Osobiście do Waldka...

Data: 2012-03-15 00:27:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście do Waldka...
Ostatecznie za te 50 minut mogę Ci udzielić cennych rad
dotyczących zarabiania masy dolców. :) Gram w to od dawna

   http://www.myfreezoo.pl/game/

(ponad 3 dni) i widzę, jakie popełniłem w przeszłości błędy, których
inni mogą uniknąć dzięki mnie. Niestety do tej flasznej gry potrzeba
nie jednego serca, ale gigaserc zwanych gigahercami. :) Przy okazji
grania, można zaspokoić tych, którzy wysyłają do szorowania kibli
(bo w grze trzeba zajmować się kiblami) czy stawiania latarni...

Praca jak w banku -- są nawet KANGury, szympansy (jak w EB) czy
inne świnie... Chyba nie ma krów... Jest pełno Rabiczków... Nie
wiedziałem do niedawna o tym, że mój eksproboszcz (Stanisław
Rabiczko właśnie) miał tylu krewniaków po angielskiej stronie...
Nic dziwnego, że uczyniono go honorowym prałatem Jana Pawła II.
Rydzyk ma swoich krewniaków na suficie mojej łazienki, na
żywności, w lasach itp. miejscach wilgotnych, Rabiczko ma
krewniaków w anglojęzycznych królikach...

-=-

Nie powiesz mi chyba, że nie lubisz zarabiania kupy szmalu...

-=-

Mój notebook nie wyrabia się przy jednoczesnym graniu w tę grę
i pokazywaniu dwóch filmów HD... Gra pochłania około 75% CPU!!
Kwadronoja!!! Pod Operą chodzi źle, pod Chromą i Ułomną nieźle.
Pod InternetExplorerem nie sprawdzam, bo gdzieś czytałem, aby
nie wykorzystywać internetu do gier...

Data: 2012-03-15 01:13:30
Autor: Waldek
Osobiście do Waldka...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jjr9gf$2u0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak osobiscie - to spodziewalem sie numerka .... sluchawki :)
=
Serc ci u mnie dostatek, a i sam Heinrich Hertz
"tykania" ich by sie nie powstydził, - moze nawet
sam by wskoczyl w...  nanokombinezon ? :D
Jednak w przeciwienstwie do Ciebie jestem aktywny (jeszcze)
- znaczy czynny zawodowo ... no i rodzinnie.
To nie zostawia niestety czasu na dodatkowe prowadzenie zoo :D
-=-

Nie powiesz mi chyba, że nie lubisz zarabiania kupy szmalu...

No ... nie powiem, bo czy mozna lubic coś czego sie nie doswiadcza
lub nie doswiadczylo w przeszlosci ?
Z drugiej strony -- dla jednego kupa szmalu == dla innego kupka,
albo nawet gówienko :D

Mój notebook nie wyrabia się przy jednoczesnym graniu w tę grę.

Nie lubie n-bookow - korzystam jesli nie ma wyjscia :]
Na wyjazdy mam "brazosa" bo dzwigac nie lubie ...  i stresowac sie zdychajacą baterią
ten min. 6h pociagnie - jednak ergonomia to calkiem inna bajka ;)

Ps.
Kumpela zalogowala sie dzis pierwyj raz do wspomnianego toyotnego banku.
Looknalem pobieznie - interfejs wygladem zblizony do tego ktory pamietam z GB24
- od jutra wystartuje w "bedziesz miauuuu"  - 13/13 / 7%

Data: 2012-03-15 02:07:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście do Waldka...

