego

Data: 2013-06-11 19:02:14
Autor: abc
Ósmy dzień Nowenny do św. Antoniego
Modlitwa.
O Chwalebny święty Antoni, Ciebie Bóg obdarzył wielkim i zaszczytnym
przywilejem wspomagania ludzi. Tysiącom zwracającym się do Ciebie z różnymi
kłopotami udzielałeś pomocy: umierającym niosłeś pociechę, trędowatym
uwolnienie, chorym zdrowie, studentom jasną myśl, żeglującym bezpieczny
port, uwięzionym wolność, okradzionym własność, a gubiącym ich zgubę. Kto
zresztą zdoła zliczyć tych wszystkich, którzy przez Ciebie otrzymali
pociechę i pomoc, której ciągle obficie udzielasz. Uciekamy się więc do
Ciebie i błagamy o pomoc i radę w tych sprawach, które pragniemy Ci
przedstawić... (chwila cichej modlitwy).

Polecenie próśb i podziękowań Bogu za pośrednictwem św. Antoniego...

Na ósmy dzień nowenny:
O Święty Antoni, jakże ja inaczej postępuję od Ciebie. Nie czuwam nad
zmysłami. Zapominam, że zmysły są właśnie tymi bramami, przez które śmierć
wchodzi do mojej duszy. Wyszukuję nawet okazje, by tylko zmysłom dogodzić i
tak staję się sprawcą swych duchowych upadków. Chcę się poprawić, lecz nie
znajduję dość sił do zmiany życia. Dlatego proszę Cię usilnie, o Święty mój
Obrońco, ulituj się nad mym nędznym stanem i wyjednaj mi łaskę u Boga, bym
zawsze panował nad swymi zmysłami i umartwiał je tym więcej, im niżej
upadłem.

Litania: http://www.youtube.com/watch?v=ZhdtRbpA51k

Ósmy dzień Nowenny do św. Antoniego