"Waldek" jjrc7b$5rt$1@node2.news.atman.pl

Jak osobiscie - to spodziewalem sie numerka .... sluchawki :)

TZN.? Numerka mojej słuchawki? Bardzo łatwy -- 'Mój Eneuel' po prostu. :)
Jest niemal w każdym moim poście -- w nagłówku. :) Kiedyś także podawałem
tam koordynaty GPS, ale teraz nie podaję. Być może mając odbiornik GPS bym
wstawiał je dyndamicznie -- pokazując, z jakiego miejsca świata stukam. :)

Na razie mam swoje 40 minut plus ewentualne 10 minut po rozpatrzeniu
reklamacji oraz mojej matki 50 minut, tak więc teraz jeszcze nie chcę
kolejnych minut -- dopiero za kila miesięcy. :)

Wystarczy na klawiaturze pilota telewizyjnego lub na klawiaturze
telefonicznej napisać dwa słowa: 'Moj Eneuel' a wystuka się numer
telefonu do mnie. :)

To nie zostawia niestety czasu na dodatkowe prowadzenie zoo :D

Prowadzenie zoo nie zajmuje zbyt wiele czasu.
Na dodatek można klikać w trakcie ćwiczenia kręgosłupa...
[no tak -- ale trzeba mieć uszkodzony kręgosłup?...]
A takie ćwiczenie zawsze może przydać się. :)

Znacznie więcej czasu trzeba poświęcić [niepoświęcony
czas, to czas stracony u Boga?] na Usenet.

Nie powiesz mi chyba, że nie lubisz zarabiania kupy szmalu...

No ... nie powiem, bo czy mozna lubic coś czego sie nie doswiadcza
lub nie doswiadczylo w przeszlosci ?

Można. Seks lubi każda i każdy. Mamy tę lubość
zapisaną w instynkcie tak zwanym.

Z drugiej strony -- dla jednego kupa szmalu == dla innego kupka,
albo nawet gówienko :D

Ja przykładowo uzbierałem całe kupy złomu -- gniją gdzieś w piwnicy.
Z nowych -- uzbierałem prawie 3 kg (3000 gramy bez 40 gramów) dziesięciogroszówke.

Mój notebook nie wyrabia się przy jednoczesnym graniu w tę grę.

Nie lubie n-bookow - korzystam jesli nie ma wyjscia :]

A lubię -- bo są małe. :) W moim klawiatura jest już trochę ;) sfatygowana. :)

Na wyjazdy mam "brazosa"

A co to takiego?

bo dzwigac nie lubie ...  i stresowac sie zdychajacą baterią
ten min. 6h pociagnie - jednak ergonomia to calkiem inna bajka ;)

Notebook ciągnie kilka minut, ale kiciuś zwany netbookiem ciągnie
do 6 godzin normalnego używania. Ekstremalnie -- do 9 godzin.
W samochodzie mam 230 V z inwertera.

Ps.
Kumpela zalogowala sie dzis pierwyj raz do wspomnianego toyotnego banku.
Looknalem pobieznie - interfejs wygladem zblizony do tego ktory pamietam z GB24

A co to GB24?

- od jutra wystartuje w "bedziesz miauuuu"  - 13/13 / 7%

Czyżbym był dinozaurem -- korzystając nadal z EB?...
Może i ja przejadę się Tojotą... Prawie wszystko mam teraz w meritum.

Data: 2012-03-15 08:18:42
Autor: Waldek
Osobiście do Waldka...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jjrfdh$e4p$1inews.gazeta.pl...

Na razie mam swoje 40 minut plus ewentualne 10 minut po rozpatrzeniu
reklamacji oraz mojej matki 50 minut, tak więc teraz jeszcze nie chcę
kolejnych minut -- dopiero za kila miesięcy. :)

Skoro tak ... poki co burzuj telefoniczny z ciebie

Można. Seks lubi każda i każdy. Mamy tę lubość
zapisaną w instynkcie tak zwanym.

Ale my tu o pieniadzach a nie o seksie :)
Bez pieniedzy, mozna zyc (instynktownie ?) czy mozna zyc bez seksu ?
to powinni wiedziec Twoi black przyjaciele ;)
Samuraje wyznawali zasade ze to jest niezbedne dla zdrowia psychicznego ;)
- czyli zyc moze i mozna, gorzej ze zdrowiem no i przezyciem  /gatunku/

Ja przykładowo uzbierałem całe kupy złomu -- gniją gdzieś w piwnicy.
Z nowych -- uzbierałem prawie 3 kg (3000 gramy bez 40 gramów) dziesięciogroszówke.

Trzeba bylo zbierac groszowki - wiecej zastosowan
- chocby nierdzewna podkladka pod srobe/gwozdzia
10gr to juz za drogo - nawet do obsypania nowozencow  :D

Na wyjazdy mam "brazosa"
A co to takiego?
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/AMD_Brazos_-_energooszczedne_APU-3566.html

A co to GB24?

Getin (marmur) www.gb24.pl

Czyżbym był dinozaurem -- korzystając nadal z EB?...

EB ?  a.... bylo kiedys takie piwo i nawet slogan - "Czas na EB"  ;)

Może i ja przejadę się Tojotą... .

Fajny token maja (design) - IMO fajniejszy niz BGZOptima
a  poreczniejszy (gabarytowo) - malo oszczedny - nie wygasza LCD :)

Prawie wszystko mam teraz w meritum
Teraz to ja mam prawie wszystko w d... ale to sie zmieni za ok. 15 minut  :]

Data: 2012-03-15 16:28:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście do Waldka...

"Waldek" jjs54o$t1o$1@node2.news.atman.pl

Skoro tak ... poki co burzuj telefoniczny z ciebie

Owszem -- dziś sobie pogadałem tak sobie, bez powodu,
mając nawet niedaleko bezpłatny Tlenofon... Po prostu
nie chciało się mi wstawać z łóżka... [po prostu jutro
lub dziś przepadają minuty... 10 minut to dużo na miesiąc...]

[...]

Zwłaszcza dla zachowania gatunku.

[...]

Aby zabić? Wiesz, ile to zajmuje miejsca? Niecałą puszkę
na herbatę, a tej herbaty mieściło się tam 200 gramów.

Na wyjazdy mam "brazosa"
A co to takiego?
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/AMD_Brazos_-_energooszczedne_APU-3566.html

Zapoznaję się...

A co to GB24?

Getin (marmur) www.gb24.pl

Aha.

Czyżbym był dinozaurem -- korzystając nadal z EB?...

EB ?  a.... bylo kiedys takie piwo i nawet slogan - "Czas na EB"  ;)

A ZuluBank, ZuluGulaBank, EuroBank -- te nazwy są Tobie obce?

Może i ja przejadę się Tojotą... .

Fajny token maja (design) - IMO fajniejszy niz BGZOptima
a  poreczniejszy (gabarytowo) - malo oszczedny - nie wygasza LCD :)

No tak -- jeszcze Optimy nie miałem...
Tak sobie myślę -- może EB nie ma już wcale klientów?...

Prawie wszystko mam teraz w meritum

Teraz to ja mam prawie wszystko w d... ale to sie zmieni za ok. 15 minut  :]

W DojczeBanku? ;) I gdzie będziesz lał? ;)

Data: 2012-03-16 01:00:11
Autor: Waldek
Osobiście do Waldka...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jjt1su$ra7$1inews.gazeta.pl...

W DojczeBanku? ;) I gdzie będziesz lał? ;)

Z dB mam INO gadadlo glosnogadajace za otwarty rachunek dla mlodej
- Gdzie bede lal ? pewnie do pisuara :)
/ podobno wymyslil go francuz ... Leynamur  ;)
==
Poki co, chyba jednak zaprzyjaznie sie z kotem i tez bede miauuu
kumpela nie zuzyje limitu 10 lokat ;)
- ino (to z centusiowa?) jak dlugo beda karmic siersciucha .....
/ idze, idze - to napewno z centusiowa ;)

Data: 2012-03-16 02:59:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście do Waldka...

"Waldek" jjtvqc$sf9$1@node2.news.atman.pl

Z dB mam INO gadadlo glosnogadajace za otwarty rachunek dla mlodej

Ja nawet tego nie mam. I chyba moja kuracja daje efekty,
a to znaczy, że chyba jednak wezmę się za czyszczenie
kont i katów. :) Wyższa kultura nie idzie pod nóż
z powodu ZuluGulaBanku. Ale z DB pobrałem stówę
(tym razem nie leżała długo -- 0 dni) i idę
do placówki, aby dowiedzieć się, jak z nimi
wziąć rozwód. :)

Poki co, chyba jednak zaprzyjaznie sie z kotem i tez bede miauuu

Ja chyba też powinienem zaopiekować się kotem...
Kotek jednak daje 7, zaś meritum jeno 6.1 -- właśnie
założyłem kolejną na 3 tałzeny.

kumpela nie zuzyje limitu 10 lokat ;)

A jaki to limit?

- ino (to z centusiowa?) jak dlugo beda karmic siersciucha .....

No właśnie?... Może trzeba śpieszyć się?
Od jakiegoś czasu jestem zacofany...

Grupa fascynuje się sraczkowatym kolorem
tokena Optimy -- ja nie wiem, co to za kolor...

Pytam o EB -- Ty odpowiadasz, że i owszem, było kiedyś takie piwo...

Pewnie każdy już miauuuu, a ja nadal w kwestii merytorycznej...

/ idze, idze - to napewno z centusiowa ;)

Nic nie rozumiem.

-=-

Ale chyba jednak ściągnę tokena KB i będę cieszył się nim. :)

Data: 2012-03-16 08:33:46
Autor: Waldek
Osobiście do Waldka...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jju6pg$4if$1inews.gazeta.pl...

kumpela nie zuzyje limitu 10 lokat ;)

A jaki to limit?

10 lokat  (miauuu) - jak wyzej ?

/ idze, idze - to napewno z centusiowa ;)

Nic nie rozumiem.

Ot, lokalne powiedzonka
/centusiowo, pyrlandia == krakow, poznan itp.. /
jedni chodza na pole a inni na dwor
jedza zemniaki, kartofle albo ....  pyry  :)
=
Idze, idze bajoku ...
http://polonus.livejournal.com/44023.html

Pozdro

Data: 2012-03-15 04:49:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście do Waldka...

"Eneuel Leszek Ciszewski" jjr9gf$2u0$1@inews.gazeta.pl

[...]

Są też i owieczki do skubania. :) Może i my założymy bank?
Damy doskonałe oprocentowanie, po czym od każdego ściągniemy
kilkadziesiąt milionów złotych korzystając z polskiego prawa
bankowego?

Nie bez powodu EB informuje mnie właśnie teraz o ,,zadłużeniu''
mojej matki wobec EB. W umowie (matki z bankiem) jest (bo musi
być) termin, do którego bank może wystąpić o nadanie klauzuli
wykonalności bankowemu tytułowi egzekucyjnemu. Oczywiście ten
termin to ,,przypadkowo'' 3 lata. :)

-=-

Niejedna starsza osoba (PESEL klienta bank zna) chora na serce
(a starsze osoby zwykle chorują na serce) pragnąc po prostu przeżyć,
zgodzi się bez dłuższego wahania na zapłacenie takiego datku na
rzecz zbolałego banku. Zapewne ludzie tacy jak ksiądz Edward Konkol
(wysyłający mnie swego czasu ,,do łopaty'' a wcześniej -- ,,do garów'')
wierzy w to, że takie osoby dadzą na tacę, aby wygrać spór tego rodzaju.

Konkol tej zimy grzebał łopatą -- uznał to za zaszczyt.
Nie to było jego sukcesem, że zapobiegł katastrofie zmarznięcia ludzi,
ale to uznał za swój sukces, iż żerował :) na marznących ludziach. :)

Ja zaś, wypełniając Konkolowe przekleństwo, świadomy tego, kto i jak
mnie przeklina, obrabiałem fotograficznie :) łopatę wirnika policyjnego
helikoptera... Pstryknąłem (od dołu rzecz jasna -- a tam jasno nie jest,
gdyż Słonce świeci z góry) helikopter tak, że uciąłem mu łopatę, którą
musiałem dokleić... To znaczy -- najpierw rozmnożyć, później obrócić,
następnie dokleić... Zabawa była o tyle ciekawa, że długość łopat
takiego helikoptera jest różna... Zadanie pozornie błahe, nabrało smaku... :)

Matka oczywiście ma chore serce... Ojciec także. :) Ja mogę mieć z powodu astmy.

Astma... To ta choroba dała nadzieje duchownym. Straszna choroba okazała się błahą.
Na korytarzu przychodni alergologicznej zobaczyłem plakaty z twarzyczką roześmianego
Konkola (nigdy go takim nie widziałem) a jakiś ,,wewnętrzny głos'' nawoływał mnie
do zapłacenia Konkolowi, który (wg tego głosu) miał modlić się za moje chore serce...

 -- Spadaj na drzewo, powiedziałem wtedy sam do siebie, ale myśląc
    o Konkolu. Serce mam zdrowe, jedynie płuca chore, i to nie na długo.

Ciekawi mnie, czy i Wy macie takie zwidy, czy i Wam wydaje się, że modlitwa
Konkola czy jemu podobnych może Was wyzwolić z więzów szatana typu EB? :)

Ciekawi mnie strach ogarniający ludzi atakowanych przez EB i jemu podobne
,,instytucje'' czy osoby w ogóle. We mnie drzemie ponoć jakaś dzika bestia :)
dodająca mi sił, odwagi, chęci do życia i walki, gdy spotykam się z takim
łajdackim postępowaniem, jak to z Eurobanku. Wyostrzają się wtedy moje
zmysły, umysł zaczyna pracować czyściej, stabilniej, wszystko staje się
prostsze, łatwiejsze... Całe ciało aż rwie się do walki... Mięśnie luzują
się, ale oczęta widzą wtedy lepiej, a każda próba wykonania jakiegokolwiek
ruchu pokazuje, że mięśnie luzują się jedynie po to, aby w tym czasie...
odpoczywać... ale są gotowe na każdy zamysł...

Wiem jednak doskonale o tym, że w wyniku takich akcji, jak ta EuroBanku,
wielu ludziom puszczają tak zwane nerwy... Czasami dochodzi ponoć do
ataków serca, zwiększenia ciśnienia krwi itd...

Wiele osób woli ,,dla świętego spokoju'' zapłacić mordercom, złodziejom,
bandytom niż ,,użerać się''... Praktyka pokazuje, że to zły ,,obyczaj''.

Ja zaś wiem ,,od zawsze'', że niekarane zło rozszerza swe ,,panowanie''.

-=-

Pogodziłem się z bublowatą grzałką do pralki... W czasie obracania pralki
łomotnęło coś w kręgosłupie... Pogodziłem się z brakiem wentylacji w moim
mieszkaniu za której utrzymanie płacę -- mam astmę... Przykłady można by
wymieniać do rana... Od dziecka uczono mnie, że nigdy nie wolno dobrowolnie
łajdakom ustępować z drogi. Uczono mnie tego także na lekcjach religii.
Z taką właśnie nauką musiałem przeciwstawić się przed laty Kościołowi
Jana Pawła II.

-=-

EB idzie oczywiście u mnie do kasacji. Półgroszówka i tak kończy się
niebawem. Mille czy KB IMO dają lepsze warunki niż galeriowoparodiowy
pseudobank.

Dzięki Ci Boże za udzielenie mi podpowiedzi co do rezygnacji z ,,usług''
pseudobanku. Pamiętam, jak jego bankierom zależało przed laty na klientach,
jak wyśmiewano się z EB, jak mocno ci bankierzy pragnęli, aby EB był bankiem
liczącym się w tak zwanej rzeczywistości...

-=-

Mille chyba dopiął swego -- nie Mille jest gównem, ale Eurobank jest gównem. :)

-=-

Wracając do EB (gdy będą modlili się, abym do nich powrócił -- niech zauważą,
że właśnie teraz wracam do nich) banki w Polsce teraz niemal bija się o klientów...
Baśka z BGŻ rzuca orzechami, Mille daje keszbek za noszenie makulatury z kasy
hipermarketu do kas EB -- minuta drogi, BZ WBK daje stale keszbek, meritum
daje dobre lokaty i keszbek za paliwo, KB daje niezły procent i stały dostęp
do pieniędzy...

Ciekawe, czym zaskoczy EB...

Osobiście do Waldka...